וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד ברצח הצעירה לפני 25 שנה לחוקרים: הייתי בזירה, לא רצחתי

מעצרו של בן 64 המתגורר בהוסטל בבירה הוארך בעשרה ימים לאחר שנעצר בשבוע שעבר במסגרת פרשת אונס ורצח שצו איסור פרסום הוטל על פרטיה. זאת, בעקבות התפתחות טכנולוגית שאפשרה פריצת דרך בחקירה. אמה של הקורבן: "הספקנו להתאכזב הרבה פעמים, מקווה לסגירת מעגל"

צילום: רוני כנפו, עריכה: שניר דבוש

בית משפט השלום בירושלים האריך בעשרה ימים את מעצרו של גבר החשוד ברצח ואונס לפני כ-25 שנה. החשוד, בן 64 המתגורר בהוסטל בירושלים, נעצר בשבוע שעבר וצו איסור פרסום הוטל על פרטי החקירה ופרטי הקורבן.

מעצרו של החשוד בוצע על סמך DNA בעקבות התפתחות טכנולוגית שאפשרה פריצת דרך בחקירה.
החשוד קשר את עצמו בחקירה לזירה, אך הכחיש את מעורבותו ברצח. המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו ב-15 ימים לאור ההתפתחויות ופעולות חקירה חדשות, וכן מחשש לשיבוש, הימלטות ומסוכנות.

השופט ציין בהחלטתו בשבוע שעבר כי "במצב דברים זה ניתן לומר שהחשד הסביר נגד העצור הוא ברמה גבוהה מאוד. הוא אינו נסמך על מקור יחיד ועל פניו מדובר בראיות שיש להן פוטנציאל קבילות גבוהה".

עוד בוואלה! NEWS:
אחרי 21 שנים: דניאל נחמני הורשע ברצח נועה אייל ובביצוע מעשה סדום
לאחר יותר מ-25 שנה: המשטרה עצרה חשוד ברצח ואונס באזור ירושלים
20 שנה אחרי הרצח: אזרח ישראלי עשוי להיות מוסגר לרוסיה

הארכת מעצר לחשוד ברצח ואונס לפני 25 שנה, בית משפט השלום בירושלים, 12 בפברואר 2019. רוני כנפו
החשוד בבית המשפט, היום/רוני כנפו

אמה של קורבן האונס והרצח אמרה בשיחה עם וואלה!NEWS לאחר מעצרו כי "כל השנים האלה היו כל מיני דיווחים ותקוות כביכול, ואחר כך הן נפלו. הספקנו גם להתאכזב הרבה פעמים. לא מוכנה לתלות יותר מדי תקוות הפעם". עוד הוסיפה האם כי רק אם החשוד יורשע וייגזר דינו היא תאמין לזה. "אם זה הוא, כשייתנו לו עונש, אז אאמין לזה", ציינה.

האם סיפרה כי במהלך השנים המשטרה הייתה איתה בקשר, אך לא קיבלה עדכון על ההתפתחות האחרונה. "אמנם יש יותר אמצעים אלקטרוניים והם יכולים להשתמש בהם, אבל בהתחלה לא האמנתי שייצא מזה משהו", אמרה. לדבריה, "תמיד אני מקווה שבסופו של דבר יתפסו אותו, אבל גם הגיל משפיע. אני כבר בת 80, אז כמה כבר יש לי לחיות. אני גם מאוד מקווה בשביל הבנות שלי שזה יקרה וייסגר המעגל".

עורך הדין מיכאל עירוני מסר: "מרשי מכחיש בתוקף כל חשד ומשתף פעולה ונתן את הפרטים הרלוונטיים. העובדה שמדובר בפרטים מהותיים שנותן לגבי הימצאותו, מוכיח שהוא משתף פעולה. כרגע מדאיג אותי להימצא בתיק שמבוסס כולו על הודאת, הודאת שווא, ואני חושש מהלחצים שמופעלים עליו בחקירות". עו"ד עירוני הוסיף כי החשוד "סובל מבעיות רפואיות רבות ויש חשש שהוא סובל מלקות קוגניטיבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully