וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר התפטרות נוה: לשכת עורכי הדין תבחר יו"ר זמני בחודש הבא

20.1.2019 / 19:29

המועצה הארצית של לשכת עורכי הדין הודיעה שהיו"ר הזמני יבחר בידי חברי המועצה הארצית של לשכת עורכי הדין ב-19 בפברואר, והיו"ר הנבחר יכהן עד יום הבחירות הרשמי של הלשכה ב-18 ביוני. עד בחירת ראש לשכה זמני, יכהן בתפקיד עו"ד אורי קינן

סטילס: ראובן קסטרו, וידאו: ארכיון וואלה!NEWS, עריכה: תומר לוי

ראש לשכת עורכי הדין הזמני ייבחר בידי חברי המועצה הארצית של לשכת עורכי הדין ב-19 בפברואר - זאת עד יום הבחירות הרשמי של לשכת עורכי הדין ב-18 ביוני - כך החליטה היום (ראשון) המועצה הארצית של לשכת עורכי הדין בישיבה מיוחדת.

את הישיבה ניהלה יו"ר המועצה הארצית של לשכת עורכי הדין, עו"ד חוה קלמפרר מרצקי. עד בחירת ראש לשכה זמני, יכהן בתפקיד עו"ד אורי קינן. בנוסף לכך, לחברי ועדת הבחירות נבחרו יו"ר מחוז ירושלים, עו"ד אשר אקסלרד, עו"ד נידאל עוואדה ועו"ד רועי אברמוביץ.

החלטה זו מגיעה בצל הודעת התפטרותו של ראש לשכת עורכי הדין אפי נוה, שהתקבלה ביום חמישי האחרון. בהודעה מטעמו של נוה נמסר: "החלטתי לעשות כן הואיל והלשכה חשובה ויקרה לי עד מאוד. אינני רוצה שענייני האישי - שאני מניח יסתיים במהרה - יפגע בפעילותה החשובה של הלשכה. אני מודה לכל חבריי וידידיי על הדרך המשותפת שעברנו ומאחל הצלחה למי שיבוא במקומי".

בפתח הישיבה של המועצה הארצית, אמרה עו"ד מרצקי, כי "על לשכת עורכי הדין עוברים ימים קשים". מרצקי הוסיפה ש"כבר ידענו משברים, ובימי משבר צריך להרים את הראש, לקחת נשימה ולהסתכל לצדדים, לאחור וקדימה".

לקריאה נוספת:
אפי נוה התלונן במשטרה על פריצה לטלפון שלו: "עבירה פלילית ברורה"
הבקשה מהמתמחה וההתכתבויות המפלילות: ההסתבכות הנוספת של אפי נוה
מפגשים בכנס באילת ובבית של חברים: פרטים חדשים על חקירת נוה

אפי נווה ראש לשכת עורכי הדין ת"א. אוגוסט 2014. דרור עינב
נוה לצד סמל לשכת עורכי הדין ב-2014/דרור עינב

בהמשך אמרה היו"ר כי כשמביטים אל העתיד, יש לזכור שהמועצה הארצית של לשכת עורכי הדין "גדולה יותר מכל אחד מחבריה ונבחריה".

עוד אמרה שלמועצה יש "חשיבות ציבורית אדירה וחובה גם להגן על שלטון החוק, זכויות האדם וערכי היסוד שלו, וכדי שהלשכה תוכל לשמר את מעמדה ולבססו, צריך לדאוג ביתרת הקדנציה שלנו ובקדנציות הבאות לשמור על עצמאותה, אי תלותה ויכולה של הלשכה להשמיע קול בסוגיות ציבוריות שעומדות לפתחה של המדינה והחברה הישראלית". כמו כן, ציינה היו"ר כי על המועצה "לעשות חשבון נפש - אישי וציבורי - ותהליך אמיתי של הפקת לקחים".

התפטרותו של נוה נעשתה בצל החקירות שמתנהלות נגדו. בין היתר, נוה חשוד בכך שפעל למינויה של שופטת שלום איתה ניהל קשר אינטימי, וכן כי פעל לקידומו של שופט שלום שאשתו מקורבת אליו מאוד, וככל הנראה גם איתה ניהל קשר אינטימי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully