וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גופת ישראלית נמצאה בתחנת רכבת באוסטרליה; חשד שנרצחה

גופתה של צעירה בת 21 מבאקה אל גרבייה נמצאה ללא רוח חיים בתחנת רכבת במלבורן בנסיבות שטרם התבררו אולם מסתמן כי נרצחה. אביה של הצעירה יצא הבוקר בטיסה לאוסטרליה ועושה את דרכו למלבורן. קונסול ישראל בקנברה והמחלקה לישראלים בחו"ל במשרד החוץ מסייעים בהעברת ארונה

איה מסרוואה, אשר גופתה נמצאה באוסטרליה. אתר רשמי
"נקלעה לאירוע אלים". איה סעיד מסראווה/אתר רשמי

גופתה של איה מסראווה, בת 22 מבאקה אל גרביה נמצאה היום (רביעי) בתחנת רכבת במלבורן אוסטרליה. נסיבות מותה נבדקות אולם מסתמן כי כיוון החקירה הוא שמדובר באירוע פלילי. קונסול ישראל בקנברה, ניר ראובינוף, והמחלקה לישראלים בחו"ל באגף לעניינים קונסולריים במשרד החוץ מסייעים בהעברת ארונה לקבורה בישראל. הצעירה שמצאה את מותה בנסיבות שטרם ידועות, גדלה בבאקה אל גרבייה ולמדה שפות בשאנגחי.

המשטרה המקומית חושדת כי על גופתה של הצעירה נמצאו סימני אלימות וכי לפני מותה ברכבת החשמלית בצפון העיר היא הותקפה. גופתה של הצעירה נמצאה הבוקר שעון מקומי על ידי עובר אורח שהזמין משטרה. קצין המשטרה שמנהל את החקירה אנדרו סטמפר אמר כי נסיבות מותה מעלות חשד לפלילים. "החקירה נמצאת בשלבים מוקדמים, אולם ברור כי הצעירה נקלעה לאירוע אלים", אמר סטמפר. "אנחנו נאלץ לבקש את עזרת הקהילה בחקר האירוע".

עוד בוואלה! NEWS:
המאבק על השבת בירושלים: ליאון מסרב להתחייב כי האכיפה לא תשונה
בצל המחלוקות עם גבאי: ח"כ נחמיאס ורבין לא תתמודד בפריימריז בעבודה
שקד על הפרשה המשפטית: "יום סוער עבורי כשרת משפטים וכאישה"

זירת הרצח בה אותרה גופת ההישראלית במלברון, אוסטרליה. AP
זירת הרצח בה אותרה הגופה/AP

מסראווה הגיעה למלבורן לפני חמישה חדשים והתגוררה במעונות הסטודנטים - סמוך למקום בו נמצאה גופתה הבוקר. אביה של הצעירה יצא הבוקר בטיסה לאוסטרליה ועושה את דרכו למלבורן. "טרגדיה נוראה", סיפר לוואלה! NEWS הדוד, עבד כיתאני, "ההורים שבורים ממש. אמא שלה במצב קשה מאד.

אחותה, שלומדת בסין, שמעה על הדיווח ממלבורן, הבינה שהמקום קרוב להיכן שהיא מתגוררת. היא התקשרה אליה ולא היתה תשובה, ואז בבירור הסתבר לה כי מדובר בה. היא הודיעה להורים בארץ". הדוד סיפר כי "רק אתמול אחותה עוד דיברה איתה והכל היה כרגיל, הכל היה בסדר. מדובר במישהי כשרונית מאד. אבידה גדולה".

"אבל גדול ירד על באקה אל גרבייה הבוקר עם היוודע האסון", אמר לוואלה!NEWS ראש העיר, עו"ד מורסי אבו מוך, "היא בת עירנו, בוגרת של התיכון שלנו והיינו גאים בה כל כך. כל העיר מצויה באבל. זה קשה לכולנו. אנחנו מחכים לאבא שיגיע ויעזור לנו להבין יותר מה בדיוק קרה שם. כמובן שאנחנו מלווים את המשפחה ונסייע ונמשיך לעשות זאת בכל דבר שאנחנו יכולים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully