וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: התחזו ללקוחות - ועצרו את החשוד בשוד סניפי בנקים בדרום

22.1.2019 / 21:04

נתין ירדני בן 24 חשוד ששדד אלפי שקלים מסניף בנק הדואר במרכז המסחרי בבאר שבע. המשטרה שחפשה את זהותו, גילתה שהוא מתכנן לשדוד גם את סניף בנק הדואר ביישוב מיתר. השוטרים התחפשו ללקוחות, התחבאו והמתינו לחשוד ובעת שאיים על הפקידה זינקו - ולאחר מאבק נעצר

צילום: דוברות המשטרה

בית המשפט האריך היום (שלישי) בשבעה ימים את מעצרו של נתין ירדני בן 24 החשוד ששדד סניף בנק דואר במרכז מסחרי בבאר שבע. השוטרים הצליחו לעצור את החשוד אתמול לאחר שהתחזו ללקוחות בסניף דואר ביישוב מיתר שאותו תכנן לשדוד. בתיעוד ממצלמות האבטחה, נראים השוטרים לבושים כאזרחים כשהם מזנקים על השודד שנעמד מול פקידת הקבלה בסניף במיתר ולאחר מאבק עם מספר שוטרים - נעצר ונלקח לתחנת משטרת באר שבע.

שוד הבנק בסניף הדואר בבאר שבע התרחש בתחילת השבוע ומחקירת המשטרה עלה כי הנתין הירדני, החשוד גם בשהייה בלתי חוקית בישראל, הצליח לגנוב אלפי שקלים מהקופאית תוך שהוא מאיים עליה באקדח ומגיש לה פתק שבו הודיע לה כי "זה שוד". עם קבלת המזומנים - נמלט מהמקום.

עוד בוואלה! NEWS:
קצין נפצע קל ברצועת עזה; נתניהו לא יאפשר את העברת הכסף הקטארי
טרגדיה בחופשה: דניאל בן ה-3 נפצע - ומת אחרי ארבעה חודשים
הדוחות שלנו יבוטלו? לא כל כך מהר: מדריך לסערת מצלמות המהירות

מעצרו של האזרח הירדני ששדד סניפי בנק בדרום ונעצר לאחר שהשוטרים התחזו ללקחות. אתר רשמי
מזנקים מהמחבוא ותופסים - השוטרים בעת מעצר החשוד במיתר/אתר רשמי

לאחר שהצליחו השוטרים לברר את זהותו של השודד הבינו כי הוא מתכוון לשדוד את סניף בנק דואר ביישוב מיתר ואתמול בבוקר חיכו השוטרים לאזרח הירדני בסניף המדובר ועצרו אותו בזמן השוד לאחר מאבק. "ביום ראשון האחרון התקבל אירוע שוד בסניף דואר בעיר באר שבע שבמהלכו נפתחה חקירה מאומצת. במהלך החקירה עלה החשד שהולך להתבצע שוד נוסף בסניף הדואר בישוב מיתר", תאר רס"ר שמעון כהן שתפס את החשוד.

לדברי רס"ר כהן המשטרה המתינה לחשוד בכוחות סמויים שהתחזו ללקוחות. "נערכנו שם בכוחות סמויים, אני המתנתי בתוך הסניף יחד עם בלשים נוספים וכשהבחנתי באדם שנכנס לתוך הסניף שמעלה חשד, נשארתי אתו בקשר עין במהלך ההמתנה שלו. כשהגיע תורו, מסר פתק לפקידת הקבלה, וברגע שהבחנתי שמשהו לא מסתדר לי - הבנתי שמדובר בשוד שקורה עכשיו. התגנבתי מאחוריו, ברגע שהייתי קרוב ביצעתי עליו מעצר יחד עם שוטרים נוספים שהיו בקרבתי. החשוד הועבר לתחנת באר שבע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully