וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו מאיים: "אם מישהו ירים ראש בעזה - התגובה תהיה קטלנית"

23.1.2019 / 11:46

ראש הממשלה הזהיר במהלך סיור בבסיס שיזפון כי אם מישהו בעזה "חושב שהוא יכול להרים ראש" התגובה תהיה כואבת. הדברים נאמרו אחרי גל התקיפות ברצועה בתגובה לתקרית הירי בגבול הרצועה, שבה קצין נפצע קל בראשו

צילום: שי מכלוף, עריכה: איתי עמרם

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר היום (רביעי) כי ישראל ערוכה לכל תרחיש והזהיר מתגובה חריפה ברצועת עזה. "יש אולי מישהו בעזה שחשב שהוא יכול להרים ראש", אמר נתניהו במהלך סיור בבסיס שיזפון. הוא איים כי "התגובה בעזה תהיה קטלנית וכואבת מאוד".

דבריו של נתניהו נאמרו אחרי ההפגנות שהתקיימו אתמול באזור הדרומי של גבול הרצועה, שבמהלכן קצין צה"ל נפצע באורח קל מירי. בתגובה, צה"ל השיב בירי ארטילרי לעבר עמדת תצפית של חמאס. במהלך הפרות הסדר פלסטיני נהרג וארבעה נוספים נפצעו מאש צה"ל. בעקבות האירועים, נתניהו החליט לא לאשר את העברת הכסף הקטארי לרצועה. בלילה ביצע צה"ל גל תקיפות ברצועה.


עוד בוואלה! NEWS:
ליירט את האיומים בחלל: כשטילים בליסטיים ישוגרו לעבר ישראל
יודע איפה לשחק במגרש הצבאי: מה יחיא סינוואר מתכנן לקראת הבחירות
גם בחמאס מבינים: העיכוב הזמני ב"דמי הפרוטקשן" הוא הצגת בחירות

ראש הממשלה ושר הביטחון, בנימין נתניהו בסיור בבסיס שיזפון, 23 בינואר 2018. לשכת העיתונות הממשלתית, צילום מסך
ראש הממשלה עם החיילים בבסיס שיזפון, היום/צילום מסך, לשכת העיתונות הממשלתית

בנוסף לדברים אלה, נתניהו התייחס גם לזירה הצפונית על רקע התקיפה הישראלית בסוריה מוקדם יותר השבוע: "צה"ל הוא הצבא היחיד בעולם שנלחם בצבא האיראני בסוריה, במנהרות במבצע 'מגן צפוני' ובאמצעים אחרים בעזה. אנחנו בשלוש החזיתות האלה מול איראן וגרורותיה".

גורם מדיני הודיע כי בעקבות האירועים ובהתייעצות עם גופי הביטחון החליט נתניהו שלא לאפשר את העברת הכסף הקטארי מחר לרצועת עזה המענק השלישי של הכסף הקטארי העומד על 15 מיליון דולר היה אמור לעבור מחר לרצועת עזה באישור ישראל. הפעימה השלישית תוכננה להגיע לפני כשבוע, אך עוכבה מטעם ישראל בשל הסלמה במצב הביטחוני, וכאמור תעוכב שוב בעקבות התקרית היום בדרום.

עוד באותו נושא

אחרי תקרית הירי סמוך לגדר: גל תקיפות של חיל האוויר ברצועת עזה

לכתבה המלאה
ראש הממשלה ושר הביטחון, בנימין נתניהו בסיור בבסיס שיזפון, 23 בינואר 2018. לשכת העיתונות הממשלתית, צילום מסך
ראש הממשלה בסיור בבסיס שיזפון, היום/צילום מסך, לשכת העיתונות הממשלתית

היום יתכנס הקבינט המדיני-ביטחוני לישיבתו הקבועה, וידון בהתפתחויות האחרונות ובמתיחות בצפון ובדרום. זו ההתכנסות הראשונה של הקבינט אחרי חודש, בעקבות אילוצי לו"ז של נתניהו.

ראש הממשלה ושר הביטחון, בנימין נתניהו בסיור בבסיס שיזפון, 23 בינואר 2018. לשכת העיתונות הממשלתית, לשכת העיתונות הממשלתית
נתניהו עם חיילי חיל השריון, היום/לשכת העיתונות הממשלתית, לשכת העיתונות הממשלתית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully