וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוד אלים בי-ם: התחזו למובילי מכונת כביסה - וכפתו קשישה בביתה

על פי החשד, שני תושבי מזרח ירושלים הגיעו לביתה של קשישה בטענה שהגיעו לספק לה מכונת כביסה שהזמינה, רק כדי לכפות אותה ולשדוד את תכשיטיה וכספה. אחרי שנמלטו, היא הצליחה להשתחרר ולהזעיק את השוטרים. המשטרה עצרה ארבעה חשודים בביצוע השוד ובתכנונו

אזיקים. אורי לנץ
המשטרה פשטה על בתי החשודים במזרח ירושלים/אורי לנץ

ארבעה חשודים נעצרו בימים האחרונים בחשד ששדדו באלימות קשישה בביתה ברחוב אוהלי יוסף בירושלים. לדברי המשטרה, מדובר ב"עבירה חמורה כנגד קשישים, במהלכה החשודים ניצלו את גילה של האישה ויכולותיה הפיזיות כנגדם, על מנת להשתלט עליה ולשדוד את כספה ורכושה".

על פי החשד, לפני שבועיים שניים מהחשודים הגיעו לביתה של הקשישה בטענה שהגיעו כדי לספק לה מכונת כביסה שהזמינה. לאחר מכן, השניים כפתו אותה, תקפו אותה ושדדו את רכושה, שכלל תכשיטים, עשרות אלפי שקלים במזומן וכסף זר. לאחר שהם נמלטו, היא הצליחה להשתחרר ולהזעיק את השוטרים.

בהמשך המשטרה עצרה ארבעה גברים, בני 20 עד 40 ממזרח ירושלים, שעל פי החשד תכננו את השוד וביצעו אותו. בימים אחרונים פשטו חוקרי המשטרה על בתיהם ותפסו שני רכבים שעל פי החשד שימשו לביצוע העבירה. מעצרם של שלושה חשודים הוארך והדיון בעניין הארכת מעצרו של החשוד הרביעי יתקיים היום.

עוד בוואלה! NEWS:
ליירט את האיומים בחלל: כשטילים בליסטיים ישוגרו לעבר ישראל
בהסדר טיעון: הסייעת מפ"ת הורשעה בהריגת הפעוטה יסמין וינטה
מקורות נעלמים ואין כסף לסמים: ה-FBI משותק בשל השבתת הממשל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully