וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רקטה שוגרה משטח רצועת עזה לישראל; צה"ל תקף עמדת חמאס בעזה

התרעת צבע אדום נשמעה ביישובים במועצה האזורית, אך לא נגרם נזק ואין נפגעים. בתגובה טנק צה"ל תקף בדרום הרצועה. מוקדם יותר דווח כי שתי פצצות מרגמה נורו מרצועת עזה לשטח ישראל ונחתו בשטח פלסטיני. דובר צה"ל מסר בתגובה כי "מדובר באירוע פנים עזתי"

יירוט כיפת ברזל, אשקלון, 25 במרץ 2018. אביבה חן, מערכת וואלה! NEWS
יירוט כיפת ברזל בשמי אשקלון, בשנה שעברה/מערכת וואלה! NEWS, אביבה חן

רקטה שוגרה הערב (רביעי) מרצועת עזה לשטח ישראל - כך נמסר מדובר צה"ל. התרעת צבע אדום הופעלה במועצה האזורית אשכול. מדוברות המועצה נמסר כי מדובר ב"נפילה בשטח פתוח מחוץ ליישוב. אין נזק ואין נפגעים". דובר צה"ל מסר כי טנק של צה"ל תקף עמדת חמאס בדרום רצועת עזה בתגובה לשיגור שבוצע הערב. בהמשך דווח בכלי תקשורת פלסטיניים על תקיפה נוספת.

מוקדם יותר הערב דווח כי שתי פצצות מרגמה נורו מרצועת עזה לשטח ישראל ונחתו בשטח פלסטיני. דובר צה"ל מסר בתגובה: "מדובר באירוע פנים עזתי".

לפני חודש תקף צה"ל יעדים של חמאס בצפון רצועת עזה. זאת, לאחר ששוגרה רקטה לעבר ישראל ויורטה על ידי מערכת "כיפת ברזל". מדובר צה"ל נמסר כי "מטוסי קרב ומסוק קרב של צה"ל תקפו מספר יעדי טרור במחנה צבאי של ארגון הטרור חמאס בצפון רצועת עזה". עוד נמסר כי "התקיפה בוצעה בתגובה לשיגור שבוצע מוקדם יותר הלילה לעבר שטח ישראל".

עוד בוואלה! NEWS:
התקשר לאדלשטיין, התקשר לברקת - ורק סער לא קיבל ברכה מנתניהו
לאחר יותר מ-25 שנה: המשטרה עצרה חשוד ברצח ואונס באזור ירושלים
נשיא הקרן לידידות הרב יחיאל אקשטיין הלך לעולמו בגיל 67

התראות צבע אדום נשמעו אז בעיר אשקלון וכן ברחבי במועצה האזורית חוף אשקלון. ככל הנראה שוגרה רקטה אחת מאזור רצועת עזה לשטח ישראל. הרקטה יורטה על ידי מערכת "כיפת ברזל".

(עדכון ראשון: 21:01)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully