וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אטימות של הרשויות": ילדי הזוג שנרצח בי-ם מחו על כיוון החקירה

בניהם של בני הזוג כדורי, שנמצאו ללא רוח חיים עם סימני אלימות בשכונת ארמון הנציב, טענו כי זכו ליחס מזלזל מצד החוקרים וכי המשטרה לא עושה מספיק כדי למצוא את הרוצח. "יש כיוון לאומני ולמרות זאת שב"כ לא עושה את מה שהוא יודע", טען עורך דינם במסיבת עיתונאים

צילום: תאגיד "כאן", עריכה: ניב מעוז

בני משפחת כדורי, שהוריהם יהודה ותמי נרצחו בשכונת ארמון הנציב, קיימו היום (רביעי) מסיבת עיתונאים באשר להתנהלות המשטרה בחקירת הרצח, שבה נבדקים כיוונים הן במישור הפלילי והן במישור הלאומני. עו''ד של בני המשפחה, איתמר בן גביר, אמר כי יש לילדים בטן מלאה באשר להתנהלות המשטרה והוסיף כי זה מפתיע שהשב''כ לא נקט פעולות אלמנטריות.

"אנחנו עוברים התמודדות לא פשוטה חוץ מהאסון הנורא הזה, של אטימות מוחלטת מצד הרשויות", אמר ניתאי כדורי, בנם של בני הזוג. "זה כולל לקיחה לחדרי חקירה. כמה דקות שאף אחד אפילו לא טרח להסביר לך שההורים שלך לא בעולם. אף אחד לא טורח להסביר לך מה קורה כאן. היה שיתוף פעולה מלא מצדנו, הגעה למשטרה בכל שעה. אנחנו מחכים יותר מכל אדם שייתפס הרוצח האכזרי שעשה את הטבח הנורא הזה. אנחנו מתפללים שהרשע הזה ייתפס".

גם נתן אחיו מתח ביקורת על המשטרה ואמר כי "לא מסוגלים לעכל את הרצח המתועב הזה. אין לנו לא אבא ולא אימא ביום אחד בהיר. עם כל הצער הפרטי נוסף על זה הלב שלנו חצוי. אנחנו מבינים שמשטרת ישראל מתאמצת ולא נחו מיום הרצח, אבל אנחנו חושבים שזה לא מספיק בכיוון הנכון. חושבים שצריכים להפעיל את כל הכוחות והיכולות כדי למצוא את הרוצח. זה לא יחזור לנו אותם אבל זו נחמה שהוא לא יסתובב באופן חופשי".

לקריאה נוספת בנושא:
הבת נדקרה ברחוב שבו נמצאו הגופות בי-ם: "רוצח מסתובב חופשי"
התפתחות בחקירת הרצח הכפול בשכונת ארמון הנציב בירושלים
"תפענחו את התיק ותנו להם לנוח בשלום": הנרצחים מירושלים נטמנו

ילדי משפחת כדורי על רצח הוריהם בארמון הנציב. אתר רשמי
בני משפחת כדורי ועו"ד בן גביר, היום/אתר רשמי

החקירה מנוהלת בימ"ר ירושלים, יחידה שעוסקת רבות גם בפשיעה לאומנית וצו איסור פרסום הוטל על פרטי החקירה ופרטי החשודים. השכנים תיארו תחושת פחד מכך שהרוצח עדיין לא נתפס ושהרקע למעשה טרם פורסם. לכך הצטרף מקרה נוסף שבוע שעבר לפני רצח הזוג, שבו צעירה נדקרה על ידי אלמוני ונפצעה באורח קל באותה השכונה. "אם זה פיגוע זה מאוד מפחיד. אבל אני לא יודעת. זה ממש נשמע תמוה. כי אמרו שהבית היה נעול ואין סימני פריצה. מקווה שיפתרו את התעלומה מהר", אמרה אחת השכנות בבניין.

עורך דינם איתמר בן גביר אמר כי "אנחנו מעריכים את המשטרה, אבל מצד שני לא יכולים להתעלם מתופעות של אלימות ושל משטרה שהולכת לחפש מתחת לפני במקומות הכי קלים למשטרה. אנחנו אומרים כי השב"כ לא עשה את מה שהיה צריך לעשות. הוא היה יכול לעשות כל מני דברים אבל החקירה התמקדה בימ"ר ירושלים. יודעים שיש פריט חקירתי והוא נמצא בידי המשטרה אך משום מה שב"כ כמעט נמנע מלבדוק ולחקור את הנושא הזה. לא מבין איך יכול להיות שיש כיוון לאומני ולמרות זאת שב"כ לא עושה את מה שהוא יודע לעשות. פתאום הוא בפרופיל נמוך ויצא מהתמונה. דורשים שתפסיק להתנהל באטימות כלפי המשפחה והילדים".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
תמר ויהודה כדורי, שנרצח בדירתם בירושלים. מרדכי אסרף, אתר רשמי
בני הזוג כדורי/אתר רשמי, מרדכי אסרף
הלוויתם של תמי ויהודה כדורי שגופותיהם נמצאו בדירתם בארמון הנציב, 14 בינואר 2018. שלומי גבאי
"אין קצה חוט". הלווית בני הזוג, לפני שבועיים/שלומי גבאי

בני הזוג כדורי, כבני 70, נמצאו לפני שלושה שבועות מתים בדירה בשכונת ארמון הנציב בירושלים כשעל גופם סימני אלימות. בתם של בני הזוג ניסתה ליצור עמם קשר מספר ימים ופנתה למשטרה לאחר שלא הצליחה להיכנס לביתם. כוחות הכיבוי פרצו לדירה דרך המרפסת ואיתרו את הזוג. צוות מד"א מצא את השניים ללא רוח חיים וקבע את מותם. לבני הזוג היו שלושה ילדים, בת ושני בנים.

אחות נוספת של תמר סיפרה כי "היא דור שני לניצולי שואה. חרדות השואה ליוו אותה. הייתה עובדת במשרד התיירות לפני הרבה שנים. היה שם פיגוע, ומאז היא נכנסה לדיכאון נפשיו זה ליווה אותה להרבה זמן. לפיגוע במשפחה - אני לא מאמינה. אני שוללת את זה לגמרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully