וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"במקום סליחה, קיבלנו אלימות": קרובי החיילת שמתה במסיבה מאשימים

14.1.2019 / 21:53

אחרי חקירת אמה של טוהר דוד במשטרה בשל העימות האלים שפרץ בבית המשפט עם הנאשמים בהריגתה במסיבת הטבע, אמרה האם לוואלה! NEWS שהיא מצפה שהשלושה יתנצלו על המעשה. "הם קראו לנו חיות כשהבן שלהם פרא אדם", תקפה. עורכי דינם של הנאשמים: "אי הצדק זועק לשמים"

"הפקירו אותה כמו כלב": בני משפחתה של החיילת טוהר דוד התעמתו עם שלושת הנאשמים בהריגתה במסיבת טבע/צילום: רוני כנפו, עריכה: ניר חן

אחרי הקטטה בבית המשפט וחקירתה במשטרה, תקפה הערב (שני) ויויאן דוד את הנאשם בהריגתה בתה, טוהר דוד, במסיבת טבע בדרום הארץ באוגוסט 2017. בשיחה עם וואלה! NEWS אמרה האם כי היא ציפתה שמשפחתו של הנאשם עמרי חיון יתנצלו, אבל במקום זאת - הם התגרו בחבריה של טוהר ואף קראו להם בשמות.

"אני מרגישה שלא מספיק שהרגו את הילדה שלי - המשפחות שלהם, במקום שיבקשו סליחה, ממשיכות בפרובוקציות", אמרה דוד. "אני מצפה למחילה ובמקום זה מקבלת אלימות והתגרות. הם קראו לנו 'חיות'. הבן שלהם הוא חיה ופרא אדם. במקום להציל אותה, הוא השאיר אותה למות".

עוד בוואלה! NEWS:
מחסן הטילים האיראני הושמד כליל: תוצאות התקיפה בסוריה נחשפות
מבקר המדינה ליועמ"ש: לבדוק את העברת הכספים לנתניהו מבן דודו
"תפענחו את התיק ותנו להם לנוח בשלום": הנרצחים מירושלים נטמנו

דיון ראשון בהליך הפלילי נגד מארגני "מסיבת הטבע" בה מצאה את מותה הטראגי טוהר דוד, מחוזי ב"ש 14 בינואר 2019. רוני כנפו
"הרגו את הילדה שלי והמשפחות שלהם ממשיכות בפרובוקציות". הוריה של טוהר דוד בבית המשפט, היום/רוני כנפו

בבית המשפט המחוזי בבאר שבע הוקרא היום כתב האישום נגד שלושת הנאשמים - חיון, ליאון בגין ושלמה פרשל. בכתב האישום נכתב כי המארגנים סירבו לפנות את דוד, שהייתה במצב קשה, או להזמין אמבולנס, מאחר שחששו מההפסד הכספי הכרוך בסגירת המסיבה בידי המשטרה וכוחות ההצלה. בעקבות זאת, שכבה הצעירה במשך ארבע שעות וחצי בחלקו האחורי של טנדר, ללא טיפול רפואי.

עוד עולה מכתב האישום שניים מהנאשמים ארגנו את המסיבה אך לא שכרו שירותי אמבולנס או צוות רפואי שיעמוד בכוננות ויגיש עזרה רפואית. השניים לא קיבלו רישיון לקיום המסיבה מטעם המועצה. הנאשם השלישי עבד במסיבה כמוכר כרטיסים. בימים לאחר האירוע נעצרו השלושה. מהחקירה עולה בנוסף כי דוד, חיילת תושבת אזור המרכז, הגיעה למסיבה הבלתי חוקית ליד להבים עם חבר. במהלך המסיבה, נחבלה דוד בראשה והתמוטטה. היא לא חשה בטוב ושלושת המארגנים, אחד מהם סטודנט לרפואה, ידעו על המצב אך לא פינו אותה לבית החולים.

עוד באותו נושא

"מתה בגלל כסף": עימות אלים בביהמ"ש בדיון על מות החיילת במסיבה

לכתבה המלאה

ההורים והדוד עוכבו לחקירה

לטענתה של ויויאן דוד, לאחר הדיון בבית המשפט החל אביו של חיון להתגרות בחבריה של טוהר. כתוצאה מהקטטה נזקקה אחותו של חיון לטיפול רפואי. אביו של הנאשם אמר כי "כל הזמן מאיימים עלינו, זה לא יכול להמשיך ככה".

הוריה ודודה של דוד עוכבו לחקירה על ידי שוטרים, אך בהמשך שוחררו לביתם. עו"ד בועז קניג המייצג אותם מסר בתגובה כי "בעקבות המהומה התפתחה בבית המשפט. וכנדרש על פי חוק, חלק מהמעורבים הוזמנו לחקירה, מסרו את גרסתם ובסיום החקירה שוחררו לדרכם".

עימות במהלך דיון בנושא העלמותה של טוהר דוד בבית משפט מחוזי באר שבע. צילום מסך
העימות בבית המשפט, היום/צילום מסך

עורך הדין משה יוחאי, המייצג שניים מהנאשמים, מסר מוקדם יותר היום כי "העובדה כי מי שסיפק את הסמים יצא בשכרו ולא הוגש כגדו כתב אישום, וכי במי שעזר למנוחה ופינה אותה לבית החולים הוגש כתב אישום על עבירת הריגה כאחרון העבריינים אינה מובנת ואי הצדק זועק לשמים במשך כל שנותי כסנגור לא נתקלתי בכתב אישום הלוקה בחוסר צדק שכזה".

עורך הדין רועי אטיאס, המייצג נאשם נוסף, אמר כי "מדובר במקרה מצער וקשה, ואולם, בשום אופן לא ניתן לייחס לנאשמים עבירה של הריגה. המשפט מתנהל בבית המשפט, ושם, יש צורך בהתקיימותם של תנאים משפטיים מכבידים על מנת להרשיע בעבירה של הריגה. הנאשם אותו אנו מייצגים, שלומי פרשל, לא היה מודע כלל למצבה של המנוחה ולא ידע באם אכן נמנע ממנה טיפול רפואי בשלב כלשהו של האירועים".

טוהר דוד שמתה במסיבת טבע 9 באוגוסט 2017. תיעוד ברשתות החברתיות לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים, צילום מסך
מתה במסיבת הטבע בדרום הארץ. טוהר דוד/צילום מסך, תיעוד ברשתות החברתיות לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully