וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אונס האישה בתרדמת: המשטרה באריזונה עצרה אח שטיפל בצעירה

ניית'ן סאת'רלנד מואשם בתקיפתה של אישה בת 29 המאושפזת במרכז רפואי בפיניקס, שנחשפה רק אחרי שילדה תוך שהיא בתרדמת. בנה התינוק נמצא אצל משפחתה

צילום: רויטרס, עריכה: איתי עמרם

המשטרה במדינת אריזונה שבארצות הברית הודיעה היום (רביעי) כי עצרה אח במוסד רפואי בעיר פיניקס בחשד שאנס מטופלת שהייתה בתרדמת וילדה בחודש שעבר. מפקד המשטרה אמר כי העצור הוא ניית'ן סאת'רלנד, בן 36, שעבד במרכז הרפואי "הסיינדה". הוא הואשם בתקיפה מינית ובניצול של אדם בוגר. הרשויות חוקרות אם הוא תקף מטופלים נוספים.

האונס התגלה רק אחרי שהאישה בת ה-29 ילדה בסוף החודש האחרון. החוקרים אספו דגימות דנ"א ורמזים מאנשי הסגל אחרי הלידה, שזעזעה את הצוות במקום. היא מאושפזת במתקן "הסיינדה" אחרי פציעה קשה שעברה בגיל שלוש והותירה אותה במצב צמח. בנה התינוק נמצא אצל משפחתה.



עוד ידיעות מהעולם:
גופות ממולאות בבטון: מי חיסל שני מתנגדי משטר תאילנדים?
סוף לתיאוריית הקונספירציה: הסגן של היטלר התאבד ולא הוחלף בכפיל
בתמיכת טראמפ: מנהיג האופוזיציה בוונצואלה הכריז על עצמו נשיא

מתקן רפואי באריזונה שבו נאנסה אישה בקומה, ינואר 2019. AP
המתקן הרפואי בפיניקס/AP

האונס בתוך המוסד הרפואי גרם להלם בקרב ארגונים התומכים בבעלי מוגבלויות ובקהילה כולה. מנכ"ל המוסד התפטר מתפקידו ומעתה יהיה נוכח יותר מאיש סגל אחד בזמן מגע עם מטופלים וכן יוחמרו בידוקי המבקרים.

"המרכז הרפואי הסיינדה" מתאר את עצמו כמתקן מוביל במתן שירותי רפואה לחולים כרוניים ולאלו הסובלים מבעיות שכליות והתפתחותיות. דובר מושל אריזונה דאג דוסיי אמר אז כי הדיווחים "מטרידים מאוד" וכי המדינה מעריכה מחדש את התקשרותה עם המרכז ואת הפיקוח עליו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully