וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבת נדקרה ברחוב שבו נמצאו הגופות בי-ם: "רוצח מסתובב חופשי"

בתה בת ה-15 של מירב בצלאל נדקרה בשבוע שעבר על ידי אלמוני ברחוב אלקחי שבו איתרה המשטרה בני זוג שנרצחו בדירתם. "מקווה שיתפסו אותו כמה שיותר מהר, זה מחזיר אותי למקרה של הילדה", סיפרה. המשטרה ממשיכה בחקירת הרצח הכפול והגופות הועברו למכון לרפואה משפטית

צילום: רוני כנפו, עריכה: איתי עמרם

המשטרה ממשיכה בחקירת הרצח הכפול של בני הזוג שנמצאו אתמול (ראשון) בדירה ברחוב מרדכי אלקחי שבשכונת ארמון הנציב בירושלים. מירב בצלאל, שבתה בת ה-15 נדקרה בשבוע שעבר ונפצעה קל באותו הרחוב שבו אירע אתמול הרצח הכפול סיפרה כי "ברגע שראיתי את ניידות המשטרה הייתי בטוחה שהם עצרו את החשוד עכשיו, ואז אני רואה אמבולנס".

"זה ממש מחזיר אותך לאותו יום רביעי בבוקר, של צעקות ו'תזמיני אמבולנס, מישהו דקר אותה'", שחזרה האם. דקירת הנערה התרחשה באותו רחוב, אך לא ברור אם יש קשר בין המקרים. הנערה הותקפה על ידי חשוד שאינה מכירה, שהגיח מאחוריה, ולאחר מכן נמלטה אל ביתה הסמוך.

עוד בוואלה! NEWS:
טראמפ: אם הטורקים יתקפו את הכורדים בסוריה - אהרוס להם את הכלכלה
בהלה בפולין: ראש עיר נדקר על במה במהלך אירוע צדקה
החורף ממשיך: מזג אוויר גשום ברחבי הארץ ושלג בחרמון | התחזית

מירב בצלאל שבתה בת ה-15 נדקרה בארמון הנציב בירושילם. אתר רשמי
"הייתי בטוחה שהם עצרו את החשוד", מירב בצלאל/אתר רשמי
גבר ואישה בני 70 מצאו מתים בדירתם בירושלים,  13 בינואר 2019. דוברות משטרת ישראל
זירת הרצח בירושלים, אתמול/דוברות משטרת ישראל

האם סיפרה כי בנותיה הלכו בשבוע שעבר לבית הספר. "בשעה 6:40, עלתה לקצה המדרגות ברחוב. אחותה הייתה בהפרש כמה דקות אחריה. ואז היא אמרה שהיא ראתה מישהו שפשוט חשבה שרוצה לרדת במדרגות אז היא זזה כדי לתת לו לעבור, פתאום היא הרגישה שתקף אותה מאחורה. סוג של חניקה והתחילה להיאבק איתו והיא צרחה ואז האחות שהיייתה למטה רצה במדרגות".

היא הוסיפה כי "הילדה לקחה אותה לבית ואמרה שיש לה דקירה. היא לא ידעה מה זה והזיזה לו את היד ותוך כדי נחתכה. כנראה שמה שהציל אותה זה הצעקות. אחותה חשבה שהיא נפלה כי ירד גשם", סיפרה. "רוצח מסתובב חופשי", היא אומרת. "מקווה שיתפסו אותו כמה שיותר מהר, כי יש פה ילדים קטנים. יש פה גנים ובתי ספר. חבל שאחרי שזה קורה מתחילים לעשות תגבור של משטרה. חבל שאחרי שקורה משהו נזכרים".

חשד לרצח והתאבדות של זוג בני 70 בשכונת ארמון הנציב בירושלים, 13 בינואר 2019. רוני כנפו
זירת הרצח בירושלים, אתמול/רוני כנפו

גופותיהם של בני הזוג, שאותרו ללא רוח חיים עם סימני אלימות, הוצאו מהדירה והועברו למכון לרפואה משפטית. בתם של בני הזוג ניסתה ליצור איתם קשר כבר מיום חמישי, ופנתה למשטרה לאחר שלא הצליחה להיכנס לביתם. כוחות הכיבוי פרצו לדירה דרך המרפסת ואיתרו את בני הזוג, בטרם קבע צוות מד"א שהגיע למקום את מותם. "לעינינו התגלה מחזה קשה של בני זוג עם סימני אלימות קשים", תיאר מפקד צוותי הכיבוי וההצלה רס"ל דני ראדה את הזירה.

סריקות המשטרה ברחוב מרדכי אלקחי כעת לחיפוש אחר הזירה המדויקת בה נדקרה הנערה. אביב הרץ/TPS, תצפית TPS
המקום שבו נדקרה הנערה ברחוב אלקחי, בשבוע שעבר/תצפית TPS, אביב הרץ/TPS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully