וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפתחות בחקירת הרצח בארמון הנציב: בעלי היכרות מוקדמת עם הזוג נחקרו

החשודים נחקרו באזהרה בחשד למעורבות ברצח בני הזוג יהודה ותמי כדורי, שנמצאו ללא רוח חיים בדירתם בירושלים לפני כחודש. על פי ההערכות, מתחזק החשד כי הרקע לרצח פלילי. לפני כשבוע שוחרר ע', שעבד בניקיון בסביבת בניין מגוריהם ונחשב לחשוד יחיד בפרשה

רוני כנפו עריכה: ירדנה עבודי פוקס

חשודים בעלי היכרות מוקדמת לבני הזוג כדורי נחקרו היום (שלישי) באזהרה, בחשד למעורבות ברצח. יהודה ותמי, בשנות ה-70 לחייהם, נמצאו מתים בדירתם בשכונת ארמון הנציב בירושלים לפני כחודש, כשעל גופם סימני אלימות. על פי ההערכות, מתחזק החשד כי הרקע לרצח פלילי. ב-15 בינואר פנתה בתם של בני הזוג למשטרה לאחר שלא הצליחה ליצור עמם קשר ולהיכנס לביתם. כוחות הכיבוי פרצו לדירה דרך המרפסת ואיתרו את הזוג ללא רוח חיים.

יומיים אחרי הרצח נעצר ע', שעבד בניקיון בסביבת בניין מגוריהם, אולם הוא שוחרר ממעצר בהחלטת בית המשפט. ע', נשוי ואב לבת, שהה במעצר במשך שלושה שבועות וחצי, ובמשך חמישה ימים נוספים היה במעצר בית. "אני לא אשכח את 25 הימים אלה. לא נתנו לי להתקשר לאף אחד. הייתי מנותק לגמרי. הייתי מנותק מכל מה שקורה בעולם", הוא סיפר. "הלכתי ביום שני ב-14 בינואר לעבוד כרגיל, בשעה 10:30 התקשרו ומהמשטרה ואמרו שתבוא מכונית וישאלו כמה שאלות, ואז הגיעו ואמרו לי לבוא איתם למגרש הרוסים".

לקריאה נוספת בנושא
החשוד היחיד השתחרר, הרוצח עדיין חופשי: תעלומת רצח הזוג בי-ם
"אטימות של הרשויות": ילדי הזוג שנרצח בי-ם מחו על כיוון החקירה
"כל הורה חושש": הרוצח מסתובב חופשי - ותושבי השכונה בי-ם לא שקטים

תמר ויהודה כדורי, שנרצח בדירתם בירושלים. מרדכי אסרף, אתר רשמי
התקדמות בפרשה. יהודה ותמי כדורי/אתר רשמי, מרדכי אסרף

עורך דינו ניג'ם חלדון טען כי הוא נעצר "רק על סמך כך שהוא העובד היחיד הערבי שעובד באזור, ולא הייתה למשטרה שום ראיה שקושרת אותו לרצח. רק לעניין זהותו, זו הסיבה היחידה למעצרו". עוד הוסיף כי הוא הושאר במעצר "כבן ערובה", מפני שחשבו שהוא מסתיר משהו.

עם מציאת הגופות המשטרה דיווחה על דקירה, ופתחה בחקירת נסיבות המוות. לדברי החוקרים, מדובר ברצח כפול ואין סימני פריצה במקום. במסגרת החקירה גבו החוקרים את עדויות בני המשפחה בתחנה, בנוסף לחיפוש ממצאים בחצרות הבתים.

עוד באותו נושא

"לא הבנתי למה": החשוד ברצח בירושלים שנעצר ושוחרר מדבר לראשונה

לכתבה המלאה
גבר ואישה בני 70 מצאו מתים בדירתם בירושלים,  13 בינואר 2019. דוברות משטרת ישראל
המשטרה גבתה עדויות מבני המשפחה. זירת האירוע/דוברות משטרת ישראל

רחל לוי, אחותו של יהודה, סיפרה לאחר מותו כי הוא היה רואה חשבון. לפני 24 שנים חזר בתשובה בעקבות פטירת אביו, שהיה דתי. לבני הזוג היו שלושה ילדים, בת ושני בנים, דתיים אף הם. "איבדנו כבר אח אחד בצבא. לאבד גם אח בפיגוע, או אלוהים יודע מה", אמרה.

אחות נוספת סיפרה על תמר כי "היא דור שני לניצולי שואה. חרדות השואה ליוו אותה. הייתה עובדת במשרד התיירות לפני הרבה שנים. היה שם פיגוע, ומאז היא נכנסה לדיכאון נפשיו זה ליווה אותה להרבה זמן. לפיגוע במשפחה - אני לא מאמינה. אני שוללת את זה לגמרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully