וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח כפול בי-ם: גופות גבר ואישה בני 70 נמצאו עם סימני אלימות

השניים נמצאו מתים בדירה בשכונת ארמון הנציב בירושלים כשעל גופם סימני אלימות. בתם של הזוג ניסתה ליצור עמם קשר מיום חמישי ולאחר שלא הצליחה להיכנס לביתם דיווחה למשטרה, שהזעיקה את כוחות הכיבוי. המשטרה פתחה בחקירת הרצח: "כל הכיוונים נבדקים"

צילום: רוני כנפו, עריכה: איתי עמרם

רצח כפול בירושלים - עדכונים אחרונים:

-בני הזוג נמצאו מתים עם סימני אלימות
-אין סימני פריצה בדירה; המשטרה: "מדובר ברצח"
-בתם ניסתה ליצור איתם קשר מיום חמישי
-חבר המשפחה: "יש להם שני בנים ובת ולא היו להם בעיות"

גבר ואישה כבני 70 נמצאו היום (ראשון) מתים בדירה בשכונת ארמון הנציב בירושלים כשעל גופם סימני אלימות. בתם של הזוג ניסתה ליצור עמם קשר מיום חמישי, ופנתה היום למשטרה לאחר שלא הצליחה להיכנס לביתם. כוחות הכיבוי פרצו לדירה דרך המרפסת ואיתרו את הזוג. צוות מד"א מצא את השניים ללא רוח חיים וקבע את מותם.

המשטרה דיווחה על דקירה, ופתחה בחקירת נסיבות המוות. לדברי החוקרים, מדובר ברצח כפול ואין סימני פריצה במקום. כוחות משטרה גדולים נמצאים בזירה, בהם מפקד מחוז ירושלים ניצב יורם הלוי. המשטרה גובה את עדויות בני המשפחה בתחנה, בנוסף לחיפוש ממצאים בחצרות הבתים.

מפקד תחנת עוז, סגן-ניצב שימי מרציאנו, אמר כי "יש בזירה שני אנשים מבוגרים שיודעים שהם נרצחו. כל הכיוונים נבדקים. מחוז ירושלים מפעיל את כל האמצעים שברשותו כדי להגיע למרצחים". עם התפתחות החקירה, הגיע למקום גם חן קוגל, ראש המכון לרפואה משפטית.

עוד בוואלה! NEWS:
שתי תאונות דרכים קטלניות בבנימין: צעירות בנות 25 ו-27 נהרגו
נתניהו חשף: חיל האוויר תקף בסופ"ש מחסנים של איראן בסוריה
20 שנה אחרי הרצח: אזרח ישראלי עשוי להיות מוסגר לרוסיה

גבר ואישה בני 70 מצאו מתים בדירתם בירושלים,  13 בינואר 2019. דוברות משטרת ישראל
כוחות משטרה בזירת האירוע, היום/דוברות משטרת ישראל

דוד, חבר המשפחה, סיפר כי נהג לפגוש את הגבר בכל שבוע ובימים האחרונים לא הרגיש שינוי במצב רוחו. לדבריו, "הוא לא דיבר על אשתו, שהייתה חולה ואנחנו יודעים את זה 30 שנה. הוא תמיד התחשב באשתו בצורה בלתי רגילה. הם חיו חיים טובים מאוד. יש להם שני בנים ובת ולא היו להם בעיות".

מפקד צוותי הכיבוי וההצלה שפרצו לדירה, רס"ל דני ראדה, אמר כי "המשטרה דיווחה לנו על זוג שלא עונה בביתו ברחוב אלקחי בארמון הנציב, ויש חשש לחייהם. הגענו תוך זמן קצר למקום, ודרך מרפסת השכנים השתלשלנו אל תוך הבית. לעינינו התגלה מחזה קשה של בני זוג עם סימני אלימות קשים, פתחנו מיד את הדירה לכוחות הרפואה והמשטרה, אך לצערנו תוך זמן קצר אנשי הרפואה קבעו את מותם של הדיירים".

חשד לרצח והתאבדות של זוג בני 70 בשכונת ארמון הנציב בירושלים, 13 בינואר 2019. רוני כנפו
כוחות בזירת האירוע, הערב/רוני כנפו

חובש רפואת חירום במד"א יואב פרנקל ופרמדיקית מד"א בר עזר, העידו כי "כשהגענו לדירה ראינו גבר ואישה כבני 70 שוכבים מחוסרי הכרה ללא דופק וללא נשימה. ביצענו בדיקות רפואיות, אך הם היו ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותם".

בשבוע שעבר נערה בת 15 נפצעה באורח קל מדקירות ברחוב מרדכי אלקחי שבאותה השכונה בירושלים. היא פונתה לבית החולים שערי צדק שבעיר כשהיא סובלת מפצעי דקירה בפלג גופה העליון. מבדיקה ראשונית עולה כי הצעירה הותקפה בידי חשוד שאינה מכירה שהגיח מאחוריה, ולאחר מכן נמלטה אל ביתה הסמוך. המשטרה פתחה בסריקות אחר החשוד שנמלט, והרקע לאירוע נבדק.

בחודש שעבר נעצר גבר בן 75 מירושלים בחשד שגרם למותה של אשתו בת 73 וניסה להתאבד. בני משפחה שהגיעו לדירת הזוג מצאו את האישה מחוסרת הכרה, והגבר חש ברע והזעיקו את כוחות ההצלה. צוות מד"א שהגיע למקום נאלץ לקבוע את מותה. בעלה החשוד בגרימת מותה פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים הדסה עין כרם בליווי שוטרים. המשטרה לא בחנה חדש לרצח, וככל הנראה מדובר בזוג חולה שניסה להתאבד.

(עדכון ראשון: 16:25)

חשד לרצח והתאבדות של זוג בני 70 בשכונת ארמון הנציב בירושלים, 13 בינואר 2019. רוני כנפו
כוחות בזירת האירוע, הערב/רוני כנפו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully