וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם נעצרה: נקבע מותו של הילד בן הארבע שטבע בביתו באילת

12.2.2019 / 13:18

הילד פונה אתמול לבית החולים יוספטל במצב קשה לאחר שטבע באמבטיה בביתו שבעיר הדרומית. בהמשך הועבר לבית החולים סורוקה, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. האם הייתה יחד איתו בבית לבדה בעת הטביעה והתחזק החשד שהיא הטביעה אותו. היא נשלחה לבדיקה פסיכיאטרית

צילום: ערוץ 13, עריכה: שניר דבוש

מותו של הילד בן הארבע שטבע באמבטיה שבביתו באילת נקבע היום (שלישי) בבית החולים סורוקה. המשטרה הודיעה מוקדם יותר על מעצרה של האם והודיעה כי היא "תבקש את מעצרה בבית משפט השלום באילת לצורך המשך חקירת נסיבות המקרה". מעצרה של האם הוארך בחמישה ימים והיא נשלחה לפסיכיאטר המחוזי בבאר שבע, לאור הגרסה שמסרה במשטרה, שקבע כי הוא מזהה תסמינים פסיכוטיים.

הילד פונה אמש לבית החולים יוספטל שבעיר במצב קשה ובהמשך הועבר לבית החולים סורוקה שבבאר שבע, שם נלחמו על חייו. ד"ר עימאד אלעמור, רופא ביחידה לטיפול נמרץ ילדים, אמר כי "הפעוט הגיע במצב אנוש כשהוא מונשם. במהלך הלילה נעשו מאמצים להצילו, אך חרף המאמצים הרבים ופעולות החייאה ממושכות נאלצנו לקבוע הבוקר את מותו".

אמו של הילד, בת 26 שלה בן זוג שעמו נישאה בחו"ל, הייתה לבדה בבית עם הילד בעת הטביעה. אחד החשדות שנבדקו אתמול הוא שמדובר בתאונה ביתית, אך מאז התחזק החשד שהאם היא הטביעה אותו. לפי גורמים המעורים בחקירה, היא ניסתה להתאבד לפני כמה חודשים.

עוד בוואלה! NEWS:
3 ימים לפני השבתת הממשל: נציגי המפלגות הגיעו להסכמה על התקציב
המועמד של איזנקוט או השר לשעבר: מי יהיה נציב קבילות החיילים?
תוצאות סופיות בפריימריז בעבודה: שמולי ושפיר בראש, כבל בחוץ

ילד בן 4 טבע בביתו באילת 11 בפברואר 2019. מד"א
כוחות מד"א ומשטרה בזירה, אתמול (צילום: מד"א)/מד"א

אחרי הטביעה, צוותי מד"א שהגיעו למקום העניקו לילד טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים. הפרמדיק אבירן אשכנזי סיפר: "כשהגענו למקום ראינו פעוט כבן ארבעה מחוסר הכרה, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים וכשייצבנו את מצבו פינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה". המשטרה מסרה אתמול כי "במשטרת ישראל התקבל דיווח אודות פעוט שטבע בביתו באילת ואשר מפונה לבית החולים. חוקרי משטרת ישראל במקום החלו בבדיקות נסיבות האירוע".

(עדכון ראשון: 7:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully