וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצץ את גולגולתה של חברתו תהילה נגר - ויואשם בהריגה ולא ברצח

14.2.2019 / 9:17

ראיד רושרוש מכפר מרר הואשם ברצח בת זוגו לשעבר תהילה נגר סמוך ליישוב מגדל לפני שנתיים. אולם בשל קשיים ראייתיים להוכחת הרצח - יגיעו הפרקליטות והסנגוריה להסדר טיעון שבו יואשם בהריגה בלבד. משפחתה של נגר תקפה: "למדינה יש אינטרס להגן עליו - יש ראיות לרצח"

צילום: אלי אשכנזי, עריכה: טל רזניק

התפתחות בפרשת מותה של תהילה נגר - כל הפרטים

- ראיד רושרוש חנק ורוצץ את גולגלתה של זוגתו תהילה נגר ב-2016 ליד מגדל
- בן הזוג הואשם ברצח חברתו בשנת 2017
- הפרקליטות והסנגוריה מנהלים מו"מ על הסדר טיעון לפיו יואשם בהריגה
- משפחתה של נגר האשימה: "יש ראיות לרצח - מגנים על משפחתו"
- הצדדים הודיעו כי החלטה בנושא תתקבל בשבוע הבא ביום שלישי

התפתחות דרמטית בפרשת רצח תהילה נגר על ידי בן זוגה לשעבר ראיד רושרוש מלפני כשנתיים. הפרקליטות והסנגוריה הציבורית, הודיעו (היום) לשופט בית משפט המחוזי בנצרת כי בימים הקרובים יושג הסדר טיעון לפיו יואשם רושרוש בהריגתה בלבד - זאת בשל קשיים ראייתיים להוכחת רצח בתיק. המחלוקת בין הצדדים, נסובה סביב עונשו של רושרוש: הפרקליטות מבקשת עונש מקסימלי של 20 שנה והסנגוריה מתנגדת. רושרוש הואשם בשנת 2017 כי חנק את נגר ורוצץ את גולגלתה ליד היישוב מגדל - עד שמתה.

רצח נגר בת ה-31 מקיבוץ גינוסר ארע לפני בדצמבר 2016 כשגופתה נמצאה על ידי עובר אורח סמוך ליישוב מגדל. רושרוש, תושב הכפר מרר, הואשם בינואר 2017 ברצח בת זוגו לשעבר. מפרטי כתב האישום עלה אז כי בין השניים התפתחו יחסים אלימים כאשר רושרוש נהג להכות את נגר ואף איים לפרסם תמונות אינטימיות שלה אם תספר על האלימות שהפעיל נגדה. באחת הפעמיים היכה אותה באגרופיו היא ניסתה לנוס מפניו אך הוא המשיך להכותה והיא פונתה לבית החולים.

עוד בוואלה! NEWS:
הנאשם ברצח תהילה נגר איים: אם תגלי שהכיתי - אפרסם תמונות אינטימיות
מאות ליוו למנוחות את תהילה שנרצחה ליד הכנרת: "אולי זה חלום בלהות"

תהילה נגר, בת 31 שגופתה נמצאה בסמוך למושבה מגדל. 21 בדצמבר 2016. באדיבות המשפחה
סבלה מאלימות קשה. נגר/באדיבות המשפחה

יגאל, אביה של נגר, זעם על ההחלטה, ואמר כי "לאורך כל הדרך הפרקליטות שיקרה אותנו. יש ראיות מספיקות להרשיע אותו ברצח. למדינה יש אינטרס לשמור על משפחת הרוצח מכל מיני סיבות, זה חמור מאוד. בכל יום יש רצח בישראל, ולאף אחד לא אכפת. הסבירו לנו שזה תיק נסיבתי, אבל יש מספיק מצלמות שרואים בהן את הפחד שלה בעיניים. הוא לא היה בן זוגה, הוא השתלט עליה, וניצל אותה, ובסוף רצח אותה".

במהלך הודעת הפרקליטות לשופט כי הצדדים מבקשים להגיע להסדר - צעק האב כי המשפחה מתנגדת בכל תוקף למהלך. "הם יודעים שהוא הרוצח אנחנו נדרוש שיואשם ברצח", הטיח באולם בית המשפט.

ראיד רושרוש בחשוד ברצח תהילה נגר. אלי אשכנזי
יואשם בהריגה בלבד. רושרוש בבית המשפט, היום/אלי אשכנזי

כתב האישום משנת 2017 פרט את רגעיה האחרונים של נגר ב-20 בדצמבר 2016 עת נסעו יחד בג'יפ בכביש 90 סמוך ליישוב מגדל. רושרוש תקף אז את בת זוגו לשעבר וגרם למותה. "הוא דחף את המנוחה לשיחים בחניון, שם חנק אותה בגרונה והוסיף לחבוט בה בחוזקה בפניה וגרם לה לדימום רב עד שאיבדה את הכרתה.

או אז, גרר הנאשם את המנוחה לצדו הצפוני של החניון ושם הטיח בראשה אבן שפה במשקל של כ-30 ק"ג, רוצץ את גולגלתה וגרם למותה", נכתב בכתב האישום.

יגאל נגר אביה של תהילה נגר. אלי אשכנזי
"יש ראיות לרצח". אביה של תהילה יגאל נגר בבית המשפט, היום/אלי אשכנזי

לטענת אביה של נגר הראיות בתיק מוכיחות כי רושרוש רצח את בתו וכי בכל מקום אחר "היו עורפים לו את הראש". לדבריו, ה"פרקליטות הסבירה לנו שזה תיק נסיבתי. יש מספיק מצלמות שרואים בהן את הפחד שלה בעיניים. הרוצח הזה לא היה בן זוג שלה. הוא השתלט עליה וניצל אותה ובסוף רצח אותה. טובי החוקרים אמרו לנו שהוא הרוצח. בבוקר אחרי הרצח הוא אמר לאמו לכבס את בגדיו מיד. שלא יחפשו רוצח אחר. זה לא תיק פתוח. הרוצח נמצא בידי המדינה".

"ביקשנו שזה יהיה תיק רצח ואם אין להם ראיות שישחררו אותו. אנחנו לא נסכים שהרוצח יקבל הקלה", אמר האב. חרף טענות המשפחה והתנגדותה הנמרצת להסדר הטיעון, הפרקליטות והסנגורים עורך הדין שמואל ברזני ושאדי סרוג'י הודיעו לבית המשפט כי קיים מתווה להסדר וכי הצדדים קרובים להבנות וכי ביום שלישי בשבוע הבא תתקבל החלטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully