וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב על פתק "זה שוד מזוין": תיעוד תושב באר שבע שודד סניף דואר

8.1.2019 / 15:20

בתיעוד מצלמת האבטחה נצפה תושב באר שבע בן 45 רעול פנים שודד את סניף הדואר בעיר. החשוד נתן לקופאית פתק המכריז שזהו ''שוד מזוין'' והצליח להימלט עם אלפי שקלים. הוא נעצר ובימים אלה יוגש נגדו כתב אישום

צילום: דוברות משטרת ישראל, עריכה: שניר דבוש

בבית המשפט השלום בבאר שבע הוארך היום (שלישי) מעצרו תושב תל שבע בגין שוד מזוין ובימים הקרובים יוגש נגדו כתב אישום. לפני כחודש, בשעות הצהריים, אירע שוד בסניף הדואר במרכז ביג בבאר שבע. מתחקור ראשוני של השוטרים שהגיעו למקום עלה כי רעול פנים נכנס לסניף, מסר לפקידה פתק עליו נרשם כי מדובר בשוד מזויין ודרש את הכסף שבקופה. הקופאית מסרה לידיו אלפי שקלים שהיו באותה עת בקופה והשודד נמלט מהמקום.

המשטרה פתחה בחקירה. לאחר איסוף ראיות לגבי זהותו באמצעות שימוש בכלים מתקדמים, הצליחו החוקרים לזהות את החשוד במעשה. כשבועיים מיום האירוע נעצר החשוד, תושב תל שבע בן 45, ומעצרו הוארך מעת לעת לבקשת המשטרה. עם תום החקירה ולאחר גיבוש די ראיות, הוגשה הצהרת תובע בדבר כוונת התביעה בסוף השבוע האחרון, ובימים הקרובים יוגש נגדו כתב אישום.

עוד בוואלה! NEWS:
הסלמה מעבר לפינה: כשפתח וחמאס רבים - האגרופים עפים לישראל
ארדואן: ההגנה של ארה"ב על הכורדים היא טעות, נערכים למבצע
"נותר חצי מת": חבר פרלמנט מהימין הקיצוני הותקף בגרמניה

הפתק של השוד בסניף דואר בבאר שבע. אין, אתר רשמי
"שוד מזוין". הפתק שנתן לקופאית בסניף הדואר/אתר רשמי, אין

לפני שבוע הוגש כתב אישום נגד תושב באר שבע בן 42 בגין שוד באיומי סכין על נהג מונית בעיר. האירוע התרחש בתחילת החודש שעבר, בשעות הלילה המאוחרות. מכתב האישום עולה, כי החשוד נשא סכין על גופו במטרה לבצע פשע. הוא תכנן לשדוד תחנת דלק והגיע במטרה זו לתחנה בעיר, אולם כבר בכניסה זיהה שוטרים והחליט לעזוב את המקום. הוא חזר לכביש, עלה על מונית ושדד את הנהג באיומי סכין.

באותה עת, השטורים שהו בתחנת הדלק וקיבלו הודעה על השוד ולאחר תחקור של נהג המונית החלו לבצע סריקות בעיר, בסיומן נעצר החשוד. לאחר שהוגש כתב האישום, בית המשפט הורה לעצור את האדם עד תום ההליכים נגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully