וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כנסת חולה: לא רק השר קרא - ח"כים נוספים מאושפזים בבתי החולים

13.12.2018 / 8:27

ארבעה ח"כים מהקואליציה ומהאופוזיציה נמצאים במקביל באשפוז בבתי החולים ברחבי הארץ בהם רוברט טיבייב ואורן חזן ומצבם של כולם טוב. היעדרויות אלה עלולות להשפיע על קואליציית 61 שנאבקת בשבועות האחרונים על כל קול

איוב קרא. קובי וולף,
התמוטט אתמול בכנסת בשל כאבים בחזה, השר איוב קרא/קובי וולף

ארבעה חברי כנסת, מהקואליציה והאופוזיציה, נמצאים במקביל באשפוז בבתי חולים ברחבי הארץ. השר איוב קרא שאושפז אמש (רביעי) בבית החולים הדסה עין כרם לאחר שהתמוטט בכנסת, חברי הכנסת רוברט טיבייב ואורן חזן שמאושפזים גם הם בעין כרם, וח"כ סאלח סעד בבית החולים תל השומר. כל אחד מחברי הכנסת מאושפז מסיבה שונה, ומצבם של כולם מוגדר טוב.

השר קרא, נגדו פורסמו מספר תחקירים בתקופה האחרונה, התמוטט בכנסת לאחר שחש כאבים בחזה. הוא נותר בהכרה ופונה בניידת טיפול נמרץ להמשך אשפוז. ח"כ טיבייב חש ברע במהלך ההצבעות שהתקיימו במליאה והגיע בכוחות עצמו לבית החולים, שם נותר להשגחה.

גם ח"כ אורן חזן מ'הליכוד' אושפז בבית החולים, וח"כ סעד עבר בשבוע שעבר צנתור בבית החולים תל-השומר ומאז נותר באשפוז להשגחה והמשך טיפול. ח"כית נוספת מסיעת 'המחנה הציוני' נמצאת בשמירת הריון והיא נעדרת מההצבעות במליאה בימים האחרונים.

עוד בוואלה! NEWS
איוב קרא התמוטט בכנסת ופונה לטיפול בבית החולים; מצבו קל
המחבל החשוד מהפיגוע בעפרה חוסל על ידי הימ"מ סמוך לרמאללה
מאות ליוו למנוחות את התינוק מהפיגוע בעפרה - שנקרא עמיעד ישראל

השר איוב קרא התמוטט בכנסת, 12 בדצמבר 2018. צילום מסך
הטיפול בשר קרא מחוץ למליאה, אתמול בכנסת/צילום מסך

היעדרותם של הח"כים שאינם חשים בטוב מימי העבודה בכנסת עלולה להשפיע על קואליציית 61 שנאבקת בשבועות האחרונים על כל קול. תוצאות ההצבעות במליאה הן די צמודות, ובאופוזיציה הודיעו כי עם פרישת 'ישראל ביתנו' מהקואליציה, לא יתקזזו עם אף ח"כ מהקואליציה. עם זאת, חברי הכנסת שאושפזו, שניים מהקואליציה ושניים מהאופוזיציה, מקוזזים אחד עם השני באופן אוטומטי. השאלה היא מה יקרה כשחלקם ישוחררו.

הקואליציה כה צרה עד שלפני שבועיים ח"כ שרן השכל מ'הליכוד' עזבה אשפוז בבית החולים בניגוד להמלצת הרופאים, זאת בכדי שיהיה רוב בהצבעות. השכל ישבה במליאת הכנסת כשהיא מחוברת לאינפוזיה והשתתפה בהצבעות, זאת בגלל סירובה של האופוזיציה להתקזז עמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully