וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בדרך לערוך קניות": שוטרים תיעדו ילד בן עשר נוהג ברכב בדרום

13.12.2018 / 13:13

הילד כשל בפניית פרסה ועורר את חשדם של השוטרים. אחיו של הקטין שנקלע למקום מסר עדות על המעשה, הרכב הוחרם והמשטרה פתחה בחקירה. "מדובר בעבירה חמורה בה סיכן הנהג שאינו מורשה מן הסתם, את ציבור משתמשי הדרך ואת עצמו באופן ממשי"

עריכה: איתי עמרם

בן עשר, מהכפר הבדואי ערערה שבנגב, נתפס נוהג במכונית המשפחתית לבדו. הילד שנהג במכונית מסוג מאזדה, ניסה לבצע פניית פרסה, אולם כשל ועורר את חשדה של המשטרה שנכחה במקום.

השוטרים שנגשו לרכב הופתעו למצוא על כסא הנהג ילד צעיר לבדו במכונית. בן העשר ניסה לצאת בעצמו מהרכב והסביר לשוטרים כי היה בדרכו לערוך קניות עבור המשפחה. אחיו של הילד שנקלע למקום מסר עדות, הרכב הוחרם והמשטרה פתחה בחקירה.

עוד בוואלה! NEWS:
אחרי יותר מחודשיים: חוסל המחבל שביצע את הפיגוע בברקן
"עדיפות לאשכנזים, סטרייטים ויוצאי צבא": שלטי הפרסום החדשים באיילון
כנסת חולה: לא רק השר קרא - ח"כים נוספים מאושפזים בבתי החולים

ילד בן 10 נתפס נוהג ברכב בכפר ערערה בנגב. דוברות משטרת ישראל, דוברות משטרת ישראל
בן העשר ברכב המשפחתי, אמש/דוברות משטרת ישראל, דוברות משטרת ישראל

"מדובר בעבירה חמורה בה סיכן הנהג שאינו מורשה מן הסתם, את ציבור משתמשי הדרך ואת עצמו באופן ממשי", אמרו אמש (רביעי) במשטרה לאחר המקרה. "נפעל בחומרה נגד עבירות המסכנות את הציבור, גם בשיתוף גורמים בקהילה, על מנת לעקור תופעות מסוכנות כאלה מהשורש".

בחודש אפריל האחרון נתפס נער בן 14 כשהוא נוהג במכונית סמוך לכביש 25, באזור הנגב. הנער נתפס במהלך פעילות משטרתית באזור, כאשר רכבו עורר את חשד המשטרה. לשאלת השוטרים, הוא השיב כי נסע לקנות חלב. נגד אביו של הנער נפתח הליך פלילי בהתאם לחוקי התעבורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully