וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: גבר בן 50 נורה למוות ברחוב בחולון, היורה נעצר

14.2.2019 / 14:15

הגבר נורה בראשו ברחוב הבנאי ולאחר פעולות החייאה נקבע מותו. שלושה חשודים נעצרו בחשד למעורבות ברצח, שלפי ההערכה התרחש בעקבות קטטה על חניה. "היו קללות ואיומים ואז נשמעו שלוש יריות", סיפרה עדת ראייה

גבר בן 50 נורה בראשו באזור התעשייה בחולון; עדת/עריכה: טל רזניק

גבר בן 50 נורה בראשו היום (חמישי) ברחוב הבנאי באזור התעשייה בחולון. חובשים ופראמדיקים של מד"א הגיעו לזירה והעניקו לפצוע טיפול רפואי כשהוא מחוסר הכרה אולם לאחר ניסיונות החייאה שנכשלו - נקבע מותו. כוחות משטרה גדולים הגיעו למקום והחשד הוא כי מדובר ברצח על רקע פלילי לאחר קטטה שהסתבכה בין ארבעה גברים. המשטרה עצרה שלושה חשודים וכוחות גדולים בהם כלבי גישוש סורקים את אזור התעשייה בעיר במטרה לאתר את האקדח.

עדי ראייה במקום ספרו כי הקטטה פרצה בין המנוח לבין שלושה עובדים של עסק הנמצא בסמוך בשל ויכוח על חנייה. כוחות מרחב איילון אוספים את עשרות מצלמות האבטחה של העסקים שתיעדו את הרצח. עדת ראייה לירי ספרה לוואלה! NEWS כי "אני עובדת ליד זירת האירוע, יצאתי לאזור לעשן סיגריה ושמעתי צרחות קללות ואיומים בין האנשים".

עוד בוואלה! NEWS:
לכודים בגורדי שחקים ללא יכולת חילוץ: סרט המלחמה בת"א ב-2020
חנק ורוצץ את גולגולתה של חברתו - ויואשם בהריגה ולא ברצח
"צריך לשלם!": תלמידה לא יצאה למחנה בגלל 500 שקל | האזינו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
כוחות הצלה בזירת האירוע בחולון, היום/מערכת וואלה, צילום מסך

העדה המשיכה לספר כי לפתע נורה אחד מהם ונשמעו שלוש יריות ברחוב. "מהבהלה נכנסתי מהר למשרד וקראתי לכולם כולל לבוס שלי והם ישר יצאו לאדם שנפגע וניסו להחיות אותו ולא הצליחו. אני חושבת שמי שנורה עובד פה באחד המשרדים של הפצפצים". לדבריה שמעה כי הארבעה התווכחו על חנייה.

פראמדיק מד"א שמוליק גלבשטיין שהגיע לזירה סיפר כי "כשהגעתי למקום ראיתי גבר כבן 50 שוכב בחניה כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם פציעה מדממת בפלג גופו העליון. יחד עם צוותים נוספים של מד"א שהגיעו במהירות למקום הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות שכללו שימוש בתרופות, הנשמות ועיסויים אבל לצערנו מצבו הדרדר ונאלצנו לקבוע את מותו".

עוד באותו נושא

שני אירועי ירי תוך שעה: חשד לרצח ביפו, גבר נורה למוות בקריית טבעון

לכתבה המלאה
ירי ברחוב הבנאי בחולון , פברואר 2019. אבי אשכנזי
זירת האירוע בחולון, היום/אבי אשכנזי

לפני כשבועיים נורה למוות רמזי חאמד בן 24 סמוך לכיכר השעון ביפו. הוא פונה תחילה במצב קשה לבית החולים וולפסון בחולון, אולם שם נקבע מותו. משפחתו של חאמד מוכרת בעיר והמשטרה קבעה כי מדובר בחיסול פלילי. באירוע שהתרחש ברחוב, אלמוני ירה לעבר חאמד - ומיד לאחר מכן נמלט מהמקום.

באותו יום נורה למוות בטבעון חסיב מוסא בן 60 תושב נצרת במרכז המסחרי, בכניסה לשכונת קריית עמל במועצה המקומית. תושבים שהיו במקום סיפרו כי נשמעו חמש יריות, והחשוד נמלט. חקירת המשטרה העלתה חשד כי מדובר ברצח על רקע פלילי.

(עדכון ראשון: 13:46)

ירי ברחוב הבנאי בחולון , פברואר 2019. אבי אשכנזי
זירת האירוע בחולון, היום/אבי אשכנזי
ירי ברחוב הבנאי בחולון , פברואר 2019. אבי אשכנזי
זירת האירוע בחולון, היום/אבי אשכנזי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
זירת האירוע בחולון, היום/מערכת וואלה, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully