וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנטה קלאוס עם סכין: גנב בתחפושת שדד מאות שקלים מפיצוצייה בחיפה

23.1.2019 / 19:16

צעיר בן 30 נכנס לפיצוציה בעיר ובאיומי סכין רוקן את הקופה. מתיעוד המקרה כפי שהגיע לידי וואלה! NEWS, הצעיר נראה חבוש בכובע סנטה קלאוס ורעול פנים. בעל הקיוסק זיהה את האדם לפי הקעקועים שעל זרועו וכיממה לאחר השוד הוא נלכד

ללא קרדיט

צעיר בן 30 רעול פנים, עוטה כפפות וחבוש בכובע סנטה קלאוס שדד באיומי סכין מאות שקלים מפיצוציה בחיפה. השוד שאירע ביום שישי האחרון, תועד במצלמות האבטחה ובסרטון, כפי שהגיע לוואלה! NEWS, נראה הצעיר נכנס לפיצוציה ברחוב הגפן במושבה הגרמנית בעיר, ובאיומי סכין לוקח את פדיון היום של המוכר.

למרות התלבושת שעטה, המוכר זיהה את האדם לפי הקעקועים שעל זרועותיו. משטרה חיפה פתחה בחקירה ובתוך כיממה, עצרה חשוד במעשה, תושב העיר בן ה-30 המתגורר לא רחוק מהמקום. לחשוד עבר עשיר של עבירות סמים ורכוש ובחקירתו טען לחפותו והתעקש כי אולי חלף על פני הפיצוצייה בדרך לחבר ובהמשך להוריו, אבל רק בגלל שזו סביבת המגורים שלו. לדבריו, הוא מכיר את בעל העסק ואת המוכר ולכן לא היה מסתכן בשוד בו יכולים לזהות אותו.

לקריאה נוספת:
שוד אלים בי-ם: התחזו למובילי מכונת כביסה - וכפתו קשישה בביתה
תיעוד: התחזו ללקוחות - ועצרו את החשוד בשוד סניפי בנקים בדרום
כתב על פתק "זה שוד מזוין": תיעוד תושב באר שבע שודד סניף דואר

תיעוד - שודד מחופש לסנטה קלאוס במהלך שוד בחיפה. אתר רשמי
השודד בפיצוציה מרוקן את הקופה/אתר רשמי

במוצאי שבת, בבית משפט השלום בעיר, עו"ד שרית גולן, המייצגת את החשוד מטעם הסניגוריה הציבורית, ביקשה לשחררו, אבל בינתיים הוא נותר מאחורי סורג ובריח. בתוך כך, נזכרו החוקרים במקרה שוד אלים של קשיש בן 76 שאירע בסביבה כמה ימים קודם לכן. בעקבות השוד, נגרמו לקשיש שברים בגוף והוא נזקק לטיפול רפואי בבית חולים. החוקרים חושדים כי החשוד בשוד הוא האיש שביצע גם שוד זה.

השופטת מריה פיקוס בוגדאנוב האריכה את מעצרו עד ליום ראשון, תוך שציינה כי "מצופה להתכנס לסיום חקירת שני התיקים ומן הראוי כי התיקים כבר היום יועברו לעיון של פרקליטות מחוז חיפה".

  • עוד באותו נושא:
  • חיפה
  • שוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully