וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצח הכפול בארמון הנציב: שני קרובי משפחה נעצרו בחשד למעורבות

בית משפט השלום בירושלים דן בהארכת מעצר שני חשודים במעורבות ברצח תמי ויהודה כדורי, שנמצאו מתים בביתם בבירה לפני כחודש מדקירות סכין. על פי ההערכות, מתחזק החשד כי הרקע פלילי ולשניים הייתה היכרות מוקדמת עם החשודים. קרוב משפחה של החשודים: "צריך להפעיל שכל ישר"

צילום: רוני כנפו, עריכה: שניר דבוש

שני חשודים הובאו היום (שלישי) לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בירושלים לאחר שנעצרו בחשד למעורבות ברצח בני הזוג יהודה ותמי כדורי בבית בשכונת ארמון הנציב בירושלים לפני כחודש. המשטרה עצרה שני קרובי משפחה בחשד למעורבות ברצח בני הזוג בשנות ה-70 לחייהם. בני הזוג כדורי נמצאו מתים בדירתם בשכונת ארמון הנציב בירושלים לפני כחודש, כשעל גופם סימני אלימות. על פי ההערכות, מתחזק החשד כי הרקע לרצח פלילי ולשניים היכרות עם בני הזוג.

קרוב משפחה של החשודים ברצח כדורי אמר היום כי "מתעללים בהם, צריך להפעיל הגיון ושכל ישר. הם תמימים, הוא אברך והיא מטפלת בילדים. הם לא מנוסים בתכסיסים של בית המשפט אז יכול להיות שהם לא מדברים נכון, אבל צריך להתעסק בלתפוס את הרוצח".

ב-15 בינואר פנתה בתם של בני הזוג למשטרה לאחר שלא הצליחה ליצור עמם קשר ולהיכנס לביתם. כוחות הכיבוי פרצו לדירה דרך המרפסת ואיתרו את הזוג ללא רוח חיים. יומיים אחרי הרצח נעצר ע', שעבד בניקיון בסביבת בניין מגוריהם, אולם הוא שוחרר ממעצר בהחלטת בית המשפט. ע', נשוי ואב לבת, שהה במעצר במשך שלושה שבועות וחצי, ובמשך חמישה ימים נוספים היה במעצר בית. "אני לא אשכח את 25 הימים אלה. לא נתנו לי להתקשר לאף אחד. הייתי מנותק לגמרי. הייתי מנותק מכל מה שקורה בעולם", סיפר.

עוד בנושא:
החשוד היחיד השתחרר, הרוצח עדיין חופשי: תעלומת רצח הזוג בי-ם
"אטימות של הרשויות": ילדי הזוג שנרצח בי-ם מחו על כיוון החקירה
"כל הורה חושש": הרוצח מסתובב חופשי - ותושבי השכונה בי-ם לא שקטים

תמר ויהודה כדורי, שנרצח בדירתם בירושלים. מרדכי אסרף, אתר רשמי
בני הזוג כדורי/אתר רשמי, מרדכי אסרף

עורך דינו ניג'ם חלדון טען כי הוא נעצר "רק על סמך כך שהוא העובד היחיד הערבי שעובד באזור, ולא הייתה למשטרה שום ראיה שקושרת אותו לרצח. רק לעניין זהותו, זו הסיבה היחידה למעצרו". עוד הוסיף כי הוא הושאר במעצר "כבן ערובה", מפני שחשבו שהוא מסתיר משהו.

עם מציאת הגופות המשטרה דיווחה על דקירה, ופתחה בחקירת נסיבות המוות. לדברי החוקרים, מדובר ברצח כפול ואין סימני פריצה במקום. במסגרת החקירה גבו החוקרים את עדויות בני המשפחה בתחנה, בנוסף לחיפוש ממצאים בחצרות הבתים.

בניהם של הזוג כדורי קיימו לפני כשבועיים מסיבת עיתונאים ובה התייחסו להתנהלות המשטרה בחקירת הרצח. "אנחנו עוברים התמודדות לא פשוטה חוץ מהאסון הנורא הזה, של אטימות מוחלטת מצד הרשויות", אמר ניתאי כדורי, בנם של בני הזוג. "זה כולל לקיחה לחדרי חקירה. כמה דקות שאף אחד אפילו לא טרח להסביר לך שההורים שלך לא בעולם. אף אחד לא טורח להסביר לך מה קורה כאן. היה שיתוף פעולה מלא מצדנו, הגעה למשטרה בכל שעה. אנחנו מחכים יותר מכל אדם שייתפס הרוצח האכזרי שעשה את הטבח הנורא הזה. אנחנו מתפללים שהרשע הזה ייתפס".

(עדכון ראשון: 10:42)

עוד באותו נושא

התפתחות בחקירת הרצח בארמון הנציב: בעלי היכרות מוקדמת עם הזוג נחקרו

לכתבה המלאה
גבר ואישה בני 70 מצאו מתים בדירתם בירושלים,  13 בינואר 2019. דוברות משטרת ישראל
המשטרה בפתח ביתם של בני משפחת כדורי/דוברות משטרת ישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully