וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"טעויות קורות": המחבל שדקר מאבטח הובא לבית המשפט הלא נכון

אשר אלמליח שנפצע קשה בפיגוע בתחנת המרכזית בירושלים הגיע לבית המשפט המחוזי בעיר, אך יחידת "נחשון" הביאה את המחבל שדקר אותו לבית המשפט בבאר שבע. בעקבות זאת, נדחה דיון הטיעונים לעונש לשבוע הבא ואלמליח שב לביתו. "היה מאכזב"

צילום: רוני כנפו, עריכה: שניר דבוש

המאבטח אשר אלמליח, שנפצע קשה בפיגוע דקירה, היה אמור לפגוש היום (שלישי) לראשונה בבית המשפט את המחבל שתקף אותו. עם זאת, המחבל הובא לבית המשפט המחוזי בבאר שבע במקום לירושלים. בעקבות זאת נדחה דיון הטיעונים לעונש לשבוע הבא ואלמליח, שכבר היה בבית המשפט עם הרופא שטיפל בו, שב לביתו.

אחרי הדחייה, אמר אלמליח, שחיכה לרגע הזה והתאכזב: "היה מאכזב. אבל טעויות קורות, ואני אגיד את הדברים שיש לי במועד החדש".

עוד בוואלה! NEWS:
בלי כוכבים, בלי מנדטים: הקרב על הרשימה הסודית של אבי גבאי
משפחתה של הדס תפוחי שנהרגה בהתהפכות רכב מוחים: "היא נרצחה"
דרעי מבהיר: "נמליץ על נתניהו בכל תרחיש, גם לאחר כתב אישום"

משמאל אשר אלמליח שנפגע בפיגוע דקירה בדצמבר לפני שנה ומימין הרופא ד"ר פינק משערי צדק  שטיפל בו. מאיה הורודניצ'אנו
אשר אלמליח/מאיה הורודניצ'אנו

יאסין אבו אל-קרעה, תושב שכם, הודה כי דקר ופצע קשה את המאבטח אשר אלמליח בדצמבר 2017 והורשע במעשים. אבו אל-קרעה החליט לבצע את הפיגוע בעקבות הצהרת נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ על ההכרה בירושלים כבירת ישראל. הוא נפרד מקרוביו, רכש סכין מטבח שהחביא במעילו, ונסע לתחנה המרכזית בירושלים, תוך שהוא מנצל את היתר הכניסה למרחב התפר שהיה לו.

במהלך הנסיעה הוא כתב מעין צוואה שהתכוון לפרסם בפייסבוק, ובה נכתב "למען המולדת הקרבתי בדמי, הכל למענך יא פלסטין". הוא נבדק בכניסה לתחנה מרכזית על ידי כמה מאבטחים וכשהתבקש להוריד את מעילו משום שצפצף נעץ את הסכין בחזה של המאבטח אשר אלמלח והחל לברוח. מאבטחים אחרים ועוברי אורח עצרו אותו.

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה
רגע הדקירה בתחנה המרכזית בירושלים. צילום מסך, מערכת וואלה! NEWS
רגע הפיגוע בתחנה המרכזית בירושלים/מערכת וואלה! NEWS, צילום מסך

לפני שנודע לו על הדחייה בדיון אמר אלמליח: "עברה שנה ואני עומד פה על הרגליים. ומה שהוא ניסה לעשות - הוא לא הצליח. מה שהוא תכנן, לקום בבוקר עם כל השנאה התהומית שלו, הוא ניסה לרצוח יהודים הוא לא הצליח. אני חי והוא יושב בכלא".

אלמליח סיפר כי מאז הפיגוע הוא עובר בדיקות דם ומעקבים, אך אמר הוא כי הוא ממשיך לדרך חדשה. כשנשאל האם הוא יסתכל לו בעיניים השיב: "בוודאי, איזו שאלה. זו כל המטרה. סגירת מעגל זה גם להסתכל לו בעיניים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully