וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כל הכיוונים נבדקים": המשטרה חוקרת את תעלומת הרצח הכפול בי-ם

גופותיהם של בני הזוג נמצאו בדירתם עם סימני אלימות, אך לא היו סימני פריצה במקום והמשטרה הודיעה שמדובר ברצח. הגופות הועברו למכון לרפואה משפטית ועדויות נגבו מבני המשפחה. השכנים סיפרו על התחושות אחרי שצעירה נדקרה באותו הרחוב בשבוע שעבר: "זה מאוד מלחיץ"

צילום: רוני כנפו, עריכה: איתי עמרם

המשטרה חוקרת את הרצח הכפול של בני הזוג שנמצאו מוקדם יותר היום (ראשון) בדירה ברחוב מרדכי אלקחי שבשכונת ארמון הנציב בירושלים. גופותיהם של בני הזוג, שאותרו ללא רוח חיים עם סימני אלימות, הוצאו מהדירה והועברו למכון לרפואה משפטית.

בתם של בני הזוג ניסתה ליצור איתם קשר כבר מיום חמישי, ופנתה למשטרה לאחר שלא הצליחה להיכנס לביתם. כוחות הכיבוי פרצו לדירה דרך המרפסת ואיתרו את הזוג, בטרם קבע צוות מד"א שהגיע למקום את מותם. "לעינינו התגלה מחזה קשה של בני זוג עם סימני אלימות קשים", תיאר מפקד צוותי הכיבוי וההצלה רס"ל דני ראדה את הזירה.

עם התפתחות החקירה, הגיע למקום גם חן קוגל, ראש המכון לרפואה משפטית. המשטרה גבתה עדויות מבני המשפחה בתחנה וערכה חיפוש אחר ממצאים בחצרות הבתים. הדירה עצמה הייתה מסודרת - ולא היו סימני פריצה במקום.

עוד בוואלה! NEWS:
מושלך לתוך רכב: מנהיג האופוזיציה של ונצואלה נעצר באמצע הכביש
שתי תאונות דרכים קטלניות בבנימין: צעירות בנות 25 ו-30 נהרגו
עם זקן מזויף: נתפס טרוריסט איטלקי שהתחבא עשרות שנים בברזיל

גבר ואישה בני 70 מצאו מתים בדירתם בירושלים,  13 בינואר 2019. דוברות משטרת ישראל
זירת הרצח הכפול, היום/דוברות משטרת ישראל

מפקד תחנת עוז, סגן-ניצב שימי מרציאנו, אמר כי "יש בזירה שני אנשים מבוגרים שיודעים שהם נרצחו. כל הכיוונים נבדקים. מחוז ירושלים מפעיל את כל האמצעים שברשותו כדי להגיע למרצחים". את החקירה מנהל מפלג תפקידים מיוחדים בימ"ר ירושלים, וצו איסור פרסום הוטל על פרטי החקירה.

דוד, חבר המשפחה, סיפר כי נהג לפגוש את הגבר בכל שבוע ובימים האחרונים לא הרגיש שינוי במצב רוחו. לדבריו, "הוא לא דיבר על אשתו, שהייתה חולה ואנחנו יודעים את זה 30 שנה. הוא תמיד התחשב באשתו בצורה בלתי רגילה. הם חיו חיים טובים מאוד. יש להם שני בנים ובת ולא היו להם בעיות".

עוד באותו נושא

רצח כפול בי-ם: גופות גבר ואישה בני 70 נמצאו עם סימני אלימות

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דירת בני הזוג שנרצחו, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

יעקב, שגר באותו הבניין, אמר כי הוא לא שמע דבר. "זה חורף והכל סגור, אנחנו גם גרים ארבע קומות מהם", הסביר. לדבריו, הוא לא ראה את הבעל מאז תחילת שבוע שעבר. שכן נוסף סיפר שהיה רואה את האב והילדים בכל יום שבת, אבל לא ראה אותם ביום שבת האחרון.

הרצח אירע ימים ספורים בלבד לאחר שנערה בת 15 נפצעה באורח קל מדקירות באותו הרחוב, אך לא ברור האם יש קשר בין המקרים. הנערה הותקפה על ידי חשוד שאינה מכירה, שהגיח מאחוריה, ולאחר מכן נמלטה אל ביתה הסמוך.

"זה מאוד מלחיץ", אמר יעקב בהתייחסות לדקירה שאירעה ביום חמישי האחרון. "לא ברור מה היה, אבל לעלות לכותרות בנסיבות כאלה זה לא דבר נעים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully