וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במשפחתה של הדס תפוחי שנהרגה בהתהפכות רכב מוחים: "היא נרצחה"

תפוחי נהרגה בהתנגשות בין מכוניתה לבין משאית סמוך לעטרת, ובמשפחתה טוענים כי השלכת אבן לעבר הכביש גרמה לה לסטות מהנתיב. הם יפגינו מול תחנת המשטרה בשדרות בטענה ש"רוצחים מסתובבים חופשי". המשטרה דוחה את הטענות: "לא נמצאו ממצאים המעידים על זריקות אבנים"

צילום: שי מכלוף, עריכה: אביב אירגז

אחרי מותה של הדס תפוחי בהתהפכות רכב בכביש 465, משפחתה תקיים היום (שלישי) מחאה נגד המשטרה בטענה ש"רוצחים מסתובבים חופשי". תפוחי, בת 30 מההתנחלות עטרת, נהרגה בהתנגשות בין המכונית שבין נהגה לבין משאית והותירה אחריה בעל, יונדב, וארבעה ילדים. משפחתה טוענת כי "השלכת האבנים לכביש היא ככל הנראה הסיבה אשר גרמה להדס לסטות מהנתיב".

לדברי המשפחה, גשש צה"ל שהגיע לזירת התאונה זיהה כי במקום הושלכו אבנים לעבר הכביש. עוד הוסיפו כי "תושבי היישוב עטרת סיפרו כי במקום מושלכות מספר פעמים בשבוע אבנים לעבר רכבי התושבים".

עוד בוואלה! NEWS:
למרות הורדת ציון המעבר: רוב הניגשים לבחינת לשכת עורכי הדין נכשלו
לאחר ההתפרעות: האסירים הביטחוניים בכלא עופר פתחו בשביתת רעב
הירושה מעוזרו הקרוב של היטלר הפכה לקרן עבור שימור אמנות יהודית

מפוצלת - ההרוגה הדס תפוחי שנהרגה בתאונה בבנימין. אתר רשמי
הותירה אחריה בעל וארבעה ילדים. תפוחי/אתר רשמי

בעקבות זאת, תתקיים היום בצהריים מחאה מול תחנת המשטרה בשדרות בטענה ש"האירוע הקשה התרחש כבר לפני שבוע וחצי, והחקירה לא מתקדמת". בני המשפחה התריעו כי "יש כאן רוצחים שמסתובבים חופשי, ולא ניתן לדעת מתי הם יפעלו שוב. המשטרה חייבת להביא תוצאות ומהר".

למרות הטענות על כך שהשלכת אבן גרמה לסטיית מכוניתה של הדס מהכביש, במשפחתה דחו את האשמות במשפחה: "בניגוד לנטען ולפרסומים המנסים ליצור מציאות שאינה עולה עם ממצאי החקירה בשלב זה, הרי שעם הגעת כוחות המשטרה ובוחני התנועה למקום התאונה לא נמצאו ממצאים המעידים על זריקות אבנים לעבר הרכב. בנוסף לא התקבל כל דיווח במשטרת ישראל על זריקת אבנים קודם לכן בציר התנועה בו התרחשה התאונה".

עוד באותו נושא

הדס תפוחי נהרגה בתאונה בבנימין: "שקט פנימי וזיק של שובבות"

לכתבה המלאה
תאונת דרכים בכביש 60 
13 בינואר 2019. אתר רשמי
"לא נמצאו ממצאים המעידים על זריקות אבנים". זירת התאונה/אתר רשמי

עוד אמרו במשטרה כי "האירוע דווח לתקשורת בהתאם לעובדות הידועות ולא להשערות שטרם אומתו, החקירה מתנהלת בימים אלו ומטבע הדברים לא נפרט אודות חקירות מתנהלות. יחד עם זאת נציין, כי במסגרת חקירת התאונה ונסיבותיה על ידי בוחני התנועה נבדקים כלל הכיוונים כמו גם החשד כי נזרקו אבנים לעבר הרכב, הכל במטרה להגיע לחקר האמת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully