וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד היחיד השתחרר, הרוצח עדיין חופשי: תעלומת רצח הזוג בי-ם

בית משפט השלום התיר לפרסום כי המשטרה החזיקה במשך שלושה שבועות עצור בחשד למעורבות ברצח בני הזוג כדורי, אך השופט הורה לשחררו בתנאים מגבילים. המשטרה הגישה ערר על שחרורו, אך בית המשפט דחה אותו. כעת, לא ברור אם למשטרה יש קצה חוט נוסף

רוני כנפו עריכה: ירדנה עבודי פוקס

במשך שלושה שבועות החזיקה המשטרה עצור בחשד למעורבות רצח הזוג בארמון הנציב, אך היום (חמישי) בית המשפט השלום בירושלים הורה לשחררו בתנאים מגבילים - כך הותר לפרסום. השופט החליט לשחררו ולהתיר לפרסם את דבר מעצרו, ללא פרטים מזהים.

לאחר ההחלטה הגישה המשטרה ערר לבית המשפט המחוזי על שחרורו של החשוד, שעבד בניקיון במשך שנים בסביבת הבניין בו אירע הרצח, אך בית המשפט המחוזי דחה את הערר ושחרר את העצור היחיד בתיק. כעת, אחרי שנראה עם מעצרו כי חלה התפתחות, לא ברור אם יש למשטרה קצה חוט נוסף.

יהודה ותמי כדורי, כבני 70, נמצאו ב-15 בינואר מתים בדירתם כשעל גופם סימני אלימות. בתם של בני הזוג פנתה למשטרה לאחר שלא הצליחה ליצור עמם קשר ולהיכנס לביתם. כוחות הכיבוי פרצו לדירה דרך המרפסת ואיתרו את הזוג. כיומיים אחרי הרצח נעצר אותו חשוד ומעצרו הוארך חמש פעמים עד לשחרור בתנאים היום.

לקריאה נוספת בנושא
"תפענחו את התיק ותנו להם לנוח בשלום": הנרצחים מירושלים נטמנו
רצח כפול בי-ם: גופות גבר ואישה בני 70 נמצאו עם סימני אלימות
הבת נדקרה ברחוב שבו נמצאו הגופות בי-ם: "רוצח מסתובב חופשי"

תמר ויהודה כדורי, שנרצח בדירתם בירושלים. מרדכי אסרף, אתר רשמי
מותם נותר תעלומה. יהודה ותמי כדורי/אתר רשמי, מרדכי אסרף

עו"ד איתמר בן גביר, המייצג את משפחת כדורי, אמר בתגובה כי "לצערנו החשוד לא נחקר בחקירת שב"כ, ועושה רושם שנהגו איתו בכפפות של משי ולא הקשו עליו. התחושה של המשפחה היא שלא מיצו את ההליך מול החשוד, אך בכל מקרה המשפחה מתפללת שהאמת תצא לאור ושהמשטרה תמשיך לחקור ולברר את הרצח המזוויע של ההורים, בני הזוג כדורי".

ניג'ם חלדון, עורך דינו של החשוד, מסר כי "אנו סבורים כי בית המשפט טעה כשלא שחרר אותו לפני, מאחר ורמת החשד הסביר לא התחזקה מאז הארכת מעצר הראשונה. אני חושב שגם המשיב הושאר במעצר מאז הארכת מעצר השנייה עד היום בגלל פעולות טכניות שהמשטרה לא קיבלה את התוצאות שלהן. הוא נשאר כבן ערובה עד להיום, ובגלל זה הורו על שחרורו בתנאים".

עוד הוסיף עורך הדין כי החשוד "נעצר על סמך כך שהוא העובד היחיד הערבי שעובד באזור, ולא הייתה למשטרה שום ראייה שקושרת אותו לרצח. רק לעניין זהותו, זו הסיבה היחידה למעצרו. לא הוטח בפניו שום חומר שמחזק את החשד כנגדו, לא הוטח בפניו שום חומר שמתייחס לעבירת הרצח, אלא כל החקירות היו רק לעניין האם הוא מסתיר מידע או שהוא חושד באדם מסוים שביצע את העבירה". לגבי האם הרוצח מסתובב חופשי, אמר כי "מהחומר ומהשאלות שעלו לפני בתי המשפט אני חושב שהרוצח מסתובב חופשי בעיר לצערנו".

(עדכון ראשון: 15:01)

עוד באותו נושא

התפתחות בחקירת הרצח הכפול בשכונת ארמון הנציב בירושלים

לכתבה המלאה
החשוד ברצח הזוג כדורי בארמון הנציב ירושלים, 15 בינואר 2019. רוני כנפו
בית המשפט הורה לשחררו, החשוד ברצח הזוג כדורי/רוני כנפו
חשד לרצח והתאבדות של זוג בני 70 בשכונת ארמון הנציב בירושלים, 13 בינואר 2019. רוני כנפו
זירת הרצח בירושלים, בחודש שעבר/רוני כנפו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully