וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסיר משוחרר נהרג בתאונה; עימותים אלימים בגבול עזה | כותרות השבת

ארבעה פלסטינים נהרגו בעימותים עם צה"ל בגבול רצועת עזה בו השתתפו יותר מ-10,000 מפגינים. אסיר בן 25, ששוחרר לפני יומיים מהכלא כחלק מה"שחרור המנהלי", נהרג בתאונה עם אופנועו, זאת לאחר שנהג ללא רישיון. חדשות סוף השבוע

איראן שיגרה טילים סמוך לנושאת מטוסים אמריקנית/צילום: רויטרס, עריכה: איתי עמרם

עימותים בגבול הרצועה: ארבעה הרוגים בעימותים עם צה"ל

אחרי רגיעה שנמשכה שבועות אחדים, העימותים בגבול רצועת עזה התחדשו אמש (שישי) בין מפגינים פלסטינים לכוחות צה"ל. כ-10,000 פלסטינים התאספו במוקדים שונים והחלו בניסיונות להשליך מטעני חבלה ואף לחצות את הגדר. צה"ל הגיב בירי. משרד הבריאות הפלסטיני הודיע כי במהלך העימותים נהרגו שלושה בני אדם -40 נוספים נפצעו. אחד ההרוגים, מוחמד מועין ח'ליל ג'חג'וח, נער בן 16 פונה לבית החולים לאחר שנפגע בצווארו, אולם שם נקבע מותו. הבוקר מת מפצעיו אדם נוסף.

שוחרר מהכלא לפני יומיים: צעיר בן 25 נהרג בתאונה בכניסה לנהריה

רוכב אופנוע בן 25 נהרג היום (שבת) בתאונה עצמית בכביש 89, סמוך לכניסה לנהריה. הצעיר, תושב העיר, סטה ככל הנראה מנתיב הנסיעה ופגע בעץ. צוות מד"א שהגיע למקום נאלץ לקבוע את מותו. ההרוג השתחרר לפני יומיים ממאסר במסגרת מבצע שחרור האסירים ובמשטרה בוחנים אפשרות כי נהג באופנוע גנוב ואינו בעל רישיון נהיגה. נסיבות התאונה ופרטי נחקרות הן במישור התעבורתי והן במישור הפלילי.

חולץ במסוק: מטייל נפצע קשה בנפילה מגובה במדבר יהודה

מטייל נפצע באורח קשה בנפילה מגובה בנחל קינה מדבר יהודה. הוא אותר על ידי מתנדבי יחידת החילוץ של המשטרה ופונה באמצעות מסוק צה"ל שהוזנק למקום לבית החולים סורוקה שבבאר שבע. בבית החולים הוא הועבר לחדר הטראומה שם הוא מאושפז כשהוא מורדם ומונשם עם פגיעה רב-מערכתית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

בהיעדר רוב לבניית חומה בגבול מקסיקו: הממשל האמריקני מושבת

הממשל האמריקני הושבת באופן חלקי החל מהיום (שבת). זאת, לאחר שלא נמצא הרוב הדרוש בסנאט שיסכים לתמוך בדרישה שהעלה נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ - להקצות חמישה מיליארד דולר לבניית גדר בגבול עם מקסיקו. המשמעות היא כי החל מהלילה, חלק מפעילות הממשל אינה מתוקצבת ולפיכך אין כסף לממן את פעילות אותם משרדים ממשלתיים, לרבות משכורות וכל פעילות שוטפת אחרת. ישיבת הקונגרס ננעלה חמש שעות לפני המועד האחרון בלי שנערכה הצבעה בנושא. זו תהיה הפעם השלישית בה הממשל מושבת מאז נכנס טראמפ לתפקידו.

צעיר בן 25 נורה למוות ברמלה; צעיר נוסף במצב בינוני

צעיר בן 25 נפצע אמש (שישי) באורח אנוש מירי ברחוב שמשון הגיבור שברמלה ומת מפצעיו בבית החולים אסף הרופא. צעיר נוסף כבן 20 נפצע באורח בינוני ופונה אף הוא לבית החולים. מחקירה ראשונית עולה כי אלמוני שהגיע למקום פתח באש לעבר מכולת הממוקמת בזירת הירי. עם קבלת הדיווח במוקדי החירום, כוחות משטרה גדולים הגיעו למקום לצד צוותי מד"א שפינו לבתי החולים את הפצועים

ספינות איראניות ירו טילים ליד נושאת מטוסים אמריקנית במפרץ הפרסי

ספינות השייכות למשמר המהפכה האיראני עקבו אמש (שישי) אחר נושאת המטוסים האמריקנית "ג'ון סטאניס", שנכנסה לאזור המפרץ הפרסי, וכן שיגרו לידה טילים. בנוסף לכך, משמר המהפכה גם הטיס רחפן לצידה - זאת ככל הנראה למטרות ריגול אחר האמריקנים. "הרחפן האיראני טס לפני הספינה שלנו ועצר. הוא ניסה להבין מה קורה", אמר רנדי פק, המפקד של נושאת המטוסים "ג'ון סטאניס".

דיווח: טראמפ שוקל לפטר את נגיד הבנק הפדרלי עקב העלאת הריבית

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ שוקל לפטר את ג'רום פאוול, נגיד ה"פדרל רזרב", הבנק המרכזי של ארצות הברית - כך דווח היום (שבת) בסוכנות הידיעות "בלומברג". ארבעה גורמים שונים, המעורים בנושא, העידו כי תסכולו של טראמפ מהתנהלותו של פאוול גבר בעקבות העלאת שיעורי הריבית השבוע ובשל חודשים של הפסדים בשווקי המניות.

מאות הפגינו בפריז: מחאת "האפודים הצהובים" בצרפת נמשכת

הפגנות "האפודים הצהובים", שהחלו באמצע חודש נובמבר במחאה על המדיניות הכלכלית בצרפת, התחדשו במהלך השבת בפריז. מאות מפגינים צעדו בעיר הבירה. בדרום המדינה, סמוך לגבול עם ספרד, עשרות מוחים חסמו את התנועה וקראו להתפטרותו של הנשיא עמנואל מקרון.

ברקע התקרית הימית עם ארה"ב: התרגיל הצבאי של איראן במפרץ הפרסי

משמרות המהפכה של איראן פתחו בתרגיל צבאי המפרץ הפרסי, על רקע כניסתה של נושאת המטוסים האמריקנית לאזור אתמול ולאור המתח הנובע מהטלת הסנקציות הכלכליות. התרגיל מתקיים באי קשם, הממוקם סמוך למיצר הורמוז, ובו לוקחים חלק כלי שיט, מסוקים, רחפנים, משגרי רקטות ולוחמי קומנדו. מפקד משמרות המהפכה של איראן, גנרל מוחמד עלי ג'עפרי, אמר כי "אני מקווה שבעזרת תרגילים אלו, אויבינו יבינו יותר מתמיד כמה הרסנית תהיה תגובתנו לכל צעד שיעשו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully