וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו מאשים את מנדלבליט: "נכנע לשמאל ומקבל החלטות בחיפזון"

1.2.2019 / 16:46

אחרי שהיועמ"ש הודיע שלא ימתין עם החלטתו בנוגע לתיקי נתניהו עד לסיום הבחירות, העלה ראש הממשלה סרטון לפייסבוק תקיף לפייסבוק שבו האשים אותו בכניעה ללחץ המופעל עליו. "החלטה שעלולה להביא להעלאת השמאל לשלטון - מתקבלת בחיפזון ובמהירות שיא"

עמוד הפייסבוק של בנימין נתניהו

ראש הממשלה בנימין נתניהו החריף היום (שישי) את התקפותיו על היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, שהודיע מוקדם יותר שלא ימתין עם החלטתו עד לסיום הבחירות. בסרטון שהעלה לחשבון הפייסבוק שלו האשים נתניהו את מנדלבליט בכך שהוא "נכנע ללחץ של השמאל והתקשורת".

"הם לוחצים להגיש נגדי כתב אישום בכל מחיר, גם כשאין כלום, העיקר שיהיה לפני הבחירות", המשיך נתניהו. "אחת ההחלטות הגורליות ביותר בתולדות המדינה, החלטה שעלולה להביא להעלאת השמאל לשלטון, מתקבלת בחיפזון ובמהירות שיא". לדברי נתניהו, היועמ"ש "מסתפק בקריאת סיכומים ובחוות דעת של צוות הפרקליטות. זה אבסורד".

עוד בנושא:
למרות בקשת נתניהו: היועמ"ש ימסור את החלטתו לפני הבחירות
לאחר החלטת היועמ"ש: רה"מ מבקש השלמות חקירה ושוקל לעתור לבג"ץ
שעת הדמדומים של נתניהו: היועמ"ש עלה על התכסיס הנואש

בנימין נתניהו בסרטון נגד אביחי מנדלבליט בפייסבוק. צילום מסך
נתניהו/צילום מסך

במכתבו לפרקליטו של ראש הממשלה דחה מנדלבליט את בקשתם להמתין עם ההחלטה בעניין תיקי נתניהו עד לסיום בבחירות. "אם תתגבש בשבועות הקרובים החלטה כי היועץ המשפטי לממשלה שוקל להגיש כתב אישום נגד ראש הממשלה, בכפוף לשימוע, לא תהיה כל מניעה לקבל החלטה זו, או לפרסמה ברבים", נמסר מטעמו של מנדלבליט.

לאחר הודעתו, פורסם מטעמו של נתניהו מכתב נוסף ששלחו פרקליטו אתמול ליועמ"ש ובו שורה של השלמות חקירה שלדבריהם יש לבצע בתיקים. במכתב הביעו הסנגורים חשש מהחמצת ראיות שלא זכו למשקל הולם או שלא נאספו כלל. "השילוב של היקפי חומר גדולים מזה ושל לחץ זמן כבד מזה, מקים חשש יתר לטעויות במישורים שונים", כתבו. בנוסף לכך, לוואלה! NEWS נודע כי אחת האפשרויות שנשקלות כעת בסביבת נתניהו היא עתירה לבג"ץ, כדי לאלץ את היועץ לדחות בכל זאת את פרסום החלטתו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט בכנס השנתי של העמותה למשפט ציבורי, מלון דן כרמל, 3 בינואר 2019. שלומי גבאי
מנדלבליט/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully