וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה בחופשה: דניאל בן ה-3 נפצע - ומת אחרי ארבעה חודשים

22.1.2019 / 17:12

מאות ליוו למנוחות את דניאל חיים רוזנבלום בן ה-3 וחצי שנפצע קשה לפני ארבעה חודשים בתאונת דרכים בטיול משפחתי בתאילנד. "התפללנו וציפינו שהוא יחלים. הוא נתן לנו שלוש שנים ליהנות מכל רגע אתו. לא נתפס שלא נראה אותו יותר", אמרה סבתו ציפי

ההרוג בתאילנד דניאל חיים רוזנבלום. אדיבות המשפחה, אתר רשמי
"ילד חברותי שכולם נקשרו אליו". דניאל חיים בן השלוש וחצי עם הוריו/אתר רשמי, אדיבות המשפחה

מאות חברים ובני משפחה ליוו היום (שלישי) בבית העלמין באשדוד את דניאל חיים רוזנבלום בן ה-3 וחצי למנוחת עולמים. דניאל נפצע קשה בתאונת דרכים בטיול משפחתי בתאילנד ובמשך ארבעה חודשיים נאבק על חייו - אולם היום נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

"ילד קטן שלי, אני אוהב אותך לעד כל החיים, אתה תמיד תהיה הנכד הראשון והבן הבכור, אני אוהב אותך יפה שלי", ספד לו על הקבר אביו אלכס במהלך הלווייתו. ציפי קבסה סבתו סיפרה כי במשך ארבעה חודשים מאז התאונה נאבקו הרופאים בבית החולים תל השומר על חייו של הנכד האהוב.

"לאחר ארבעה חודשיים של ציפייה, אמונה ותפילות, אנחנו קוברים היום את הנכד היקר לנו מכל, דניאל חיים. הוא היה ילד מיוחד. ילד שהפיץ אור תמיד, הוא היה אהוב על כולם, ילד חברותי שכולם נקשרו אליו, פשוט לא נתפס שלא נראה אותו יותר", אמרה.

עוד בוואלה! NEWS:
בלי כוכבים, בלי מנדטים: הקרב על הרשימה הסודית של אבי גבאי
בגלל תקלת איתות: שיבושים קשים בתנועת הרכבות ברחבי הארץ
המטרה זוהתה, הטיל יורט: ניסוי מוצלח במערכת ההגנה "חץ 3"

דניאל רוזנבלום בן ה- 4 שנהרג בתאונה בתאילנד. אתר רשמי
"הכניס לנו אור לחיים. ציפינו לסוף אחר לא לסוף הזה". דניאל חיים במהלך החופה/אתר רשמי

הסבתא תיארה כיצד התפללה המשפחה להחלמתו של הנכד האהוב ועל הקשיים שחוותה המשפחה בסופם נאלצו להיפרד מהנכד. "כל ארבעת חודשים הללו אנחנו רק מתפללים, היה לנו קשה מאוד שהם היו בתאילנד, היה קשה להעביר אותו. הוא היה בתל השומר וטיפלו בו מצוין, הוא היה מחוסר הכרה כל הזמן".

הסבתא סיפרה לוואלה! NEWS על הטיול המשפחתי שהפך לסיוט. "תכננו אותו שנה מראש. נסענו כל המשפחה לשם, אני ובעלי, הילדים והנכדים, הרכב שלנו התהפך אחרי שמישהו פגע בנו מאחורה. ארבעת החודשיים האחרונים טלטלו את המשפחה, בזכות דניאל הרבה אנשים התחזקו רוחנית. שנה שלמה תכננו את הטיול. הוספנו את השם חיים, שעתיים אחרי התאונה, התפללנו וציפינו שהוא יחלים. הוא נתן לנו שלוש שנים ליהנות מכל רגע אתו, בעזרת השם יהיו לו אחים ואחיות, הוא הכניס לנו אור לחיים. ציפינו לסוף אחר לא לסוף הזה, האמנו וקווינו לנס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully