וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל תקלת איתות: שיבושים קשים בתנועת הרכבות ברחבי הארץ

22.1.2019 / 17:35

בשל פגיעה בכבל תקשורת סמוך למסילה בבנימינה שיבושים חלו בתנועת הרכבות בין השאר בקווי בית שמש-נתניה, באר שבע-הרצליה ורחובות-בנימינה. "הרכבת הייתה עמוסה כמו בהודו. ההערכה כעת - ממוצקין לתל אביב שלוש שעות", סיפר לוואלה! NEWS נוסע מקרית מוצקין

עומס נוסעים בקו חיפה-בנימינה 22 בינואר 2019. יפעת רוזנברג, אתר רשמי
"צפוף כמו בהודו". נוסעים על קו חיפה בנימינה, היום/אתר רשמי, יפעת רוזנברג

שוב תקלות ברכבת ישראל: שיבושים קשים היום (שלישי) בכמה קווי רכבת ברחבי הארץ ככל הנראה בשל תקלת איתות באזור בנימינה בשל פגיעה בכבל תקשורת סמוך למסילה. בהודעה שהוציאה רכבת ישראל נמסר כי "בשל תקלת איתות באזור בנימינה, שנגרמה ככל הנראה בשל פגיעה בכבל תקשורת הפרוס בסמוך למסילה, חלים שינויים בתנועת הרכבות".

כעבור מעל לשעה הודיעה רכבת ישראל כי הצוותים הטכניים של החברה התגברו על התקלה באזור בנימיה וכי לוח הזמנים של הרכבות יחזור לסדרו הרגיל בהדרגה. "אנו מתנצלים בפני הנוסעים על אי הנוחות", נמסר.

השיבושים התרחשו בכמה קווי רכבת. כך למשל רכבות בקו בית שמש-נתניה שהחלו וסיימו את נסיעתן בתחנת הרצליה; רכבות בקו באר שבע-הרצליה שהחלו וסיימו את נסיעתן בתחנת תל אביב סבידור מרכז; רכבות פרבריות בקו אשקלון-נתניה החלו וסיימו את נסיעתן בתחנת הרצליה; רכבות פרבריות בקו רחובות- בנימינה החלו וסיימו את נסיעתן בתחנת נתניה.

הראל שנסע ברכבת מקרית מוצקין לתל אביב סיפר לוואלה! NEWS על העומס הקשה ברכבת. "אמרו לי להחליף רכבת היתה אחת עמוסה כמו בהודו. הפנו אותנו לאחת אחרת שעדיין תקועה פה. הערכה כעת ממוצקין לתל אביב שלוש שעות".

עוד בוואלה! NEWS:
המטרה זוהתה, הטיל יורט: ניסוי מוצלח במערכת ההגנה "חץ 3"
"טעויות קורות": המחבל שדקר מאבטח הובא לבית המשפט הלא נכון
לאחר ההתפרעות: האסירים הביטחוניים בכלא עופר פתחו בשביתת רעב

עומס נוסעים בקו חיפה-בנימינה 22 בינואר 2019. אתר רשמי
"הערכה ממוצקין לתל אביב - שלוש שעות". נוסעים על קו חיפה בנימינה, היום/אתר רשמי

נוסעים דווחו גם על שיבושים באתר האינטרנט של הרכבת. אולם ברכבת ישראל מסבירים כי האתר פועל וייתכן שעקב התקלה גולשים רבים מנסים להכנס ולהתעדכן באתר ומכאן השיבושים. לטענת החברה, האפליקציה עובדת כרגיל.

מרכבת ישראל נמסר עוד כי "בשל האירוע יתווספו עצירות בתחנות קו החוף לרכבות בקו חיפה- תל אביב. בשל האירוע נגרמים עיכובים וצפויים להירשם עומסים בתחנות השונות. טכנאי רכבת ישראל פרוסים במקום ופועלים לתיקון התקלה".

(עדכון ראשון: 16:13)

עוד באותו נושא

לאחר שנוסע התפרץ למסילה: שיבושים בלוחות הזמנים ברכבת ישראל

לכתבה המלאה
עומס נוסעים בקו חיפה-בנימינה 22 בינואר 2019. יפעת רוזנברג, אתר רשמי
טענה גם לשיבושים באתר החברה. נוסעים על קו חיפה בנימינה, היום/אתר רשמי, יפעת רוזנברג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully