וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוחרר מהכלא לפני יומיים: צעיר בן 25 נהרג בתאונה בכניסה לנהריה

22.12.2018 / 11:03

הצעיר, שהשתחרר מהכלא לפני יומיים במסגרת מבצע שחרור האסירים, סטה מנתיב הנסיעה בכביש 89 ופגע בעץ. האופנוע שנגנב אתמול מאחת השכונות בעיר. עורך דינו של ההרוג: "מדובר בטרגדיה, ניסה להשתקם ולא הצליח"

תאונת דרכים עצמית בה נהרג רוכב אופנוע בן 25 בכניסה לנהריה, 22 בדצמבר 2018. דוברות משטרת ישראל
זירת התאונה, היום/דוברות משטרת ישראל

רוכב אופנוע בן 25 נהרג היום (שבת) בתאונה עצמית בכביש 89, סמוך לכניסה לנהריה. הצעיר, תושב העיר, סטה ככל הנראה מנתיב הנסיעה ופגע בעץ. צוות מד"א שהגיע למקום נאלץ לקבוע את מותו. ההרוג השתחרר לפני יומיים ממאסר במסגרת מבצע שחרור האסירים ובמשטרה בוחנים אפשרות כי נהג באופנוע גנוב ואינו בעל רישיון נהיגה. נסיבות התאונה ופרטי נחקרות הן במישור התעבורתי והן במישור הפלילי.

פרמדיק מד"א רביב אברהם, שהיה עד לתאונה, סיפר: "הייתי בדרכי הביתה כשמולי בנתיב הנגדי הגיע רוכב האופנוע. הוא איבד שליטה ומעוצמת התאונה נפגע באורח אנוש, האופנוע שהמשיך בתנועה נעצר בתמרור במרחק של עשרות מטרים. מיד דיווחתי למוקד על האירוע וביצעתי בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לי אלא לקבוע את מותו".

עו"ד ליאור דוידי, שייצג בעבר את ההרוג כשהואשם בעבירות רכוש, מסר את תנחומיו למשפחה. "למרבה הצער לא צלחה לו דרכו בחיים. מספר פעמים הוא ניסה בכוחות גדולים להשתקם ולא הצליח. מדובר בטרגדיה על טרגדיה למשפחה טובה. גם לו היה פוטנציאל גדול, ועצוב לי שלא הספיק להתממש".

עוד בוואלה! NEWS:
צעיר בן 25 נורה למוות ברמלה; צעיר נוסף במצב בינוני
"כולם היו מזועזעים": השיחה שבה טראמפ החליט לסגת מסוריה במפתיע
ספינות איראניות ירו טילים ליד נושאת מטוסים אמריקנית במפרץ הפרסי

תאונת דרכים עצמית בה נהרג רוכב אופנוע בן 25 בכניסה לנהריה, 22 בדצמבר 2018. דוברות משטרת ישראל
זירת התאונה, היום/דוברות משטרת ישראל

כאלף אסירים פליליים הכלואים במתקני הכליאה בישראל זכו ביום חמישי האחרון לשחרור מוקדם, והחלו לצאת מבתי הכלא, זאת לאחר ששירות בתי הסוהר החליט לקצר חלק מתקופת המאסר לאסירים כקיצור מנהלתי, שיקל על רמת הצפיפות בבתי הכלא בישראל. בימים הקרובים צפויים להשתחרר עוד כמה מאות אסירים נוספים.

ההחלטה התקבלה בעקבות פסיקת בג"ץ שקבעה תנאי כליאה, בתוכם גם את רמת הצפיפות המקסימלית בבתי הכלא. כדי לעמוד ביעד שקבע בג"ץ, מתכוונים בשב"ס להגדיל את היקף האסירים שישאו את מאסרם בעבודת שירות ולא מאחורי סורג ובריח, זאת על פי התוכנית שתחל בקרוב. עבודות שירות יחולו על אסירים שנגזר עליהם עונש של עד תשעה חודשים ולא חצי שנה, כמו שנקבע עד היום, ובכך מעריכים בשב"ס, יהיה ניתן לצמצם בכאלף את מספר האסירים הכלואים בפועל בבתי הכלא.

(עדכון ראשון: 10:20)

עוד באותו נושא

תאונה קטלנית בדרום: אב ובנו החייל נהרגו בהתנגשות בין מיניבוס לרכב פרטי

לכתבה המלאה
פוסט ובו כתוב על אופנוע גנוב, עליו רכב אסיר משוחרר שנהרג בתאונה בנהריה. צילום מסך
פוסט המדווח על האופנוע הגנוב/צילום מסך
תאונת דרכים עצמית בה נהרג רוכב אופנוע בן 25 בכניסה לנהריה, 22 בדצמבר 2018. מד"א
זירת התאונה, היום/מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully