וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערב חג המולד במקסיקו: מושלת ובעלה הסנאטור מתו בהתרסקות מסוק

25.12.2018 / 3:12

מרטה אריקה אלונסו, שהספיקה לכהן שבועיים כמושלת מדינת פואבלה, ובעלה, רפאל מורנו, מושל המדינה לשעבר, נהרגו לאחר שמסוקם התרסק כ-30 ק"מ מבירת המדינה. הנשיא הביע "תנחומים עמוקים"

עריכה: תומר לוי

מושלת מדינת פואבלה שבמקסיקו, ובעלה, סנאטור מכהן ומושל המדינה לשעבר, נהרגו הלילה (שלישי) בהתרסקות מסוק - כך מסרו גורמים רשמיים במדינה. כלי תקשורת מקומיים דיווחו כי השניים, מרטה אריקה אלונסו ורפאל מורנו וילה, נהרגו בערב חג המולד כשהמסוק התרסק סמוך לבירת מדינת המחוז.

נשיא מקסיקו, אנדרס מנואל לופס אוברדור, כתב בחשבון הטוויטר שלו כי הוא מביע את "תנחומיו העמוקים" בפני משפחותיהם של הפוליטיקאים. הוא הבטיח לחקור את נסיבות התאונה. מרקו קורטס, נשיא מפלגת הפעולה הלאומית, אליה שני ההרוגים השתייכו, צייץ כי הוא מביע צער עמוק על מותם של השניים בתאונה.

אלונסו נכנסה לתפקידה כמושלת המדינה לפני כשבועיים בלבד, בתום בחירות צמודות עם מועמד מפלגת הנשיא, שטענה לזיופים נרחבים. מורנו וילה, שכיהן כסנאטור, היה מושל פואבלה משנת 2011 עד שנת 2017. העיתון "רפורמה" דיווח כי המסוק המריא מהבירה פואבלה והתרסק באווחוצינגו, כ-30 קילומטרים משם. ככל הנראה, התאונה נגרמה כתוצאה מכשל טכני.

עוד ידיעות מהעולם
מות הסטודנט האמריקני: צ' קוריאה תחויב לפצות בחצי מיליארד דולר
הצונאמי באינדונזיה: מניין ההרוגים זינק ל-373
איטליה: פעוט מת בניתוח ברית מילה במרכז מהגרים
איראן: מת איש דת בכיר שנחשב ליורש אפשרי לחמינאי

מרטה אריקה אלונסו, פואבלה, מקסיקו, התרסקות מסוק, 25 דצמבר 2018. רויטרס
מרטה אריקה אלונסו, מושלת פואבלה, שנהרגה יחד עם בעלה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully