וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשלחה לבדיקה פסיכיאטרית: הוארך מעצר האם החשודה בהטבעת בנה

12.2.2019 / 14:28

האם, בת 26, הייתה לבד בדירתה באילת יחד עם בנה, בן ארבע, שטבע למוות באמבטיה. השופט שלח אותה לבדיקת הפסיכיאטר המחוזי של באר שבע שקבע כי הוא מזהה תסמינים פסיכוטיים. לפי גורמים המעורים בחקירה, לפני כמה חודשים היא ניסתה להתאבד. "היא בקושי מדברת"

צילום: ערוץ 13, עריכה: שניר דבוש

בית משפט השלום בבאר שבע האריך היום (שלישי) את מעצרה של האם מאילת החשודה בהטבעתו למוות של בנה בן הארבע. לאור הגרסה שמסרה במשטרה, שלח השופט את האם החשודה לפסיכיאטר המחוזי בבאר שבע, שקבע כי הוא מזהה תסמינים פסיכוטיים.

עו"ד אייל לביא, המייצג את האם, אמר על הבקשה לשלוח אותה לפסיכיאטר: "מדובר בבחורה צעירה. הסיפור הוא טרגדיה של ממש. כרגע מצבה הנפשי ככל הנראה לא פשוט בכלל. היא כרגע בקושי מדברת".

לאם בת ה-26 בן זוג שעמו נישאה בחו"ל ולפי גורמים המעורים בחקירה, היא ניסתה להתאבד לפני כמה חודשים. אמש, בעת שבנה טבע באמבטיה בביתם באילת, היא הייתה לבדה בדירה יחד איתו. הילד פונה משם לבית החולים במצב קשה והמשטרה פתחה בחקירה. אחד החשדות שנבדקו אתמול הוא שמדובר בתאונה ביתית, אך מאז התחזק החשד שהאם היא הטביעה אותו. הבוקר הודיעה המשטרה על מעצרה.

עוד בוואלה! NEWS:
החשוד ברצח הצעירה לפני 25 שנה קשר עצמו לזירה - אך מכחיש את מעורבותו
מסע הצלב האחרון: בוקר היציאה לקרב של אבי גבאי והעבודה
ההייטקיסטית, המושבניק והחשיש המרוקאי: המשטרה סיכלה הברחת ענק

ילד בן 4 טבע בביתו באילת 11 בפברואר 2019. מד"א
זירת האירוע באילת, אמש/מד"א

במקביל, הילד שפונה בתחילה לבית החולים יוספטל שבאילת הועבר לבית החולים סורוקה שבבאר שבע, שם הרופאים נלחמו על חייו. ד"ר עימאד אלעמור, רופא ביחידה לטיפול נמרץ ילדים, אמר כי "הפעוט הגיע במצב אנוש כשהוא מונשם. במהלך הלילה נעשו מאמצים להצילו, אך חרף המאמצים הרבים ופעולות החייאה ממושכות נאלצנו לקבוע הבוקר את מותו".

עורך דינה של האם גיבה את החלטת בית המשפט לשלוח את האם להתסכלות פסיכיאטרית ואמר כי "מדובר בטראגדיה משפחתית קשה. לאור מצבה הנפשי, האם נבדקה כבר הבוקר ונמצא כי היא במצב נפשי קשה מאוד. לאור מצבה בית המשפט קיבל את עמדתנו והורה על אשפוזה לצורך בדיקה פסיכאטרית".


(עדכון ראשון: 13:27)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully