וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצלמות האבטחה תיעדו: כך פוענח רצח הצעיר באולם האירועים ביבנה

10.2.2019 / 16:51

מהחקירה עולה כי החשוד ברצח שלום בוסקילה בן ה-21, תקף אותו על רקע עסקת סמים שהסתבכה. בתיעוד נראה החשוד מגיע לאולם החתונות בו שהה הנרצח, שם ארב לו כשעתיים תוך שהוא מתצפת על הכניסה ואז דקר אותו. נגד החשוד, בן 19 מראשון לציון, יוגש מחר אישום בגין מעורבות ברצח

צילום: דוברות משטרה, עריכה: תומר לוי

רצח שלום בוסקילה בן ה-21 שאירע בחודש שעבר בעת שייצא מאולם האירועים "עדיה" ביבנה, פוענח, כך מפרסמת היום (ראשון) המשטרה. מהחקירה עולה כי מדובר בסכסוך עבריינים על רקע עסקת סמים שהסתבכה. הפרקליטות צפויה מחר להגיש כתב אישום נגד החשוד ברצח, אביאל כהן בן 19 מראשון לציון.

על פי החשד, ב-18 לינואר סמוך לחצות, הזמין כהן מונית לפתח ביתו בראשון לציון וביקש מהנהג להסיעו לאולם השמחות ביבנה. מאוחר יותר יצא בוסקילה, גם הוא תושב ראשון לציון, מהאולם, אז ניגש אליו כהן ופתח אתו בקטטה במהלכה דקר אותו בצווארו. אביאל כהן נמלט לאחר מכן מהזירה עם המונית בה הגיע קודם לכן, תוך שמצלמות האבטחה מתעדות את החשוד בעת המעשה.

רפ"ק רפי וקנין, ראש צוות החקירה, מסר כי על פי ממצאי החקירה "התגלע סכסוך כספי בין החשוד לקורבן על רקע סחר בסם". רפ"ק וקנין הוסיף שלפי תיעוד ממצלמות האבטחה בכניסה לאולם "ארב החשוד לקורבן במשך שעתיים תוך שהוא מתצפת על הכניסה לאולם עד צאתו של הקורבן. עם צאתו מהאירוע התנפל עליו החשוד ודקר אותו מספר דקירות שהובילו למותו".

עוד בוואלה! NEWS
החשוד שחזר את רצח אורי אנסבכר; חבריה: "ביקשה זמן לעצמה - ולא חזרה"
חבריה של הישראלית שמתה בטורקיה: "בטוח שהיא לא התאבדה"
"כל הורה חושש": הרוצח מסתובב חופשי - ותושבי השכונה בי-ם לא שקטים

תיעוד - רצח ביבנה. אתר רשמי
תיעוד הרצח ממצלמות האבטחה בכניסה לאולם האירועים "עדיה" ביבנה/אתר רשמי

בוסקילה הפצוע וחברתו עלו למונית שעברה בסמוך וביקשו להסיעם לבית החולים, אולם לאור מצבו עצר נהג המונית את נסיעתו ועוברי אורח ניסו לבצע החייאה בקורבן עד להגעת צוותי מד"א, אשר קבעו את מותו במקום.

מיד לאחר הרצח נפתחה חקירה שבמסגרתה נערך מצוד אחר החשוד, שאותר בראשון לציון מספר שעות לאחר מכן. כהן נעצר ונלקח לחקירה ומעצרו הוארך מעת לעת. בשבוע שעבר הוגשה בעניינו הצהרת תובע, ומחר יוגש נגדו כתב אישום בגין מעורבות ברצח.

עוד באותו נושא

רצח הצעיר ביבנה: בן 19 נעצר בחשד למעורבות במעשה

לכתבה המלאה
אולם עדיה, יבנה. אבי כהן
ארב לקורבן במשך שעתיים ואז דקר אותו. אולם האירועים "עדיה ביבנה" שבכניסה אליו אירע הרצח/אבי כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully