וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתי תאונות דרכים קטלניות בבנימין: צעירות בנות 25 ו-30 נהרגו

באחת מהתאונות, נהרגה רבקה קופשוק בהתנגשות בין רכב למשאית בכביש 60 ואדם נוסף נפצע. רק לפני שבועיים נישאה ועברה להתגורר בעלי. מאוחר יותר אירעה תאונה נוספת בסמוך לעטרת, בה נפצעה קשה הדס תפוחי. לאחר מאמצי חילוצה מהרכב, נאלצו הצוותים לקבוע את מותה

עריכה: שניר דבוש

שתי נשים נהרגו היום (ראשון) בתאונות דרכים חזיתיות באזור בנימין. אחת מהן, רבקה קופשוק בת ה-25 מעלי, נהרגה בתאונה בין מכונית למשאית בכביש 60 בסמוך לאזור התעשייה שער בנימין. באותה התאונה אדם נוסף, גבר כבן 35, נפצע באורח קשה בראשו ופונה לבית החולים הדסה שבירושלים כשהוא מורדם ומונשם. נהג המשאית טופל במקום ולא נזקק לפינוי.

קופשוק, ששם נעוריה הוא דורון, התחתנה רק לפני כשבועיים. הלווייתה תתקיים בבית המנוחות ברחוב שמגר בירושלים בשעה 22:00. מוועד היישוב עלי נמסר כי "בצער רב אנו מודיעים על פטירתה של רבקה קופשוק (דורון), תושבת היישוב מזה שבועיים. אנו ממשיכים להתפלל לרפואת הפצוע הנוסף בתאונה".

פרמדיקים של מד"א בצלאל בן חמו ופנחס מאיר סיפרו כי "מדובר בתאונת דרכים חזיתית קשה מאוד בין משאית ורכב פרטי. נהג הרכב הפרטי, גבר בשנות ה-30 שסבל מחבלת ראש קשה חולץ בסיוע אזרחים". עוד הוסיפו כי ''הנוסעת שהייתה לצידו, אישה כבת 25 נפצעה באורח אנוש וסבלה מפגיעה רב מערכתית. ביצענו בה בדיקות רפואיות תוך כדי פעולות החילוץ המורכבות של לוחמי האש אבל היא הייתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה. נהג המשאית שהיה מעורב בתאונה פונה במצב קל לבית החולים שערי צדק".

עוד בוואלה! NEWS:
מתעלה מעל כל ספר ריגול: נשיא ארה"ב בשירות מעצמה זרה?
המנהרות הושמדו, ארה"ב נסוגה - והוא שותק: לאן נעלם נסראללה?
נתניהו חשף: חיל האוויר תקף בסופ"ש מחסנים של איראן בסוריה

תאונת דרכים בכביש 60 
13 בינואר 2019. אתר רשמי
זירת התאונה, היום/אתר רשמי

הכביש נחסם תחילה לתנועה, ולאחר שנפתחה מחדש המשטרה מסרה כי "הנהגים נדרשים לנסוע בזהירות ולהישמע להוראות השוטרים בשטח". מיכאל חי כהן, חובש באיחוד הצלה שהגיע למקום, סיפר: "יחד עם צוותי רפואה של צה"ל הענקנו סיוע רפואי ראשוני בזירת התאונה לנהג הרכב שנפצע באורח קשה. נוסעת שישבה לצדו בקדמת הרכב למרבה הצער נהרגה במקום".

עוד באותו נושא

תאונת דרכים קטלנית בצפון: צעיר בן 26 נהרג סמוך לכרמיאל

לכתבה המלאה

כעבור פחות משעה - תאונה קטלנית נוספת

בכביש 465 נהרגה הדס תפוחי, תושבת עטרת בת 30, בהתנגשות בין המכונית שבה נהגה לבין משאית בסמוך ליישוב. תפוחי, ילידת פתח תקווה, הותירה אחריה בעל וארבעה ילדים. היא ריכזה את פרויקט "מנגנים בבנימין" מטעם מתנ"ס המועצה המקומית.

צוות מד"א בסיוע כוח רפואה של צה"ל העניק לה טיפול רפואי, כשהיא מורדמת ומונשמת עם פגיעה רב-מערכתית, אך לבסוף נאלצו לקבוע את מותה. בעקבות התאונה, הכביש נחסם לתנועה וכוחות משטרה ובוחני תנועה שהוזעקו למקום פתחו בחקירה.

חובש רפואת חירום במד"א, ארי רוזנשטיין, סיפר שעבר בסמוך למקום בעת התאונה. "חלפתי במקום עם הרכב כאשר לפתע שמעתי רעש חזק וראיתי במראה עשן ואבק רב", אמר רוזנשטיין. "מיד הסתובבתי עם הרכב בחזרה והגעתי למקום התאונה. נהגת הרכב הפרטי נלכדה ברכבה כשהיא מחוסרת הכרה וסובלת מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד".

תאונת דרכים בכביש 60 
13 בינואר 2019. דוברות כב"ה מחוז יו"ש, אתר רשמי
תאונת דרכים בכביש 60 13 בינואר 2019/אתר רשמי, דוברות כב"ה מחוז יו"ש

החובש סיפר על מאמצי החילוץ של נוסעת הרכב, בטרם נקבע לבסוף מותה: "הענקתי לפצועה טיפול רפואי ראשוני שכלל קיבוע ושמירה על הצוואר על מנת שלא להחמיר את פציעתה, ובסיוע אזרחים שנקלעו למקום ניסינו לחלץ את הפצועה תוך כדי שאנחנו מפרקים חלקים מהרכב בעזרת הידיים וכלים שהיו ברשותנו עד להגעת צוות הכיבוי שחילץ את הפצועה מהרכב. העלנו אותה במהירות לניידת טיפול נמרץ הצבאית שהגיעה למקום והיא פונתה לחבירה עם מסוק צבאי שנחת בסמוך".

ישראל גנץ, ראש מועצת מטה בנימין, הודיע לתושבים כי "היום לצערנו איבדנו שתי נשים יקרות, תושבות המועצה. שתיהן נהרגו בשתי תאונות דרכים שונות וקשות בהפרש של פחות משעה. אנו מחבקים את בני המשפחות ומלווים את הקהילות".

ראש המועצה קרא לתושבים לנסוע בזהירות: "תשתית הכבישים בבנימין עוברת בימים אלו, אחרי שנים של הזנחה מצד רשויות המדינה, שיפור ותיקון, אך דרך ארוכה לפנינו. מספר הנפגעים מתאונות דרכים ברחבי מדינת ישראל הוא מהגבוהים בעולם".

(עדכון ראשון: 14:26)

הדס תפוחי. באדיבות המשפחה
הדס תפוחי/באדיבות המשפחה
תאונת דרכים בכביש 60 
13 בינואר 2019. אתר רשמי
זירת התאונה, היום/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully