וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תמיד עם חיוך גדול": רונן נהרג בתאונה בת"א כשנסע עם שני ילדיו

רונן פרץ, תושב גבעתיים, מת לאחר שנפצע קשה בתאונה בצומת הטייסים בתל אביב. חבריו מספרים כי פרץ, אב לילדים בעלי צרכים מיוחדים, פעל רבות בנושא "ותרם ממרצו ומטוב לבו", והיה פעיל בפרויקטים חברתיים רבים

רונן פרץ שנהרג בתאונת דרכים בדרך הטייסים בתל אביב - 30/1. אתר רשמי
רונן פרץ, ההרוג בתאונה בדרך הטייסים/אתר רשמי

רונן פרץ,תושב גבעתיים בן 50, נהרג אתמול (שלישי) בתאונת דרכים בדרך הטייסים בתל אביב, בעת שרכבו התנגש בגשר המעבר להולכי רגל. פרץ היה נשוי לאורנית ואב לארבעה ילדים. כאשר הסיע את בנו בן ה-14 שישב במושב האחורי, וחברו של בנו בן 21, ישב במושב הקדמי, השניים נפצעו קל, בעוד שפרץ שנפצע קשה, פונה לבית החולים תל השומר, שם התדרדר מצבו ומותו נקבע לאחר מכן. מחקירה ראשונית של בוחני תאונות דרכים במשטרה נבדקים מספר כיוונים לסיבת התאונה. בהם איבוד שליטה בזמן הנסיעה או שהתאונה נגרמה בגלל היסח הדעת כאשר ככל הנראה הסתובב לבנו שישב במושב האחורי.

רן קוניק, ראש עיריית גבעתיים סיפר הבוקר בשיחה עם וואלה! NEWS כי רונן היה עורך דין במקצועו, אב לשני ילדים בעלי צרכים מיוחדים ועסק והתנדב בתחום רבות. "כולנו בהלם ובעצב עצום, זה אסון נוראי, ליבנו עם אורנית והילדים". עוד סיפר על ההיכרות רבת השנים ביניהם ועל חברותם. "רונן היה חבר קרוב שלי, היה אוהד מושבע של הפועל רמת גן-גבעתיים בכדורגל ובכדורסל ונהג להגיע לכל משחק עם ילדיו. הוא לחם בנחישות ומסירות למען ילדיו ולמען הילדים האחרים, על תנאי השתלבותם של ילדי החינוך המיוחד במערכת.

פרץ היה פעיל בתנועות הנוער 'כנפיים של קרמבו', כיהן יו"ר ועד הורי בית הספר בו למדו ילדיו ועוד. "מעבר לפעילותו החשובה רונן בעיקר היה איש משפחה מסור, אדם טוב לב, חייכן ונחמד בצורה יוצאת דופן, מאותם האנשים שכל מי שזכה להכיר אותו במהלך השנים אהב אותו ודיבר בשבחו. לרונן היתה דאגה גדולה לגורל ילדיו, כולנו מחויבים לעזור כעת לבני המשפחה, וכך נעשה", אמר קוניק.

עוד בוואלה! NEWS
מאות מטרים מהנתיב המופרד: התקציב שהיה מציל את הרוגי כביש 90
שלושה הרוגים בתאונה בערבה; בן שלוש מת בתאונה בגליל התחתון
טרגדיה בחופשה: דניאל בן ה-3 נפצע - ומת אחרי ארבעה חודשים

תאונת דרכים בדרך הטייסים בתל אביב - 29/1. תיעוד מבצעי מד"א, מד"א
תאונת הדרכים בדרך הטייסים, אתמול/מד"א, תיעוד מבצעי מד"א

קהילת "הורים מיוחדים גבעתיים" בפסייבוק, ספדה הבוקר לפרץ. "משתתפים בצערם הכבד של אורנית וארבעת ילדיהם. במהלך 12 השנים האחרונות היה רונן פעיל מוביל למען שיפור איכות החיים של הילדים והבוגרים עם הצרכים המיוחדים בעיר ובני משפחתם".

בקבוצה ספרו כי "רונן פעל רבות לשדרוג מתחם הגנים בריינס, להבאת 'כנפיים של קרמבו' לגבעתיים ולשילוב הילדים המיוחדים בכיתות הרגילות. הוא התנדב ותרם רבות מזמנו, מרצו וטוב ליבו למען הקהילה ותמיד בדרכי נועם וחיוך גדול. נתבשרנו על מותו בעיצומה של ישיבת גרעין בה היה אמור להשתתף כהכנה לפגישה חשובה בעירייה בנושא הצרכים המיוחדים. רונן הניח אבני דרך של עשייה משמעותית בעיר לכל ההורים שיגיעו אחריו ואנו נמשיך ללכת בדרכו. יהי זכרו ברוך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

הודעה שפרסם ראש עיריית גבעתיים

בדף הפייסבוק של קבוצת הכדורסל הפועל רמת-גן גבעתיים שפרץ נמנה על אוהדיה, גם גם הביעו צער רב על מותו. "המומים וכואבים על מותו בטרם עת של אוהד הקבוצה וחבר העמותה עו"ד רונן פרץ ז"ל. רונן היה מאוהדיה המסורים והצנועים של הקבוצה. בעונה הנוכחית הקדיש את זמנו ומרצו והיה האיש שמאחורי פרויקט הבאת תלמידי גבעתיים למשחקי הקבוצה, אנחנו מבקשים להשתתף בצער המשפחה. יהי זכרו ברוך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully