וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקמה ברחובות: הסכסוך שהוביל לחיסולים בלוד, והעלה את המתח לשיא

16.12.2018 / 8:33

כוחות רבים הגיעו לעיר, לאחר שבתוך שעתיים נרצחו בני הזוג ג'דוע ואמאל אזברגה, ועלי אל-אסם שנורה כנראה בשל טעות בזיהוי. במשטרה מרכזים מאמץ באזור מתחמי המגורים של משפחת אזברגה ומשפחת זעלוק המסוכסכות. במהלך השנים נעשו ניסיונות וליישב את המחלוקות אך ללא הצלחה

צילום: אבי כהן

המשטרה תגברה בכוחות רבים את הנוכחות שלה בעיר לוד במהלך הלילה וכוחות גדולים של משטרה ישהו בעיר במהלך הימים הקרובים. הנחת העבודה במשטרה היא כי שלושת מקרי הרצח שאירעו אמש (שבת) בעיר מקורם בסכסוך בין חמולות, ויש חשש כי אירועי האלימות יימשכו גם בימים הקרובים.

מהחקירה הראשונית של האירועים עולה כי בני הזוג אזברגה, ג'דוע ואמאל, בני 37 ו-38 נרצחו בעת שנסעו במכוניתם באזור התעשייה של לוד, בסמוך למטה יחידת להב 433. אלמוני נצמד לרכב וירה בהם מספר רב של קליעים. כתוצאה מכך סטה הרכב ופגע בעמוד תאורה. במשטרה סבורים כי הפגיעה בשניים הייתה בשל העובדה כי הם משתייכים לחמולת אזברגה.

עוד בוואלה! NEWS:
ברקע הביקורת הפנימית ומאמצי הבערת הגדה: חמאס נערך ליום חגו
המחבל שפצע קשה חייל בבית אל הסגיר את עצמו לכוחות הביטחון
ארה"ב החזירה לפיליפינים שלושה פעמוני כנסייה שבזזה לפני 117 שנה

ירי, לוד, חיסול, רצח, 15 דצבר 2018. m, צילום מסך
זירת הרצח של בני הזוג אזברגה בלוד, אתמול/צילום מסך, m

השניים לא מוכרים בתחום הפלילי וכרגע מתבצע מאמץ מודיעיני של המשטרה כדי לברר אם מדובר בבחירה אקראית בשניים או שסומנו בשל סכסוך כזה או אחר מבעוד מועד. במשטרה סבורים כי האירוע השני שבו נרצח תושב רמלה, עלי אל-אסם בן ה-30 בעת שהיה ברחוב האלוף שימחוני בוצע כנקמה על הפגיעה בבני הזוג. "זה נראה יותר כמו ירי ללא אבחנה, פעולה אמוציונלית בתגובה לרצח הראשון. הגבר שנרצח נקלע במקרה לזירה ונורה למוות".

"מי שעמד לידו השתייך גם הוא לחמולת אזברגה ונפצע באורח בינוני בטעות. אנחנו בודקים את הכיוון הזה ככיוון מוביל" - אמר גורם במשטרה. "אנחנו סבורים כי הנרצח נורה בטעות וכי מדובר באדם חף מפשע", הוסיף גורם נוסף במשטרה.

עוד באותו נושא

שבת של חיסולים: 3 נורו למוות בלוד, גבר נרצח ביפיע בצפון

לכתבה המלאה
ירי, לוד, חיסול, רצח, 15 דצבר 2018. אבי כהן, אבי כהן
זירת החיסול של בני הזוג אזברגה, אתמול/אבי כהן, אבי כהן

במשטרה החליטו לרכז מאמץ בעיר לוד, ובשעות האחרונות הזרימה המשטרה כוחות רבים בעיר שממוקמים כרגע באזור מתחמי המגורים של משפחת אזברגה ומשפחת זעלוק הנחשבת כמסוכסכת עם אזברגה.

במקביל, עושה המשטרה מאמצים רבים כדי לקדם את חקירת הרצח, ועל פי הערכות, המשטרה נערכת לגל מעצרים בלוד של החשודים או מעורבים פוטנציאליים באירועים השונים. במשטרה אומרים כי בשנה האחרונה נרשמה רגיעה יחסית של אירועי הרצח והאלימות בעיר לוד והאירוע אתמול הפתיע את תושבי העיר והמשטרה מבחינת העוצמה.

הסכסוך בין החמולות בעיר הוא סכסוך ארוך שנים והוא התגלגל בכמה אופנים במהלך השנים האחרונות. במהלך השנים נעשו ניסיונות לסולחות וליישב את המחלוקות אך מעת לעת מתפרצת האלימות.

חיסול כפול מחוץ למטה להב 433 בלוד, 15 דצמבר 2018. דוברות המשטרה, דוברות משטרת ישראל
זירת החיסול של בני הזוג אזברגה, אתמול/דוברות משטרת ישראל, דוברות המשטרה
  • עוד באותו נושא:
  • לוד
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully