וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדס תפוחי נהרגה בתאונה בבנימין: "שקט פנימי וזיק של שובבות"

14.1.2019 / 14:19

משפחתה וחבריה של הדס תפוחי מתקשים לעכל את מותה של האם לארבעה מהיישוב עטרת. חברותיה סיפרו כי הייתה "אימא אהובה וחברה נפלאה", עם "משהו בחיוך ובעיניים שחדר ישר אל הלב". הלווייתה תתקיים היום בבית העלמין סגולה בפתח תקווה

עריכה: שניר דבוש

בהתנחלות עטרת מתאבלים הבוקר (שני) על מותה של הדס תפוחי שנהרגה אתמול בתאונת דרכים בכביש 465, בסמוך ליישוב. תפוחי, בת 30, הותירה אחריה בעל, יונדב, וארבעה ילדים. "הדס הייתה מיוחדת במינה, שילוב של שקט פנימי עם זיק של שובבות ונעורים", סיפרה חברתה רותם סנדלר כהן. "משהו בחיוך, בעיניים, בטוב שלה ישר חדר אל הלב. אני לא יודעת איך מספידים חברה". הלווייתה תתקיים היום בשעה 15:15 בבית העלמין סגולה בפתח תקווה.

בת דודתה של תפוחי, הדסה רינת כהן, תיארה אותה כ"אימא אהובה וחברה נפלאה. בת למופת, מלאה ענווה יראה שמיים עם חיוך מתוק ואור בעיניים". חברת המשפחה רננה שלום, סיפרה פגשה את תפוחי בפעם האחרונה לפני כשבועיים. "פיזרת מחמאות על ילדיי וסיפרת שאת מרכזת את פרויקט 'מנגנים בבנימין' מטעם מתנ"ס המועצה המקומית".

"הכול היה בחיוך, בנחת, השלווה הבוטחת הזו שלך. לא רציתי להאמין כששמעתי את שמך. את כולך חיה, כולך אימא, רעיה ואשת משפחה", הוסיפה חברתה.

עוד בוואלה! NEWS:
הנחלים עלו על גדותיהם: מזג אוויר גשום ושלג בחרמון | התחזית
האח הגדול: המשטרה התקינה עשרות מצלמות לתיעוד משתמשי הדרך
איראן: 15 הרוגים בהתרסקות מטוס צבאי סמוך לטהראן

מפוצלת - ההרוגה הדס תפוחי שנהרגה בתאונה בבנימין. אתר רשמי
מיוחדת במינה. הדס, בעלה יונדב וילדיהם/אתר רשמי

תפוחי נהרגה בהתנגשות בין המכונית שבה נהגה לבין משאית. צוות מד"א בסיוע כוח רפואה של צה"ל העניק לה טיפול רפואי, כשהיא מורדמת ומונשמת עם פגיעה רב-מערכתית, אך לבסוף נאלצו לקבוע את מותה. בוחני תנועה שהוזעקו למקום פתחו בחקירת התאונה.

שעה לפני כן, נהרגה רבקה קופשוק בת ה-25 מעלי, בתאונת דרכים חזיתית בין מכונית למשאית בכביש 60 בסמוך לאזור התעשייה שער בנימין. באותה התאונה אדם נוסף, גבר כבן 35, נפצע באורח קשה בראשו ופונה לבית החולים הדסה שבירושלים כשהוא מורדם ומונשם.

(עדכון ראשון 11:07)

עוד באותו נושא

שתי תאונות דרכים קטלניות בבנימין: צעירות בנות 25 ו-30 נהרגו

לכתבה המלאה
הדס תפוחי. באדיבות המשפחה
תפוחי/באדיבות המשפחה
תאונת דרכים בכביש 60 
13 בינואר 2019. אתר רשמי
זירת התאונה, אתמול/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully