וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיזוק לנתניהו: עו"ד פנחס רובין מצטרף לצוות ההגנה של ראש הממשלה

10.2.2019 / 21:39

הפרקליט נחשב למוביל בתחום המשפט המסחרי, אך עם זאת הוא אינו בחירה מובנת מאליה להליך פלילי מהסוג שנתניהו מנהל. רובין מייצג גם את חברת שיכון ובינוי בתיק השוחד לעובדי הציבור בחו"ל, וייצג בעבר את השופטת פוזננסקי כץ בפרשת המסרונים

עריכה: איתי עמרם

עו"ד פנחס (פיני) רובין, אחד מעורכי הדין המסחריים הבולטים בישראל, הודיע הערב (ראשון) כי יצטרף לצוות ההגנה של ראש הממשלה בנימין נתניהו. מלבד רובין, מונה היום צוות עורכי הדין את עו"ד נבות תל צור, עו"ד טל שפירא, עו"ד עמית חדד והשופט בדימוס עודד מודריק, שמוגדר כ"יועץ בכיר". על הצטרפותו של רובין דווח לראשונה הערב בחדשות 12.

רובין, שעומד בראש משרד גורניצקי ושות', נחשב לאחד מעורכי הדין המסחריים המובילים בישראל, אך עם זאת הוא אינו בחירה מובנת מאליה להליך פלילי מהסוג שמנהל נתניהו. כך, למשל, רובין מייצג את איש העסקים בני שטיינמץ במחלוקת מול רשות המסים, אולם כאשר האחרון נחקר בחשד לשוחד הוא שכר לכך סנגור נפרד.

רובין מייצג גם את חברת שיכון ובינוי, שבכירים בה חשודים כי העניקו שוחד לעובדי ציבור בחו"ל, אך הוא מזוהה יותר עם ייצוגם האזרחי של טייקונים כמו יצחק תשובה, שרי אריסון, ומכאן גם בנק הפועלים, עידן עופר ועוד. לאחרונה ייצג יחד עם עורך דין רם כספי את השופטת רונית פוזננסקי כץ, כאשר זו עתרה לבג"ץ נגד ההחלטה להדיחה מכס השיפוט. בעקבות העתירה, ביטל בג"ץ את הדחתה, וקבע כי תוכל לשוב לכס השיפוט בחודש מרץ הקרוב.

עוד בוואלה! NEWS
נתניהו מאשים את מנדלבליט: "נכנע לשמאל ומקבל החלטות בחיפזון"
שעת הדמדומים של נתניהו: היועמ"ש עלה על התכסיס הנואש
לאחר החלטת היועמ"ש: רה"מ מבקש השלמות חקירה ושוקל לעתור לבג"ץ

ישיבת ממשלה, 6 בינואר 2019. אלכס קולומויסקי, אתר רשמי
על אף דחיית הבקשה למימון ע"י ועדת ההיתרים, נתניהו שלח בקשה נוספת. ראש הממשלה בנימין נתניהו/אתר רשמי, אלכס קולומויסקי

בעוד נתניהו מרחיב את צוות ההגנה שלו, תלויה ועומדת בקשתו לקבל כספים משניים ממקורביו - בן דודו נתן מיליקובסקי ואיש העסקים ספנסר פארטרידג' - זאת לצורך הגנתו המשפטית. ועדת ההיתרים שבמשרד מבקר המדינה כבר דחתה בקשה דומה של ראש הממשלה, אולם לאחרונה נודע כי הוגשה בקשה נוספת. עוד נודע כי חרף העובדה שהבקשה לא אושרה, נתניהו כבר קיבל ממיליקובסקי 300 אלף דולר למימון ההוצאות המשפטיות שלו ושל רעייתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully