וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מפחדים על הילדים": הקצוות פתוחים ושכני הזוג שנרצח חוששים

המשטרה ממשיכה בחקירת הרצח הכפול בשכונת ארמון הנציב בירושלים, שבה נמצאו מתים בדירתם בני זוג בשנות ה-70 לחייהם. מפקד מחוז ירושלים הגיע לזירה ואמר כי החוקרים מנסים לשלול כיוונים כדי למקד כוחות במטרה ללכוד את החשוד. "מקווה שיפתרו את התיק מהר", אמרה שכנה

צילום: רוני כנפו, עריכה: איתי עמרם

מפקד מחוז ירושלים ניצב יורם הלוי הגיע הבוקר (שני) בליווי ראש העיר משה לאון לדירתם של בני ה-70 שנרצחו אתמול (ראשון) ברחוב אלקחי שבשכונת ארמון הנציב בעיר. גופותיהם של בני הזוג, שאותרו ללא רוח חיים עם סימני אלימות, הוצאו מהדירה והועברו למכון לרפואה משפטית. הלוי אמר כי כל כיווני החקירה נבדקים, וכי החוקרים מנסים לשלול כיוונים כדי למקד כוחות במטרה ללכוד את החשוד.

צוותי מז"פ וחוקרים הגיעו הבוקר לדירה בארמון הנציב שבה נדקרו בני הזוג. השכנים מתארים תחושת פחד מהרוצח שעדיין שלא נתפס, ומכך שהרקע למעשה טרם פורסם. יהונתן, שגר בדירה מעל לזוג הנרצחים, סיפר כי "עברנו את התחושה לפני שנתיים. היתה זריקת אבנים על רכב פה בכביש הישן והנהג עבר התקף לב והתהפך. פעם חיכה מחבל ליד הבית כנסת. היתה תקופה מאוד לחוצה".

יורם הלוי, בזירת הרצח הכפול בירושלים 14 בינואר 2018. אתר רשמי
מפקד מחוז ירושלים ניצב הלוי וראש העירייה משה לאון בזירה, היום/אתר רשמי

כשגילה שגם הדקירות היו ברחוב שלו הוא נתקף לחץ גדול אף יותר. "התחושה היא מאוד מפחידה. גם אם זה לא פיגוע, זה מפחיד. כי אם חדרו דרך המרפסת אז יכול להיות שעברו פה וזה מאוד מפחיד. מה שקרה קודם מפחיד. כי אם מישהו דקר בת 14 פה בתחנת אוטובוס ברחוב שלנו וברח ולא תפסו אותו ומאוד מפחיד. אני ממש מפחד על הילדים והמשפחה".

אחת השכנות בבניין תיארה גם היא תחושת פחד: "אם זה פיגוע זה מאוד מפחיד. אבל אני לא יודעת. זה ממש נשמע תמוה. כי אמרו שהבית היה נעול ואין סימני פריצה. מקווה שיפתרו את התעלומה מהר".

(עדכון ראשון 09:54)

עוד באותו נושא

הבת נדקרה ברחוב שבו נמצאו הגופות בי-ם: "רוצח מסתובב חופשי"

לכתבה המלאה
מרפסת הזוג, של הנרצחים ברצח הכפול בירושלים 14 בינואר 2018. אתר רשמי
מרפסת הדירה שבה התגורר הזוג שנרצח/אתר רשמי
גבר ואישה בני 70 מצאו מתים בדירתם בירושלים,  13 בינואר 2019. דוברות משטרת ישראל
זירת הרצח, אתמול (צילום: דוברות המשטרה)/דוברות משטרת ישראל

בתם של בני הזוג ניסתה ליצור איתם קשר כבר מיום חמישי, ופנתה למשטרה לאחר שלא הצליחה להיכנס לביתם. כוחות הכיבוי פרצו לדירה דרך המרפסת ואיתרו את הזוג, בטרם קבע צוות מד"א שהגיע למקום את מותם. "לעינינו התגלה מחזה קשה של בני זוג עם סימני אלימות קשים", תיאר מפקד צוותי הכיבוי וההצלה רס"ל דני ראדה את הזירה.

דלת הבית, של הנרצחים ברצח הכפול בירושלים 14 בינואר 2018. אתר רשמי
דלת הדירה שבה התגוררו בני הזוג/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully