וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת הטרור היהודי: ביהמ"ש דחה את בקשת השחרור של הצעיר החשוד

בית המפשט קבע כי החשוד במעורבות ברצח הפלסטינית עאישה א-ראבי יישאר במעצר עד ליום שלישי. ארבעה נערים נוספים החשודים במעורבות בפרשה שוחררו בתנאים מגבילים. עשרות הפגינו אמש מול תחנת המשטרה בפתח תקווה, שבה הוא עצור

צילום: חדשות עשר, עריכה: שניר דבוש

בבית המשפט המחוזי בלוד דחה היום (ראשון) את הערעור על מעצרו של הנער החשוד במעורבות ברצח הפלסטינית עאישה א-ראבי במסגרת פרשת הטרור היהודי. החשוד יישאר במעצר עד ליום שלישי. זאת, לאחר שדיון שתוכנן ליום שישי האחרון נדחה מאחר ושב"ס לא הביאו את החשוד. אמש הפגינו עשרות בני אדם מול תחנת המשטרה בפתח תקווה, שבה עצור הנער.

עו"ד עדי קידר המייצג את החשוד אמר: "אנחנו סבורים שמדובר בטעות. העובדות מאוד ברורות. יש כאן ניסיון לעשות תקדים מסוכן על הגב של הקטין רק כי מדובר בתיק חמור ותקשורתי". קידר הוסיף, "מבחינה משפטית אין סיבה למעצר הזה, אין פעולות שיכול לשבש וכמובן נשקול אם יש צורך לערב בשנית את בית המשפט העליון. כל המעצר הוא כדי לאתר מומחים ולהשיג מומחים חיצוניים כדי שיתנו עוד חוות דעת".

עו"ד אמיר ברכה אמר כי "לא הוצגו ראיות נוספות, אך בכל זאת בית המשפט המחוזי דחה את הערר. לא ברור לנו מדוע זכויות חשודים וקטינים נרמסות פה. הקטין לא אמור להיות בן ערובה".

עאישה א-ראבי, פלסטינית תושבת בדיא, נהרגה כתוצאה מזריקת אבנים במהלך נסיעה ברכבה בליל יום שישי, 12 באוקטובר, סמוך להתנחלות רחלים.

לקריאה נוספת
פרשת הטרור היהודי: עשרות בעצרת תמיכה בנער החשוד המוחזק במעצר
נתניהו מתייצב לצד שב"כ: "אין מקום להתקפות על הארגון"
4 מהחשודים בטרור יהודי שוחררו ממעצר; בשב"כ הודפים את הביקורת

עצרת תמיכה בפתח תקווה בנער העצור בחשד למעורבות ברצח עאישה א-ראבי, 12 בינואר 2019. ניב אהרונסון
הפגנת התמיכה בנער העצור, אמש/ניב אהרונסון

בדיון שנערך בבית משפט השלום בראשון לציון הורה השופט גיא אבנון לשחרר ארבעה מתוך חמשת החשודים ממעצר בתנאים מגבילים, זאת בהתאם לבקשת שירות הביטחון הכללי (שב"כ). זאת, בעוד מעצרו של הנער החמישי, העצור מיום ראשון שעבר ושבעניינו הותר לפרסם חלקים מהחלטת השופט, הוארך בשישה ימים. השופט טען כי בעניינו של הנער החשוד "עוצמת החשד היא הגבוהה ביותר", והסביר כי "העבירות המיוחסות לחשוד מקיימות עילות מעצר מובהקות מסוג מסוכנות וחשש לשיבוש הליכי חקירה, ומדובר בעילות בעוצמה גבוהה ביותר, שאינן מאפשרות שחרורו של החשוד לחלופת מעצר כלשהי". שלושה מהחשודים שהו במעצר במשך 12 יום ושניים נוספים במשך חמישה ימים.
.

עוד באותו נושא

שריפת דגל וכיתוב "מוות לציונים": פרשת הטרור היהודי נחשפת

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עאישה א-ראבי, שנרצחה בפיגוע/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully