וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליטף ונישק אשה בניגוד לרצונה: כתב אישום נגד אביו של אייל גולן

31.12.2018 / 11:35

לפי כתב האישום, דני ביטון עצר טרמפ לאשה שהתלוננה נגדו והעיר באוזניה הערות מיניות, אחז בידה בחוזקה וליטף את ירכה. כשחברו נכנס לרכב חדל ממעשיו והמשיך בנסיעה. הפרקליטות הגישה נגדו כתב אישום בגין מעשה מגונה

צילום: יואב איתיאל
דני ביטון, אביו של אייל גולן, בית המשפט המחוזי בת"א, אפריל 2015. מוטי קמחי, מערכת וואלה! NEWS
דניאל ביטון, אביו של אייל גולן/מערכת וואלה! NEWS, מוטי קמחי

פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה היום (שני) כתב אישום לבית משפט השלום בפתח תקווה נגד דני ביטון, אביו של הזמר אייל גולן, בגין מעשה מגונה. על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד נעמה תור זאבי, בחודש מרץ, המתינה המתלוננת נגדו לחבר בתחנת אוטובוס, סמוך לתחנת דלק במחלף אולגה. באותה העת עבר הנאשם ליד התחנה, עצר את רכבו ליד המתלוננת אשר בכתה, החל לשוחח עמה והציע להסיע אותה. תחילה המתלוננת סירבה, אך לאחר שהפציר בה הסכימה ונכנסה לרכב.

הנאשם הציג עצמו כאביו של זמר מפורסם ואף הציע למתלוננת כרטיסים להופעותיו. במהלך הנסיעה העיר הנאשם הערות מיניות באוזניה של המתלוננת. בהמשך עצר את הרכב בסמוך לבית חברו והחל ללטף את ידה של המתלוננת, שניסתה בתגובה להזיז את ידו. הנאשם אחז בידה בחוזקה, קירב את ראשו לראשה ונישק אותה על שיערה. מיד לאחר מכן ליטף הנאשם את ירכה של המתלוננת, תוך שהעלה את ידו בהדרגתיות כלפי מעלה, קירב את פניו אל פניה ונישק אותה על לחיה. כשחברו נכנס לרכב הנאשם חדל ממעשיו והמשיך בנסיעה.

עוד בוואלה! NEWS:
שקד: "מניחה שזאת הקדנציה האחרונה של נתניהו, הוא כבר לא צעיר"
מחיר הדמים של האופניים החשמליים: נתוני ההרוגים בכבישים ב-2018
"אין מי שימלא את מקומו": חולקים כבוד אחרון לעמוס עוז

דני ביטון במהלך ערעור החלטת בית המשפט על עונשו במעשים מגונים, מחוזי חיפה 11 באפריל 2018. שלומי גבאי
דני ביטון, באפריל 2018/שלומי גבאי

באפריל האחרון נעצר ביטון בחשד שביצע עבירות מין, זאת לאחר שצעירה, בת 19 המתגוררת באזור בני ברק, התלוננה כי ביצע בה מעשים מגונים ונגע בה באזורים מוצנעים בזמן שנסעה איתו בטרמפ באזור חדרה. האירוע התרחש ככל הנראה כמה שבועות לפני כן, ולאחר חקירה הוחלט לעצור את ביטון, שרק כשנה לפני כן שוחרר ממאסר.

באפריל 2015 גזר בית המשפט המחוזי בתל אביב שנתיים מאסר על ביטון, בגין שורת עבירות מין במסגרת פרשת הניצול המיני של נערות. התובעות אמרו כי מדובר בפסק דין תקדימי ביחס לעובדה שביטון לא שילם על יחסי המין, אלא הבטיח להן קרבה לבנו, אייל גולן. ביטון הורשע על פי הודאתו בעבירות במסגרת הסדר הטיעון עמו. הוא הבטיח לנערות שאם יתלוו ללהקתו של בנו, יזכו לקיים עמו יחסי מין. בשל ההסדר, נמחקו מכתב האישום עבירות של שימוש בסמים וכמה עבירות מין. הוא הורשע לבסוף בסעיפים של הדחה לזנות בנסיבות מחמירות, ניצול קטינים לזנות, שיבוש מהלכי משפט והשמדת ראיה. כמו כן, הוטל עליו לשלם 50 אלף שקלים לכל אחת משלוש הנפגעות.

בכתב האישום נגד ביטון נטען כי הוא שימש נהג רכב הסעות של חברי הלהקה של בנו הזמר וכן בתפקידי שליחויות בחברה. על פי הכתוב, הוא עשה שימוש בקרבתו המשפחתית לבנו על מנת לקדם את מעמדו בקרב מעריצות של בנו ובקרב מכריו, "תוך שימוש במעריצות הצעירות והתייחסות מבזה ומשפילה כלפיהן, כאילו היו חפץ לסיפוקו ולשירותו, לרבות מאוויו המיניים, כמו גם של מכריו". ביטון נהג באופן שיטתי לפגוש במעריצות של אייל גולן, נערות וצעירות בנות 20-15 בהופעות ובתכניות שבהן השתתף בנו, לרבות תכניות הטלוויזיה "אייל גולן קורא לך" ו"הכוכב הבא". הוא הציג את עצמו כאביו והציע לנערות להיפגש עמו, להצטלם עמו או להצטרף אליו להופעות ולתכניות שבהן השתתף, "והכול תוך ניצול רצונן של הנערות להימצא בקרבת אייל ולחסות בהילה של עולם הזוהר", נכתב בכתב האישום. "על בסיס הבטחות אלו, ובמטרה לפגוש באייל ולהיות בקרבתו, נהגו הנערות למסור לביטון פרטי התקשרות עמן".

  • עוד באותו נושא:
  • דני ביטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully