וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עשיתי פשעים כמו שיש לך שערות": הקרב בין אברג'יל לתובע בפרשה 512

27.12.2018 / 12:52

יצחק אברג'יל שב לדוכן העדים, הפעם כדי להשיב לשאלותיו של התובע בתיק ניסים מרום. בעדויותיו שב להכחיש את קשריו עם עדי המדינה וכן שעמד מאחורי הניסיון לחסל את העבריין זאב רוזנשטיין. התובע מצדו הטיח בו כי הוא מאריך בסיפוריו כדי לבצע מניפולציה בקרב השופטים

יצחק אברג'יל, רגע לפני עדותו בפרשת 512 
25 בדצבמר 2018. ניב אהרונסון
יצחק אברג'יל במהלך עדותו בבית המשפט, השבוע/ניב אהרונסון

העבריין יצחק אברג'יל התייצב הבוקר (חמישי) בבית המשפט המחוזי בתל אביב, זאת בכדי להמשיך בעדותו בפרשה 512, פרשת החיסולים בעולם התחתון. אחרי שבשלוש הפעמים הקודמות גולל אברג'יל את סיפור חייו ואת קשריו עם גורמים בעולם הפשיעה, ימשיך התובע ניסים מרום לתחקר אותו על דוכן העדים. בעדויות הקודמות סיפר אברג'יל על ילדותו ועל האופן שבו נשאב לעולם הפשע, והכחיש כי עמד מאחורי ניסיון לחסל את העבריין זאב רוזנשטיין שמרצה כיום עונש מאסר בישראל, וכן את קיומם של קשרי היכרות עמוקים עם עדי המדינה שגויסו בפרשה.

בתחילת הדיון השמיע התובע מרום שיחה, בה נאמר בין היתר "היינו מוכרים כל יום 25 אלף שקל". לשאלת מרום, ענה אברג'יל כי בשיחה הם מדברים על עסקי הירקות של אילן בן שטרית שנאשם אף הוא בפרשה. לדבריו, בן שטרית היה מוכר ירקות בשוק הסיטונאי. "אם הם מרוויחים אז גם אני מרוויח, הם חברים שלי של 200 שנה", אמר אברג'יל לתובע.

לקריאה נוספת:
אברג'יל העיד בפרשה 512: "ארגון? אפילו את השירותים הוא לא מנהל"
העבריין יצחק אברג'יל בעדותו בפרשת החיסולים: "קברו אותי, עשו ממני קססה"
יצחק אברג'יל העיד בבית המשפט: "מגיל 14 יריתי בהרבה אנשים"

(עדכון ראשון: 11:35)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully