וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איימו באקדח ונמלטו: שוד מזוין של טרקטורון בקריית גת | תיעוד

14.2.2019 / 14:54

תושבי רהט בני 26 ו-21 שדדו באיומי אקדח בני זוג שטיילו בשמורת פורה סמוך לקריית גת ונמלטו. בעקבות צילומים וסרטונים נתפסו השניים וכתב אישום הוגש נגדם בבית המשפט

צילום: דוברות משטרה, עריכה: טל רזניק

שני גברים בני 26 ו-21 תושבי רהט נעצרו בחשד לשוד מזוין של טרקטורון מזוג מטיילים בשמורת פורה סמוך לקריית גת בתחילת החודש שעבר, כך הותר היום (חמישי) לפרסום. השניים נעצרו בעקבות ממצאים שנאספו בהם תיעוד מצלמות ופעילות מודיעינית של המשטרה. ממצאי החקירה הועברו לפרקליטות וכתב אישום נגדם הוגש היום לבית המשפט המחוזי בבאר שבע.

האירוע החמור התרחש ביום שישי בתחילת החודש שעבר כשזוג צעיר מקריית גת הגיע אל שמורת פורה רכוב על טרקטורון. בעדותם סיפרו השניים כי בשלב מסוים התקרב אליהם רכב מסוג טויוטה שבו ישבו שני בחורים שאחד מהם שאל במבטא ערבי שאלות אודות הטרקטורון. הזוג המשיך בטיול והצטלם ליד כלי הרכב ואז ניגש לעברם אדם רעול פנים שאחז בכלי נשק. החשוד ירה באוויר ודרש את הטרקטורון ובנוסף נטל מהזוג את מכשיר הסלולרי שלהם. הזוג תאר כי החשוד ירה ירייה נוספת לכיוון רגליו של הגבר ודרש ממנו להניע את הטרקטורון. בני הזוג ציינו שהבחינו בשרשרת חרוזים שהייתה מונחת על המראה הפנימית בשמשה הקדמית של רכב החשודים.

עוד בוואלה! NEWS:
לכודים בגורדי שחקים ללא יכולת חילוץ: סרט המלחמה בת"א ב-2020
חשד לרצח: גבר בן 50 נורה למוות ברחוב בחולון, היורה נעצר
רוצץ את גולגולתה של חברתו תהילה נגר - ויואשם בהריגה ולא ברצח

איימו באקדח, שדדו ונמלטו
המשטרה שני גברים מרהט החשודים בשוד מזויין 
של טרקטורון מזוג מטיילים צעירים בשמורת פורה. דוברות משטרת ישראל
אחד מהחשודים נמלט עם הטרקטורון/דוברות משטרת ישראל

לאחר השוד נותר הזוג ללא כלי הרכב על גבעה בתל-נג'ילה והבחין באזרח שלבסוף חילץ אותם מהמקום. הזוג סיפר כי נשדד על ידי מספר חשודים תוך איומי נשק. למקום הוזעקו כוחות המשטרה מתחנת קריית גת שהחלו בחקירת המקרה ובסריקות אחר החשודים. במהלך פעילות חקירתית בזירה אותרו תרמילי אקדח 9 מ"מ ואלו נתפסו על ידי חוקרי המז"פ.

צוות חקירה מיוחד המורכב מחוקרי ואנשי מודיעין במחוז הדרומי אסף ממצאים מהזירה שבשמורת פורה וממסלול ההימלטות של השודדים אל רהט ותפס את החשודים. במבצע של המשטרה בשילוב מג"ב וכוחות מיוחדים, פשטו הכוחות לפנות בוקר על מספר בתים בעיר ועצרו חמישה חשודים - שניסו להשמיד ראיות ולהימלט. כתב אישום הוגש היום כאמור נגד שניים מהם.

השניים נתפסו בביתם ובמהלך חקירתם מסרו החשודים את גרסתם וטענו כי כלל לא היו במקום האירוע. אולם בעקבות איסוף ממצאים בשטח על ידי השוטרים בהם צילומים וסרטונים שהצביעו על מעורבותם - הם נעצרו בתחנת המשטרה בקריית גת.

עוד באותו נושא

תיעוד: תושב אילת כבן 20 דוקר אחר ונמלט - הרקע פלילי

לכתבה המלאה
שוד טרקטורון פורה. דוברות משטרת ישראל
הקליעים שנמצאו בזירה/דוברות משטרת ישראל
שוד טרקטורון פורה. דוברות משטרת ישראל
החשוד נמלט מהזירה/דוברות משטרת ישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully