וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תפענחו את התיק ותנו להם לנוח בשלום": הנרצחים מירושלים נטמנו

עשרות ליוו למנוחות את תמר ויהודה כדורי, שגופותיהם נמצאו עם סימני אלימות קשים בדירתם בשכונת ארמון הנציב. המשטרה עדיין בודקת כיוונים אפשריים לנסיבות האירוע, שצו איסור פרסום הוטל על חקירתו. אחיות ההרוג: "היה איש של נתינה וחסד, חצי ירושלים הכירה אותו"

צילום: מאיה הורדניצ'אנו, עריכה: תומר לוי

הלווייתם של תמר ויהודה כדורי, בני הזוג שנרצחו בדירתם בירושלים, התקיימה הערב (שני) בהשתתפות עשרות בני משפחה, חברים ומכרים שהתאספו בהר המנוחות בירושלים. השניים, בשנות ה-70 לחייהם, אותרו אתמול עם סימני אלימות קשים בביתם ברחוב אלקחי שבשכונת ארמון הנציב.

אחיותיו של יהודה כדורי סיפרו כי התעדכנו על הרצח בחדשות וכי הן יודעות ש"אין קצה חוט מחקירת המשטרה". השתיים סיפרו על יהודה שהיה "איש של נתינה וחסד ובן מסור להוריו". עוד הן אמרו כי "חצי ירושלים הכירה אותו". השיחה האחרונה איתו התקיימה לפני חודש באזכרה של בן משפחה.

רחל לוי, אחותו של יהודה, סיפרה כי הוא היה רואה חשבון. לפני 24 שנים חזר בתשובה בעקבות פטירת אביו, שהיה דתי. לבני הזוג היו שלושה ילדים, בת ושני בנים, דתיים אף הם. "איבדנו כבר אח אחד בצבא. לאבד גם אח בפיגוע, או אלוהים יודע מה", אמרה רחל.

רצח כפול בירושלים - עוד בנושא:
"מפחדים על הילדים": הקצוות פתוחים ושכני הזוג שנרצח חוששים
הבת נדקרה ברחוב שבו נמצאו הגופות בי-ם: "רוצח מסתובב חופשי"
"כל הכיוונים נבדקים": המשטרה חוקרת את תעלומת הרצח הכפול בי-ם

תמי כדורי. צילום מסך
תמי כדורי/צילום מסך

אחות נוספת סיפרה על תמר כי "היא דור שני לניצולי שואה. חרדות השואה ליוו אותה. הייתה עובדת במשרד התיירות לפני הרבה שנים. היה שם פיגוע, ומאז היא נכנסה לדיכאון נפשיו זה ליווה אותה להרבה זמן. לפיגוע במשפחה - אני לא מאמינה. אני שוללת את זה לגמרי".

אחד הקרובים ספד בהלוויה: "כולנו המומים. בלבה של ירושלים עיר הקודש. מול בית מקדשנו ותפארתנו. לקחו לנו אותם. טבוחים, דמם עליהם". בהספדו הוסיף כי השניים "חיו בקידוש השם" ותיאר את האב כמי ש"לא מוותר על שום תבילה, פיו ולבו שווים, היה עובד אך היה בן תורה לכל דבר".

הרב זעפרני אמר בהלוויה כי "כולנו מזועזעים וכולנו שותפים לאסון הנורא שפקד כאן את המשפחה. רבי יהודה ותמר, הנה עלו בסערה השמימה הנשמות הקדושות שכאן. מי יוכל לעמוד בחקר הדין העמוק עמוק. מי ימצאנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
הלוויית הזוג תמר ויהודה כדורי שנרצחו וגופותיהם נמצאו בדירתם בארמון הנציב בירושלים, 14 ינואר 2019. מאיה הורודניצ'אנו
ההלויית הזוג כדורי, היום/מאיה הורודניצ'אנו

הבן, ניתאי, ספד: "אבא, תראה כמה נפשות יש כאן. אמא שלי לא הייתה יוצאת מהבית אחרי שעברה שלושה פיגועי טרור לבסוף הרביעי, או מי שזה לא יהיה, גבה את שלו. אבא, אני רק רוצה להגיד לך סליחה ותודה רבה. לא הספקתי. .אמא, את בטח רק מפחד התייסרת. אבא, לא הסכמת לעזוב את אמא, וגם עכשיו לא עזבת את אמא".

חתנם של בני הזוג אמר בהספדו כי "לפני עשרים שנה הגעתי לבית שלכם. מאז שהגעתי קיבלתם אותי כבן בית. אני מעולם לא ביקשתי מהמשטרה דברה. אני כבר 16 שנה במשטרה, פענחתי תיקים מורכבים. יש לי רק בקשה אחת מחבריי לעבודה - תפענחו את התיק הזה ומהר תנו לנשמות האלה לנוח בשלום. שכולם ידעו מה קרה. זה לא יחזיר אתכם, אבל זה ייתן איזשהו מנוח להבין מה קרה. כל הספקולציות מסביב, זה שובר אותנו".

אחיה של תמר אמר: "מבקש ממך סליחה שלא תמיד הייתה לי סבלנות להקשיב לכל הבעיות שהיית מעלה. שניכם התאחדתם אחרי שניצלנו מהשואה והקמנו משפחות לתפארת כאן בארץ ישראל. המוח מסרב להאמין שדבר כזה יכול לקרות כאן במדינת ישראל, בארצנו בירושלים, עיר קודשנו".

הלוויתם של תמי ויהודה כדורי שגופותיהם נמצאו בדירתם בארמון הנציב, 14 בינואר 2018. שלומי גבאי
קברם של בני הזוג, הערב/שלומי גבאי

בתם של בני הזוג ניסתה ליצור איתם קשר כבר מיום חמישי, ופנתה למשטרה לאחר שלא הצליחה להיכנס לביתם. כוחות הכיבוי פרצו לדירה דרך המרפסת ואיתר את הזוג. גופותיהם הועברו למכון לרפואה משפטית. בזירה לא נמצא כלי הרצח, וגם לא סימני פריצה.

אל הזירה הגיע מוקדם יותר מפקד מחוז ירושלים ניצב יורם הלוי, שאמר כי כל כיווני החקירה נבדקים והחוקרים מנסים לשלול כיוונים כדי למקד כוחות, במטרה ללכוד את החשוד. ביממה האחרונה המשטרה גבתה עדויות מבני המשפחה בתחנה וערכה חיפוש אחר ממצאים בחצרות הבתים.

את החקירה מנהל מפלג תפקידים מיוחדים בימ"ר ירושלים, וצו איסור פרסום הוטל על פרטי החקירה. השכנים תיארו תחושת פחד מכך שהרוצח עדיין לא נתפס ושהרקע למעשה טרם פורסם. לכך הצטרף מקרה נוסף מהשבוע שעבר, שבו צעירה נדקרה על ידי אלמוני ונפצעה באורח קל, רק בשבוע שעבר. "אם זה פיגוע זה מאוד מפחיד. אבל אני לא יודעת. זה ממש נשמע תמוה. כי אמרו שהבית היה נעול ואין סימני פריצה. מקווה שיפתרו את התעלומה מהר", אמרה אחת השכנות בבניין.

(עדכון ראשון: 19:30)

הלוויתם של תמי ויהודה כדורי שגופותיהם נמצאו בדירתם בארמון הנציב, 14 בינואר 2018. שלומי גבאי
"אין קצה חוט". הלווית בני הזוג, הערב/שלומי גבאי
חשד לרצח והתאבדות של זוג בני 70 בשכונת ארמון הנציב בירושלים, 13 בינואר 2019. רוני כנפו
זירת הרצח, אתמול/רוני כנפו
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully