וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבקר המדינה ליועמ"ש: לבדוק את העברת הכספים לנתניהו מבן דודו

14.1.2019 / 20:01

השופט בדימוס שפירא פנה למנדלבליט בבקשה לבדוק את 300 אלף השקלים שהועברו לראש הממשלה מבן דודו, נתן מיליקובסקי, מבלי שנודע על כך לוועדה למתן היתרים. הפנייה הועברה לאחר שנתניהו הגיש בקשה מחודשת לקבל סיוע למימון הגנתו המשפטית. נתניהו בתגובה: "אין גבול לצביעות"

לעמ

מבקר המדינה השופט (בדימוס) יוסף שפירא פנה היום (שני) ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט כדי לבדוק העברת 300 דולר מבן דודו של נתניהו, נתנן מיליקובסקי, לראש הממשלה - לצורך הגנתו המשפטית של האחרון. על קבלת הכספים על ידי נתניהו פורסם לראשונה ב"הארץ".

בחודש יולי קבע מנדלבליט כי כדי לקבל מימון חיצוני להגנתו, על נתניהו לפנות לוועדת ההיתרים שבמרד מבקר המדינה. נתניהו פנה לוועדה, אולם ב-29 בנובמבר בקשתו נדחתה. לאחרונה הגישו סנגוריו של נתניהו בקשה נוספת, אולם בשבוע שעבר, טרם נבחנה הבקשה השנייה, פורסם כי ראש הממשלה כבר קיבל מבן דודו מאות אלפי דולרים. לאחר הפרסום פנתה ח"כ שלי יחימוביץ' למבקר, השופט בדימוס יוסף שפירא, בנושא.

עוד בוואלה! NEWS:
אזהרות והיערכויות לקור: ישראל מתכוננת לסערה ולשלג בירושלים
פערי גרסאות והיעדר ראיות: נסגר התיק בפרשת השופטת גרסטל
המחדל בנחל, חשיפת הכוח המיוחד: הצרות של כוכבי ביחידות המובחרות

יוסף שפירא במהלך ועידת משפט 29.8.17. מגד גוזני, מערכת וואלה! NEWS
שפירא/מערכת וואלה! NEWS, מגד גוזני

ממשרד המבקר נמסר היום כי לוועדה לא היה ידוע שבעת הגשת הבקשה השנייה, נתניהו כבר קיבל כספים ממיליקובסקי. בעקבות זאת, מבקר המדינה פנה למנדלבליט בשאלה האם קבלת הסכום הייתה הידועים לו בעת שבחן את בקשתו הראשונה של ראש הממשלה.

מנתניהו נמסר בתגובה כי "אין גבול לצביעות". לטענת נתניהו, "במשחק המכור שבו החליטה התקשורת כבר לפני שלוש שנים שראש הממשלה נתניהו אשם עד שתוכח חפותו, עושים כל מאמץ כדי למנוע מראש הממשלה להילחם על האמת".

עוד נמסר מראש הממשלה כי "במשך שלוש שנים המדינה מפעילה עשרות חוקרים ופרקליטים בעלות של מאות מיליוני שקלים, ועכשיו באים בטענות לראש הממשלה נתניהו על כך שבניסיון להתגונן מול כל זה הוא נעזר בסיוע מבן דודו. כמובן ששוכחים לציין שוועדת האתיקה של הכנסת כבר קבעה שמותר להסתייע בבן דוד בלי צורך לקבל אישור על כך".

(עדכון ראשון: 19:24)

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
ישיבת ממשלה 13 בינואר 2019. עמית שאבי, אתר רשמי
קיבל 300 אלף שקלים מבן דודו. נתניהו/אתר רשמי, עמית שאבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully