וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאונת דרכים קטלנית בצפון: צעיר בן 26 נהרג סמוך לכרמיאל

12.1.2019 / 7:43

נהג רכב איבד שליטה ברכבו מסיבה שטרם ברורה והתהפך בכביש 8544 בקטע שבין צומת כישור ללבון, צפונית לדיר אל-אסד. צוות מד''א שהגיע למקום נאלץ לקבוע את מותו של הצעיר, ופינה שניים נוספים שנפצעו באורח קל-בינוני למרכז הרפואי לגליל שבנהריה

צעיר כבן 26 נהרג הבוקר (שבת) ושניים נוספים נפצעו באורח קל-בינוני בתאונת דרכים קטלנית בכביש 8544 בקטע שבין צומת כישור ללבון, צפונית לדיר אל-אסד בצפון. מבדיקה ראשונית של המשטרה לנסיבות האירוע, עולה כי מסיבה שטרם ידועה, נהג הרכב איבד שליטה ברכב והתהפך. בוחני תנועה הגיעו לזירה והחלו לאסוף ממצאים בזירה.

צוות מד''א שהגיע למקום נאלץ לקבוע את מותו של צעיר בן 26 ופינה את שני הפצועים הנוספים, שנפצעו באורח קל-בינוני, לבית החולים מרכז הרפואי לגליל שבנהריה. חובש בכיר במד''א, עדי כספי, סיפר כי ''כשהגענו למקום התאונה ראינו את הרכב שהתהפך ובסמוך אליו שכב הפצוע על הכביש, כשהוא מחוסר הכרה, עם פגיעה רב מערכתית''. עוד הוסיף כספי כי ''ביצענו בו בדיקות רפואיות אבל הוא הצעיר היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו. שני הפצועים קל שהתהלכו בזירה נבדקו בשטח ופונו לבית החולים כשהם במצב יציב''.

עוד בוואלה! NEWS:
דיווח בסוריה: חיל האוויר תקף מחסני חיזבאללה באזור דמשק
דיווח: ה-FBI חקר חשדות שטראמפ פועל לטובת רוסיה
"להציל את רהיף": הנערה הסעודית שברחה ממשפחתה קיבלה מקלט בקנדה

תאונת דרכים צפונית לדיר אל אסד צעיר נהרג. דוברות המשטרה, אתר רשמי
איבד שליטה ברכב והתהפך. זירת האירוע, הבוקר/אתר רשמי, דוברות המשטרה

אמש נהרג צעיר בן 25 בתאונת דרכים בין שתי משאיות בכביש 40 סמוך לצומת קוממיות שבדרום. צעיר נוסף בן 25 נפצע באורח קשה ופונה במסוק לקבלת טיפול רפואי בבית החולים סורוקה בבאר שבע. מחקירה ראשונית עולה כי מדובר בתאונת חזית-אחור. כוחות משטרה נמצאים במקום וקטע הכביש שבין קוממיות לפלוגות נחסם לתנועה.

פרמדיקית מד"א הדר נעמן סיפרה כי "נהג המשאית והנוסע שהיה איתו נלכדו בקבינה. במקביל לפעולות החילוץ המורכבות של הכיבוי הענקנו לנהג המשאית טיפול רפואי מציל חיים והוא פונה במצב קשה במסוק צבאי לבית החולים. הנוסע שהיה לצדו במשאית היה מחוסר הכרה וחולץ במצב אנוש כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית. ביצענו בו בדיקות רפואיות, אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

תאונת דרכים צפונית לדיר אל אסד צעיר נהרג. דוברות המשטרה, אתר רשמי
זירת התאונה, הבוקר/אתר רשמי, דוברות המשטרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully