וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשביל 2,500 שקל: שודד תועד מאיים במוט על המוכר ועוקר את הקופה

29.1.2019 / 22:05

במהלך שוד פיצוציה בבאר שבע שלושה רעולי פנים איימו על המוכר, השליכו את מתקן הממתקים ועקרו את הקופה. "אם אתה לא רוצה להיפגע אל תעשה שום דבר. תעמוד במקום בלי לעשות כלום ולא לזוז", אמרו לו. השלושה נתפסו וכתב אישום הוגש נגד אחד החשודים

עריכה: תומר לוי

כתב אישום הוגש היום (שלישי) נגד אדם אבו רקייק בבית משפט השלום בבאר שבע באשמת שוד. אבו רקייק הגיע לפני כשבועיים בשעת בוקר מוקדמת לפיצוצייה בבאר שבע מלווה באדם נוסף, ויחד הם רכשו בה מספר פריטים.

אחרי 20 דקות, אבו רקייק נאשם כי חזר לפיצוציה אוחז במוט ולצדו שני אנשים נוספים, כולם רעולי פנים. הם ביקשו לקנות סיגריות, וכשהסתובב אליהם המוכר, השליך אחד השודדים את מתקן הממתקים מדלפק הפיצוצייה ואיים "אם אתה לא רוצה להיפגע אל תעשה שום דבר. תעמוד במקום בלי לעשות כלום ולא לזוז".

אחד השודדים שהיו עם אבו רקייק, הרים את מסך הקופה, ניתק אותו מהכבלים, עקר את הקופה ממקומה ולקח אותה איתו. באותו הזמן הניף אבו רקייק את המוט שאחז בידיו לעבר המוכר, והשלושה נמלטו מהפיצוצייה עם הקופה ובתוכה כ-2,500 שקל. היחידה למניעת פשיעה במשטרת באר שבע פתחה בחקירת האירוע. השלושה נתפסו ברכב עליו לוחית זיהוי מזוייפת, וברכב הבגדים שצולמו בשוד.

לקריאה נוספת:
סנטה קלאוס עם סכין: גנב בתחפושת שדד מאות שקלים מפיצוצייה בחיפה
שוד אלים בי-ם: התחזו למובילי מכונת כביסה - וכפתו קשישה בביתה
תיעוד: התחזו ללקוחות - ועצרו את החשוד בשוד סניפי בנקים בדרום

עקרו את הקופה- שלושה תושבי הפזורה הבדואית בדרום שדדו פיצוצייה בב"ש תוך איומים על חיי המוכר. אתר רשמי
עקרו את הקופה ובה 2,500 שקל/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully