וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תקיפה מחרידה": התיעוד האחרון של הישראלית שנרצחה באוסטרליה

משטרת מלבורן חוקרת את מותה של איה מסראווה, שנמצאה עם סימני אלימות בתחנת רכבת בעיר. בניסיון להשיג קצה חוט, הרשויות פרסמו את תמונתה האחרונה וחשפו כובע וחולצה שנמצאו בזירה. בעת התקיפה, איה נרצחה בזמן שיחת וידיאו עם אחותה - שנקטעה בפתאומיות

איה מסרוואה, אשר גופתה נמצאה באוסטרליה. אתר רשמי
"תקיפה מחרידה נגד צעירה חפה מפשע". איה מסראווה/אתר רשמי

אחרי מציאת גופתה של הישראלית איה מסראווה באוסטרליה, פורסם היום (חמישי) התיעוד האחרון שלה בחיים מתחנת הרכבת החשמלית באזור מלבורן. גופתה של מסראווה, בת 22 מבאקה אל-גרבייה, נמצאה על ידי עובר אורח בתחנת הרכבת שבבנדורה, פרבר במרחק של כ-16 קילומטרים מהעיר, לאחר שעל פי החשד נרצחה באלימות.

משטרת אוסטרליה חוקרת את כל הכיוונים ובודקת האם תקיפתה הייתה אקראית, או שעקבו אחריה במכוון. בניסיון להשיג קצה חוט לגבי זהות הרוצח, פרסמה המשטרה סרטונים מהמקום וקראה למי שנכח בזירה בשעות האירוע להגיע ולמסור עדות. במקביל, הרשויות הגבירו את הסריקות באזור, שנחשב לאחד מהבטוחים ביותר בעולם.

עוד בוואלה! NEWS:
הברית עם שקד והברחת בת הזוג בנתב"ג: עלייתו ונפילתו של אפי נוה
דיווח: בכיר בקוריאה הצפונית ייפגש השבוע עם טראמפ בארה"ב
פנייה למפלגת העבודה: הפסיקו פרסום הספר של גבאי במסגרת תעמולת בחירות

תמונתה האחרונה של איה מסארווה שנרצחה באוסטרליה כפי שנקלטה במצלמות אבטחה, 17 בינואר 2019. משטרת ויקטוריה, אוסטרליה, אתר רשמי
המשטרה קראה לציבור לסייע בפיצוח הפשע. התיעוד האחרון של איה/אתר רשמי, משטרת ויקטוריה, אוסטרליה

המשטרה האוסטרלית חשפה גם כי בזירה נמצאו כובע וחולצה שעל פי החשד שייכים לרוצח. החוקר אנדרו סטמפר הגדיר את המקרה כ"תקיפה מחרידה נגד צעירה חפה מפשע". הוא אמר כי הבגדים הם "מפתח לפיצוח הפשע הזה", מאחר ש"מישהו בקהילה המקומית יודע על זה שמישהו הגיע לביתו ביום שלישי בלילה או ברביעי בבוקר, אולי עם סימני דם, כשחסרים לו פריטי הלבוש האלה".

בעת התקיפה מסראווה ניהלה שיחת וידיאו עם אחותה - שנקטעה בפתאומיות. "אחותה שמעה את הרעש שלה נופלת, את הטלפון נופל וכן קולות של אלימות", אמר החוקר. לדברי המשטרה, מסראווה "הותקפה קשות" והיא נמצאה כשהיא ערומה למחצה בשיחים.

עוד באותו נושא

גופת ישראלית נמצאה בתחנת רכבת באוסטרליה; חשד שנרצחה

לכתבה המלאה
כובע וחולצה שנמצאו בזירת הרצח של איה מסארווה שנרצחה באוסטרליה כפי שנקלטה במצלמות אבטחה, 17 בינואר 2019. משטרת ויקטוריה, אוסטרליה, אתר רשמי
"מפתח לפיצוח הפשע". החולצה והכובע שנמצאו בזירה/אתר רשמי, משטרת ויקטוריה, אוסטרליה

משפחת מסארווה עברה להתגורר בסין לפני עשור למטרת עבודה. בבאקה אל-גרבייה קיבלו בהלם את הידיעה על מותה. בבית הספר אל-קאסמי צילמו בעבר סרט תיעודי שצולם בין באקה לסין בשם "גשר לסין", שאיה הייתה הכוכבת שלו, והוא סיפר על הסטודנטית ועל מסלול חייה.

מסראווה הגיעה למלבורן לפני חמישה חדשים והתגוררה במעונות הסטודנטים, סמוך למקום בו נמצאה גופתה. האוניברסיטה שבה למדה מסראווה הודיעה כי היא "מזועזעת ועצובה" ממותה. "אוניברסיטת לה טרוב מחויבת ליצירת אווירה לימודית בטוחה", נמסר. "באנחנו מקיימים מגוון של פעילויות בקמפוס לשיפור הביטחון האישי והפיזי. אנחנו מחויבים להמשיך לעבוד בצמוד לכל הרשויות הרלוונטיות".

"טרגדיה נוראה"

אביה של הצעירה המריא לאוסטרליה בעקבות המקרה. קונסול ישראל בקנברה, ניר ראובינוף, והמחלקה לישראלים בחו"ל באגף לעניינים קונסולריים במשרד החוץ מסייעים בהעברת ארונה לקבורה בישראל.

הדוד, עבד כיתאני, אמר לוואלה! NEWS כי זוהי "טרגדיה נוראה. ההורים שבורים ממש. אמא שלה במצב קשה מאד. רק אתמול אחותה עוד דיברה איתה והכל היה כרגיל, הכל היה בסדר. מדובר במישהי כשרונית מאד. אבידה גדולה".

ראש העיר עו"ד מורסי אבו מוך אמר אתמול לוואלה! NEWS כי "אבל גדול ירד על באקה אל גרבייה הבוקר עם היוודע האסון. היא בת עירנו, בוגרת של התיכון שלנו והיינו גאים בה כל כך. כל העיר מצויה באבל. זה קשה לכולנו. אנחנו מחכים לאבא שיגיע ויעזור לנו להבין יותר מה בדיוק קרה שם. כמובן שאנחנו מלווים את המשפחה ונסייע ונמשיך לעשות זאת בכל דבר שאנחנו יכולים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully