וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רקטה שוגרה לעבר שטח ישראל - ויורטה; צה"ל תקף בצפון הרצועה

התראות נשמעו באשקלון וברחבי המועצה האזורית חוף אשקלון. הרקטה יורטה על ידי מערכת "כיפת ברזל". מוקדם יותר תקף צה"ל ברצועת עזה מטרות של חמאס, בעקבות מטען נפץ ששוגר לישראל באמצעות טיסן ובלונים אתמול בבוקר

צילום: דוברות משטרת ישראל, עריכה: ניר חן

צה"ל תקף הבוקר (שני) יעדים של חמאס בצפון רצועת עזה. זאת, לאחר שמוקדם יותר שוגרה רקטה לעבר ישראל ויורטה על ידי מערכת "כיפת ברזל". מדובר צה"ל נמסר: "מטוסי קרב ומסוק קרב של צה"ל תקפו מספר יעדי טרור במחנה צבאי של ארגון הטרור חמאס בצפון רצועת עזה". עוד נמסר כי "התקיפה בוצעה בתגובה לשיגור שבוצע מוקדם יותר הלילה לעבר שטח ישראל".

התראות צבע אדום נשמעו לפנות בוקר בעיר אשקלון וכן ברחבי במועצה האזורית חוף אשקלון. ככל הנראה שוגרה רקטה אחת מאזור רצועת עזה לשטח ישראל. הרקטה יורטה על ידי מערכת "כיפת ברזל". מדובר צה"ל נמסר: בהמשך לדיווח על אזעקה בעיר אשקלון ובמועצה האזורית חוף אשקלון, זוהה שיגור אחד משטח רצועת עזה לעבר שטח ישראל שיורט על-ידי לוחמי "כיפת ברזל".

באשקלון ובשדרות לא הוחלט על הנחיות מיוחדות, וכל הפעילויות והלימודים במוסדות החינוך צפויים להתנהל כרגיל.

לקריאה נוספת
"עליית מדרגה חמורה": צרור בלונים עם מטען נפץ אותר בשדות נגב
בתגובה לשיגור הבלונים: צה"ל תקף עמדות ברצועת עזה

שיגורים מעזה לעבר ישראל, 13 בנובמבר 2018. רויטרס
ככל הנראה, שוגרה רקטה אחת לעבר שטח ישראל/רויטרס

אתמול בשעות הבוקר שוגר לעבר ישראל מטען נפץ באמצעות צרור בלונים וטיסן, שנחתו בשטח ישראל. הבלונים והטיסן נחתו בשטח פתוח סמוך ליישוב במועצה האזורית שדות נגב. לאחר ששוטרים הוזעקו למקום, חבלני המשטרה נטרלו את המטען ופוצצו אותו. רק בשבוע שעבר נרשמו שני מקרים נוספים של הפרחת בלונים המחוברים למטעני נפץ שנחתו בשטח המועצה, זאת לאחר תקופה של רגיעה יחסית. ראש המועצה האזורית שדות נגב תמיר עידאן אמר כי "מדובר בעליית מדרגה חמורה".

בעקבות זאת, תקף צה"ל מטרות שונות של ארגון חמאס ברצועת עזה. התקיפה התבצעה באמצעות מסוקי קרב של חיל האוויר, ועל פי הדיווחים בכלי התקשורת הפלסטינים התמקדה באזור חאן יונס שבדרום הרצועה וכן סמוך לעיר עזה.

(עדכון ראשון: 03:27)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully