וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההייטקיסטית, המושבניק והחשיש המרוקאי: המשטרה סיכלה הברחת ענק

12.2.2019 / 9:58

שולחן שהוזמן מספרד העלה את חשדם של חוקרי המכס. עד מהרה התגלה כי הוסלקו בו כשלושה ק''ג חשיש מרוקאי משובח בשווי המוערך בכ-150 אלף שקלים. כשאשת היי-טק ממושב קטן ליד זכרון יעקב הגיעה לאסוף את החבילה - חיכו לה בלשי המשטרה

צילום: דוברות משטרה, עריכה: תומר לוי

כתב אישום לא שגרתי הוגש בסוף השבוע נגד אשת הייטק, אם חד הורית לארבע בנות, ומושבניק, אב לתינוקת, שהסתבכו בייבוא סמים מחו"ל - בתוך שולחן. תמרה הומן-מזרחי, מנהלת מכירות בחברת הייטק, בת 36 ואם חד הורית לארבע בנות, התייצבה ביום שני לפני שבועיים לנקודת הדואר במושב הקטן גבעת ניל"י בו היא מתגוררת, כדי לאסוף חבילה שנשלחה אליה מספרד. היא לא ידעה כי בלשי היחידה המרכזית של מחוז חוף כבר "ישבו לה על הזנב" בהמתנה לרגע הזה.

שבועיים קודם לכן, בתל אביב, חבילה שהגיעה מחו"ל העלתה את חשדם של חוקרי רשות המכס. כביכול היה בחבילה שולחן עטוף היטב באריזה שטוחה. אולם, בדיקה מדוקדקת של פריט הריהוט במשרדי המכס חשפה שמוסלק בו מארז ובו 59 שקיקים המוכנים להפצה, שבתוכם "חשיש מרוקאי" ממותג ויקר ערך, במשקל כולל של כשלושה קילוגרמים. שווים הכולל של השקיקים מוערך בכ-150 אלף שקלים.

עוד בוואלה! NEWS:
הזיהוי עם חמאס ופיגועי הסכינים: השכונה שממנה יצא רוצח הנערה
תאונת האוטובוס: שני הנהגים ייחקרו בחשד לגרימת מוות ברשלנות
ח"כ ביטן נגד שריוני נתניהו: דורש מהליכוד לבטלם

חשיש 3 קג צרפת הברחה סמים. דוברות המשטרה, מערכת וואלה! NEWS
שלושה ק''ג חשיש מרוקאי המוערך ב-150 אלף שקלים/מערכת וואלה! NEWS, דוברות המשטרה

החוקרים נתנו לחבילה להמשיך בדרכה והמשיכו במעקב אחר תנועת השולחן, עד שהומן-מזרחי קיבלה את החבילה בסניף הדואר במושב בו היא מתגוררת והניחה אותה במרפסת הבית שלה. אז, הם עצרו אותה. הילדות בנות 12, 11, שבע וארבע נותרו בבית. את יום הולדת ארבע חגגה בתה הקטנה למחרת, לבד, כשאמה נחקרת במשרדי ימ"ר חוף.

בתחילה טענה שלא ידעה כלל מה בחבילה אבל בתוך יום-יומיים, כשהבינה כמה יודעים כבר החוקרים, היא כבר סיפרה להם הכל. על פי גרסתה היא שימשה "כתובת" למשלוח הזה והודתה שכבר קיבלה 10 אלף שקלים כמקדמה על חשבון התמורה בסך 20 אלף שקלים שהובטחה לה על ידי אחד אבי כהן, תושב גבעת ניל"י אחר, בן 37, המגדל ילדה בת שנה וחצי.

חוקרי הימ"ר עצרו גם אותו, ומעצרם של השניים הוארך שלוש פעמים בבית משפט. לטענת החוקרים, התברר להם בחקירות כי גם כהן עקב אחר תמרה הומן-מזרחי, גם כאשר היא הגיעה לאיסוף החבילה בסניף הדואר, כמו גם לפני כן, כשקיבל מחברת השילוח עדכונים לטלפון הנייד שלו אודות התקדמות החבילה בדרכה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
תחנת משטרה. ראובן קסטרו
שימשה כתובת למשלוח השולחן/ראובן קסטרו

בסוף השבוע שעבר, בבית משפט השלום בחדרה, הגישה יחידת התביעות של המשטרה כתבי אישום כנגד השניים בגין קשירת קשר לפשע וייבוא הסמים. שניהם ללא הרשעות קודמות. במקביל מבקשת התביעה כי הומן-מזרחי תישאר במעצר בית אצל גרושה המתגורר במושב וכי אבי כהן יוחזק מאחורי סורג ובריח. בהסכמת עורך דינו, אשר חן, וסגן הנשיא, השופט אביהו גופמן האריך את מעצרו עד החלטה אחרת. השופט גופמן נעתר לבקשת עו"ד שלומי שרון המייצג את הומן-מזרחי, שטען כי מעצר בית מלא לאמא אינו מידתי, ומשפטה יתנהל תוך שהיא משוחררת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully